Kære........

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Ado
Kort karma: 809
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 8293
Kontakt:

Re: Kære........

Indlægaf Ado » 30. sep 2015, 11:50

Kære kollega.

Gider du GODT blive hjemme, når du har det skidt? Jeg har faktrisk lyst til at dampe dig, når du render rundt og hoster og klager over ondt i halsen og brækfornemmelser.
1
That awkward moment when you leave a store without buying anything and all you can think is "act natural, you're innocent".
Brugeravatar
dykkersild
Kort karma: 133
Likede indlæg: 1618

Indlægaf dykkersild » 30. sep 2015, 11:56

Kære kollega

Når du nu har sagt op en gang, fået lavet en del om på arbejdsopgaver, fri til at slappe af så din psyke kan komme sig u/b og får lov at komme og gå som det passer dig, så pisser det mig at at du endnu engang vil sige op. Nissen flytter med og hvis din plan har været det hele tiden -så burde du ikke have fået så meget snor at andre incl. mig røg så langt ud stressmæssigt for at spare dig. Det har kostet mig personligt at give så meget ekstra - så jeg syntes at du er en kæmpe røv. Det var nemlig ikke kun dig der skulle spares - og så tre andres - og det betaler jeg stadigvæk af på. Så er man en lorte kollega!
3
Brugeravatar
Filipai
Kort karma: 226
Likede indlæg: 1387

Indlægaf Filipai » 30. sep 2015, 18:50

Kære dig, der havde mig til jobsamtale.

Send mig nu bare den mail, hvor du kalder mig til 2. runde af samtaler. I får sgu ikke bedre end mig :D
1
Brugeravatar
Vira
Kort karma: 495
Likede indlæg: 1891

Indlægaf Vira » 30. sep 2015, 18:57

Kære L.

Tak fordi du fandt mig (jeg tror ikke det var omvendt, men jeg kan ikke længere huske det)
Jeg sætter så ufattelig stor pris på dig. Du er en god ven, et dejligt menneske, en rar og sjov mand, og du har pisse lækkert skæg! Og jeg ælsker din humor.

Kære R.
Få det nu bare overstået så vi kan komme videre.

Kære S.
Tak for dine altid søde beskeder. Jeg har gemt det brev du engang sendte mig, det betyder virkelig meget for mig.

Kære krop
Kunne du ikke tage dig lidt sammen? Jeg gider ikke det her sygdom mere.
1
I'm not limited edition, I'm weird.
Karkluden
Kort karma: 247
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 2394

Indlægaf Karkluden » 30. sep 2015, 19:15

Kære dame i bus 1A mod Trige i dag. Ja, ved og på Klostertorvet (i Århus for de ikke-lokalkendte) er der en del skæve eksistenser. Ofte mennesker med svært misbrug eller psykisk sygdom. Eller begge dele, og ofte dertilhørende sociale problemer. Det er næppe for sjov, der ligger varmestuer i det område. I dag stod der en ældre dame kun iført underbukser og en bluse og jakke. Jeg så hende også godt. Det gjorde vi vist allesammen. Mit hjerte blødte for hende, og jeg håber sådan, at de hjælper hende på den varmestue, for om lidt vil hun virkelig fryse i den påklædning, og derudover er det uværdigt. Dig? Du valgte, sammen med dine børn, at glo ud af bussens bagvindue, og fotografere hende adskillige gange, mens I grinte og grinte over, hvor "åndssvag" hun så ud. Jeg ville sådan ønske, jeg havde skældt dig ud. For det var ikke i orden. Der tales pt så meget om, at vi burde huske de hjemløse og fattige i Danmark - ja, faktisk havde du selv lige talt om det med dine døtre, og at vi ikke burde give til udlandet pga. det. Og så lavede du det stunt. Det er jo så selvmodsigende. Jeg håber, du skammer dig, og køber nogle ekstra Hus Forbi. Jeg skammer mig over, at jeg intet gjorde. Undskyld, verden. Og kære dame på gaden. Jeg håber, du får hjælp heart emoticon
1
Some days I amaze myself. Other days I put the laundry in the oven.
Brugeravatar
Elvispop
Kort karma: 182
Geografisk sted: 4681
Likede indlæg: 2137

Indlægaf Elvispop » 30. sep 2015, 20:13

Kære youtube.
Nu har du fan'me gjort det igen.
Jeg skulle jo kun se én lille video.
2
Når du er ung kan du vælge og vrage.
Når du blive ældre, kan vælge mellem vragene.
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 869
Likede indlæg: 11678

Indlægaf Dirtylittledevil » 30. sep 2015, 23:33

Kære datingside
Jeg ser at du stadig har stort udvalg af håbløse mænd at friste med, så ja jeg logger nok ind i morgen, for nu er mit hjerte jo næsten helet igen fra sidste gang.
1
The more I eat the butter I feel
ExCoastal
Kort karma: 39
Likede indlæg: 332

Indlægaf ExCoastal » 1. okt 2015, 00:03

Kære Gitte,

Det var så hyggeligt og sjovt at finde dig på Facebook efter så mange år. Vi nåede at arbejde sammen i et par år og mødtes flere gange senere ifm. diverse konferencer i både indland og udland. Det var så sjovt at genopfriske de gamle historier, og selvom de ikke alle var helt stuerene, så var det nogle gode og herlige minder. Vi var sgu skøre, jeg kan stadig grine af nogen af vores påfund og oplevelser.

