Tonen på arbejdsplads - sjofel

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Urtekussen
Kort karma: 356
Likede indlæg: 2712

Re: Tonen på arbejdsplads - sjofel

Indlægaf Urtekussen » 29. apr 2016, 17:04

Min chef (som er på alder med min far), overhørte i dag at jeg havde været til Body Pump, og råbte højlydt at han da godt kunne give Body Pump helt gratis :lol:

Det kom lidt bag på mig, at det kom fra ham, men det er ikke noget jeg tager anstød af, for sådan er tonen på min arbejdsplads.

Bare lige for at give et friskt eksempel på, hvor forskelligt det kan være.
0
200 kg i bænkpres?
Prøv med 4,8 kg i kussepres :deer:
avdotja
Kort karma: 64
Likede indlæg: 1060

Indlægaf avdotja » 29. apr 2016, 18:43

@Elvispop: Hvis du er bekymret over at du ikke får mulighed for at undskylde personligt, kunne du måske skrive et brev som ledelsen kunne aflevere til hende? Ikke en halv roman, men forholdsvis kort, hvor du undskylder og forklarer at du har lært af episoden. Jeg tror det vil være godt, både for dig og hende, at få det ud af systemet.
2
avdotja
Kort karma: 64
Likede indlæg: 1060

Indlægaf avdotja » 29. apr 2016, 18:48

Til trådens emne: Nej, jeg tror ikke jeg vil trives på en lummer og seksualiseret arbejdsplads. På trods af at jeg udelukkende har færdes i miljøer med en overvægt af mænd, har jeg dog aldrig oplevet det, som en generel ting (var slet ikke klar over at det skulle være mere udbredt her :forvirret:).
0
Brugeravatar
Dikus
Moderator
Kort karma: 676
Geografisk sted: Nuuk
Likede indlæg: 5890

Indlægaf Dikus » 30. apr 2016, 16:26

avdotja skrev:Til trådens emne: Nej, jeg tror ikke jeg vil trives på en lummer og seksualiseret arbejdsplads. På trods af at jeg udelukkende har færdes i miljøer med en overvægt af mænd, har jeg dog aldrig oplevet det, som en generel ting (var slet ikke klar over at det skulle være mere udbredt her :forvirret:).

Det, du siger :)
0

Tilbage til "Generelt"