Ham der den søde fra byen

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 573
Likede indlæg: 5093

Re: Ham der den søde fra byen

Indlægaf ManicNinja » 4. maj 2016, 07:06

KitKat skrev:
ManicNinja skrev:Aj, undskyld mig. Men fuck, hvor jeg synes, det er en latterlig opførsel af ham.

Han må sgu da vide, hvorfor fremmed kvinde fra byen pludselig skriver til ham - også selv om du ikke skriger D-A-T-E ordet ud over det hele. Ajmen, for filan ville da have fået lange kasser over den adfærd dér!

Muligvis er jeg så barnligt indstillet, at jeg ikke engang ville gide smile til ham i byen igen. Glem det, kammerat! Hader virkelig sådan noget adfærd, der stikker i tredive modstridende retninger. :rulle:

:lol: Jeg har det lige omvendt. Jeg ville eddermaneme være træt af det, hvis jeg ikke kunne initiere kontakt til en mand jeg syntes virkede interessant, uden at han straks troede jeg ville date/knalde/være kærester :genert:

Hahaha! En god pointe!
2
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Kort karma: 770
Likede indlæg: 10210

Indlægaf DetSorteCirkus » 4. maj 2016, 07:11

KitKat skrev:
ManicNinja skrev:Aj, undskyld mig. Men fuck, hvor jeg synes, det er en latterlig opførsel af ham.

Han må sgu da vide, hvorfor fremmed kvinde fra byen pludselig skriver til ham - også selv om du ikke skriger D-A-T-E ordet ud over det hele. Ajmen, for filan ville da have fået lange kasser over den adfærd dér!

Muligvis er jeg så barnligt indstillet, at jeg ikke engang ville gide smile til ham i byen igen. Glem det, kammerat! Hader virkelig sådan noget adfærd, der stikker i tredive modstridende retninger. :rulle:

:lol: Jeg har det lige omvendt. Jeg ville eddermaneme være træt af det, hvis jeg ikke kunne initiere kontakt til en mand jeg syntes virkede interessant, uden at han straks troede jeg ville date/knalde/være kærester :genert:

Det er heller ikke det primære her, synes jeg.
Det, der ville irritere mig i samme omfang som Ninjaen, ville være den manglende vilje til at få kontakten ud i virkeligheden,, når den nu er startet der, og man i øvrigt ofte tilfældigt ses.
Der virker han enten meget vattet eller kostbar på mig, og det er uanset hans køn.
5
Je suis un tableau noir.
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 573
Likede indlæg: 5093

Indlægaf ManicNinja » 4. maj 2016, 08:33

DetSorteCirkus skrev:
KitKat skrev:

Det er heller ikke det primære her, synes jeg.
Det, der ville irritere mig i samme omfang som Ninjaen, ville være den manglende vilje til at få kontakten ud i virkeligheden,, når den nu er startet der, og man i øvrigt ofte tilfældigt ses.
Der virker han enten meget vattet eller kostbar på mig, og det er uanset hans køn.

Lige præcis det, jeg mente (men ikke kunne overskue at uddybe :) )
0
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Brugeravatar
JessicaD
Kort karma: 75
Likede indlæg: 1018

Indlægaf JessicaD » 4. maj 2016, 12:30

Jeg ville nok også forvente, at modparten selv inviterede på en date, hvis det var det, de ville. Men ja - hvis man ikke rigtig får så meget respons tilbage, så gider man jo heller ikke spørge. Jeg havde nok gjort det alligevel. Hader uvished. Så hellere bare få en afvisning! Det kan man da forholde sig til. :D
1
Brugeravatar
JackieO
Kort karma: 18
Likede indlæg: 366

Indlægaf JackieO » 4. maj 2016, 13:07

JessicaD skrev:Jeg ville nok også forvente, at modparten selv inviterede på en date, hvis det var det, de ville. Men ja - hvis man ikke rigtig får så meget respons tilbage, så gider man jo heller ikke spørge. Jeg havde nok gjort det alligevel. Hader uvished. Så hellere bare få en afvisning! Det kan man da forholde sig til. :D

Men hvordan kan han vide, om han vil på date med hende på nuværende tidspunkt? De har smilet til hinanden nogle gange i byen og skrevet beskeder sammen i 4-5 dage. Han har måske ikke haft nogen romantiske tanker om hende, før hun kontaktede ham, og han får dem måske heller ikke af bare at sidde og chatte sammen på Facebook. Så jeg synes ikke han skylder hende en invitation til en date efter den begrænsede kontakt de har haft.