Derfor var det et shock at få en besked fra din veninde om, at du var sovet ind efter flere års kamp mod kræften. Det gjorde mig virkelig trist. Hold kæft hvor er livet dog uretfærdigt nogle gange. Men du nåede meget i dit alt for korte liv, du havde en pragtfuld familie, og du nåede at blive mormor. Og du fandt en stor kærlighed for Grønland, som du besøgte flere gange. Det er lidt sjovt at tænke på, at det faktisk var gennem en arbejdsplads relateret til Grønland, at vi mødte hinanden.

Jeg håber du er et bedre sted nu dit skøre
og fantastiske kvindemenneske. Du er savnet.
0
Brugeravatar
Fru Sunshine
Moderator
Kort karma: 1012
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 9141

Indlægaf Fru Sunshine » 1. okt 2015, 15:38

Kære krop og hjerne.
Vil I ikke nok forsøge at arbejde lidt sammen nu.
Er træt af at have det skidt hele tiden og ikke ane om det er psyke eller fysik den er gal med.
Jeg skal nok snakke med lægen, men jeg har jo først tid på tirsdag til den sygeerklæring.

Men vil den af jer, der får mig til at tabe ting, giver mig konstant hovedpine og lejlighedsvise synsforstyrrelser ikke nok holde op nu? Og tag venligst udslettet med på vej ud.
Tak.
1
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Avino
Kort karma: 104
Likede indlæg: 449

Indlægaf Avino » 1. okt 2015, 17:08

Kære arbejdsplads/leder
Hvor ville det altså være dejligt- med lidt anerkendelse (bare en gang imellem). I stedet for de reprimander- og hug- som I deler SÅ fint ud af.
SUK :forvirret: Hvor er jeg træt af det.
1
Brugeravatar
Joe
Kort karma: 170
Likede indlæg: 2406

Indlægaf Joe » 2. okt 2015, 13:24

Kære Aarhus.
Vær klar, for nu kommer jeg hjem!
(For en stund.)
2
I'm Audrey Horne, and I get what I want
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1142
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 9622

Indlægaf kidkomb » 2. okt 2015, 19:13

Hej Okra.
Du er dum og grim og billig.
Du ødelagde min mad og jeg kan ikke lide dig!
"Saften kan jævne supper og gryderetter"....
-Ja, hvis jeg havde lyst til, at min mad skulle være lige så slimet, som hvis jeg havde jævnet den med vandopløseligt børnelim og 2 kilo snot, så ville det være en fin erstatning....
Men det havde jeg ikke!
Giv mig mine grøntsager tilbage. De fortjener ikke den skæbne.
2
Walk tall and cry with dignity.
Jeg gider ikke engang.
Give free love.
Brugeravatar
Pityt
Kort karma: 213
Likede indlæg: 1644

Indlægaf Pityt » 3. okt 2015, 08:56

Til D.
Det hjælper ikke, at du undskylder! Du dummede dig og da du blev konfronteret med det, dummede du dig endnu mere ved at blive spydig! Den slags gider jeg ikke, så...hej hej, du må hygge dig i dit eget rodede lorteliv :wave:
P.s: Lige et godt råd på falderebet! Verden er ikke en Disney-film og du er ikke en prinsesse der skal reddes! Grow a pair!!!
0
What's done in the dark will be brought to the light
In_your_eyes
Kort karma: 72
Geografisk sted: Midt i Jylland
Likede indlæg: 602

Indlægaf In_your_eyes » 3. okt 2015, 10:48

Kære fb

Vil du ikke godt lade være med at minde mig om, hvor glad jeg var sidste år på denne tid. Det gør bare ikke savnet efter ham lettere og det gør det heller ikke lettere at komme videre.

Kære sump af kedafdethed og måske lidt selvmedlindenhed.
Vær venlig at slippe jeres tag i mig, når jeg nu prøver ihærdigt at slippe jer.
På forhånd tak...
0
:pompom:
Brugeravatar
Æske
Kort karma: 257
Geografisk sted: Århus
Likede indlæg: 1380

Indlægaf Æske » 3. okt 2015, 17:14

Kære veninder
Jeg er skuffet - virkelig skuffet.