Kunne du date en med...

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Mangoness
Kort karma: 72
Likede indlæg: 785

Re: Kunne du date en med...

Indlægaf Mangoness » 26. apr 2016, 19:48

Lathyrus skrev:Ja, det kunne jeg godt.....og jeg gør det :) Jeg er gift med en døv mand - som i helt døv uden CI eller hørerest.
Jeg arbejder selv med tegnsprog derfor er der ikke nogen sprogproblemer mellem os.

Det kan være en udfordring i forhold til min familie og vennekreds der ikke kan tegnsprog, men han er ikke hæmmet i sit liv pga den manglende hørelse.

[...]

Det minder mig om Nyle DiMarco som er døv, og som har danset i Dancing with the starts :)

fra 0:27
2
Jeg elsker dig lille sølvpapirshat-smiley :love:

Billede

Persnikedy skrev:Hvis jeg en dag føler at mine fødder er løg så skal de da være løg :lol:
JoyNips
Kort karma: 222
Likede indlæg: 2910

Indlægaf JoyNips » 26. apr 2016, 19:49

Jeg ku' SÅ godt Peter Dinklage!
1
Brugeravatar
Torn
Kort karma: 64
Likede indlæg: 1124

Indlægaf Torn » 26. apr 2016, 20:35

Alt det nævnte ville jeg sagtens kunne leve med. Og jeg kan nemt tænde på en dværg. Nu lyder jeg helt kinky. Det er jeg ikke.
0
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 572
Likede indlæg: 5091

Indlægaf ManicNinja » 2. maj 2016, 00:04

Wizzze skrev:
Aima skrev:
Wizzze skrev:
Aima skrev:En forudsætning for at jeg forelsker mig er, at jeg er seksuelt tiltrukket, og uanset hvor fantastisk en personlighed jeg synes, manden måtte have, ville jeg være fuld af løgn, hvis jeg påstod at den alene kunne gøre mig seksuelt tiltrukket. Visse ting ville simpelthen være en seksuel deal-breaker for mig, og det ville så helt automatisk sætte en stopper for, at relationen udviklede sig til andet end et platonisk forhold. Jeg tror ikke, en manglende arm eller ben ville være et problem, jeg ved, dværgvækst ville.

Også Peter Dinklage ??

Billede

Også ham, umiddelbart. Jeg aner ikke, hvem han er, men jeg kan godt se, han er velstylet :)

Altså, jeg kan bare virkelig ikke forestille mig, at jeg kunne få lyst til at knalde med ham, men jeg kan jo på samme tid heller ikke udelukke, at der findes et menneske derude, dværg eller ej, med så dragende en personlighed, at jeg fuldstændigt ville abstrahere fra udseendet, helt uden at vide af det. Jeg har bare aldrig oplevet det.

:8: Er du den eneste i verden, der ikke ser Game of Thrones?? :nerve: :gisp:

Tilsyneladende ikke. Jeg har heller ikke den fjerneste idé om, hvem ham dér er.
0
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Brugeravatar
Dikus
Moderator
Kort karma: 676
Geografisk sted: Nuuk
Likede indlæg: 5876

Indlægaf Dikus » 2. maj 2016, 00:27

Jeg har 50 % funktionsnedsættelse, fuld erhvervsevne og mange begrænsninger i hverdagen. Jeg gad ikke date mig :genert:

Med de begrænsninger, jeg har, ville jeg ærligt talt ikke gide en, der også var begrænset i hverdagen. Sæt nu, man aldrig havde energi samtidig :panik:

Enhver, der elsker at nusse på sofaen, debattere sære ting, se film og teater og andre rolige ting... Er højt på min liste. Så jeg er hende, der tager de dovne mænd, I andre ikke gider :D
6
Brugeravatar
Advocatus-Diaboli
Bortvist
Kort karma: 238
Likede indlæg: 2243

Indlægaf Advocatus-Diaboli » 2. maj 2016, 02:16

MissDitte skrev:"Hvad" kunne I date? Ville det være ok med en mand, der mangler et ben? Klumpfod? En døv eller blind? En med en form for ansigtsmisdannelse? Dværg?

Nej til det hele.
0
Listen, I'm a nice person - so if I'm an asshole to you, you need to ask yourself why.
Brugeravatar
Dikus
Moderator
Kort karma: 676
Geografisk sted: Nuuk
Likede indlæg: 5876

Indlægaf Dikus » 2. maj 2016, 07:41

Advocatus-Diaboli skrev:
MissDitte skrev:"Hvad" kunne I date? Ville det være ok med en mand, der mangler et ben? Klumpfod? En døv eller blind? En med en form for ansigtsmisdannelse? Dværg?

Nej til det hele.

Det er jo bare, fordi du er så sippet, så du kun dater kvinder. Mandehader :/D
6
Brugeravatar
LadyFox
Kort karma: 422
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 5981

Indlægaf LadyFox » 2. maj 2016, 07:49

Advocatus-Diaboli skrev:

Nej til det hele.

Hvad hvis det var en kvinde? :D
0
I don't mean to be a diva, but some days you wake up and you're Barbara Streisand.
Brugeravatar
Advocatus-Diaboli
Bortvist
Kort karma: 238
Likede indlæg: 2243

Indlægaf Advocatus-Diaboli » 2. maj 2016, 14:01

Dikus skrev:
Advocatus-Diaboli skrev:

Nej til det hele.

Det er jo bare, fordi du er så sippet, så du kun dater kvinder. Mandehader :/D

Lige på dét punkt, gør jeg nu ikke forskel på folk. Uanset hvilket køn de er født som eller har skiftet til, uanset om de er tvekønnede eller slet ikke kønne overhovedet, så er svaret det samme - nej tak.

Derudover tager jeg slet ikke på dates. Jeg tager på stævnemøder!
2
Listen, I'm a nice person - so if I'm an asshole to you, you need to ask yourself why.
Brugeravatar
FrøkenM
Kort karma: 131
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 1099

Indlægaf FrøkenM » 2. maj 2016, 14:58

Jeg har været sammen med min kæreste i 3 år (on and off). Han er kørestolsbruger pga. Cerebral Parese men hovedet fejler intet. Jeg har også selv CP men i en noget lettere grad.

Jeg ville lyve, hvis jeg sagde det var nemt. Det er det ikke altid og der er mange udfordringer, men hvis manden er dejlig, så er det ikke kørestolen der er problemet. Så mit svar må være: Ja, jeg kan godt date en mand med et handicap, så længe vi kan have en fornuftig samtale, han er tiltrækkende for mig og der ikke er noget i vejen med hovedet. Min kæreste har hjælper og dét er til gengæld noget jeg har det svært med til tider, for det er helt ærligt meget svært at få et forhold til at fungere på de præmisser. Vi har dog en aftale om at jeg på INGEN måde ønsker at være hans "hjælper" og det tror jeg er meget godt.
2
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:

Tilbage til "Forhold og sex"