Kontakten er sket på hendes initiativ, så han kan jo meget vel tænke, at hun må sige til, hvis hun er interesseret i mere end at skrive sammen.
3
Brugeravatar
JessicaD
Kort karma: 75
Likede indlæg: 1018

Indlægaf JessicaD » 4. maj 2016, 15:46

JackieO skrev:
JessicaD skrev:Jeg ville nok også forvente, at modparten selv inviterede på en date, hvis det var det, de ville. Men ja - hvis man ikke rigtig får så meget respons tilbage, så gider man jo heller ikke spørge. Jeg havde nok gjort det alligevel. Hader uvished. Så hellere bare få en afvisning! Det kan man da forholde sig til. :D

Men hvordan kan han vide, om han vil på date med hende på nuværende tidspunkt? De har smilet til hinanden nogle gange i byen og skrevet beskeder sammen i 4-5 dage. Han har måske ikke haft nogen romantiske tanker om hende, før hun kontaktede ham, og han får dem måske heller ikke af bare at sidde og chatte sammen på Facebook. Så jeg synes ikke han skylder hende en invitation til en date efter den begrænsede kontakt de har haft.

Kontakten er sket på hendes initiativ, så han kan jo meget vel tænke, at hun må sige til, hvis hun er interesseret i mere end at skrive sammen.

Det er også det, jeg mener? Men kan godt se, at det er skrevet lidt uklart! :D Jeg mener, at hvis en person skriver til mig, så må de selv invitere på en date, hvis det er det, de vil. :) Hvis de bare skriver og fyrer noget small talk af, så ville jeg da undre mig. Og omvendt hvis jeg selv skrev, så ville jeg måske ikke have lyst til at spørge om en date, selvom det var intentionen fra start af, hvis jeg fik nogle lidt fesne svar tilbage - men at jeg nok ville ende med at spørge alligevel for at få det afklaret.
1
Likelike
Kort karma: 5
Likede indlæg: 148

Indlægaf Likelike » 4. maj 2016, 16:14

Tak for jeres svar og inputs :)
Jeg havde jo egentligt besluttet mig for bare selv at spørge om han ville ses - men da han så begyndte at blive endnu dårligere til at skrive og ikke rigtig spørger ind til mig, men mest bare svarer høfligt tilbage, så tager jeg det bare som manglende interesse :)
3
Brugeravatar
Ballademager
Kort karma: 352
Likede indlæg: 3477

Indlægaf Ballademager » 4. maj 2016, 16:54

Likelike skrev:Tak for jeres svar og inputs :)
Jeg havde jo egentligt besluttet mig for bare selv at spørge om han ville ses - men da han så begyndte at blive endnu dårligere til at skrive og ikke rigtig spørger ind til mig, men mest bare svarer høfligt tilbage, så tager jeg det bare som manglende interesse :)

Sådan ville jeg også tolke det. Har personligt aldrig oplevet, at en fyr, der virkelig gerne ville have fat i mig, var "lunken" og ikke på :D
4
Forstadskedelig :love:

I'll never know what I'm capable of, if I don't go where I'm scared to be lost...
Brugeravatar
NLeth
Kort karma: 30
Likede indlæg: 319

Indlægaf NLeth » 4. maj 2016, 18:39

Jeg tænker: Der kan jo være andre årsager til, at manden ikke fluks inviterer på date et par dage efter at have modtaget en facebookbesked. Måske er han lunken, eller måske ser han lige nu en anden, og dater ikke flere ad gangen? Jeg ville heller ikke tage mere initiativ, når jeg allerede var den, der havde taget første skridt, men jeg synes det er noget uberettiget at kalde hans opførsel latterlig.
6

Tilbage til "Forhold og sex"