Nyt mellemnavn?

Stedet du kan bruge til at snakke om alle de store og små ting der påvirker dit liv.
Rakel
Kort karma: 418
Likede indlæg: 3084

Re: Nyt mellemnavn?

Indlægaf Rakel » 29. apr 2016, 12:55

Det er ikke et mellennavn, men fornavn.
Du vil have to fornavne + et efternavn. Men det jo en detalje. Liv er nydeligt. Husk, at det koster gebyr at få fortaget en navneændring.
0
Brugeravatar
Rapfisk
Kort karma: 530
Likede indlæg: 4270

Indlægaf Rapfisk » 29. apr 2016, 12:59

Det kan godt lyde meget tungt, hvis to navne efter hinanden slutter på den samme lyd, men det måtte komme an på det konkrete.

Jeg ville ikke vælge et navn, der starter med e, særligt ikke, hvis det udtales med tryk på første stavelse, for man kommer let til at snuble over de to lyde - eller trække dem til én.

Edit: Okay, så kan jeg lære at læse hele tråden. Jeg synes, Liv er fantastisk flot som mellemnavn :)
1
Søger job inden for projektledelse, sekretariat, politik eller andet, man kan bruge et skarpt hoved til. Skriv PB :blomst:
limitededition
Kort karma: 19
Likede indlæg: 89

Indlægaf limitededition » 1. maj 2016, 11:21

Rapfisk skrev:Det kan godt lyde meget tungt, hvis to navne efter hinanden slutter på den samme lyd, men det måtte komme an på det konkrete.

Jeg ville ikke vælge et navn, der starter med e, særligt ikke, hvis det udtales med tryk på første stavelse, for man kommer let til at snuble over de to lyde - eller trække dem til én.

Edit: Okay, så kan jeg lære at læse hele tråden. Jeg synes, Liv er fantastisk flot som mellemnavn :)

Har jeg skrevet starter på e? Mente i hvert fald slutte på e :D
0
NotCrazyJustLimitedEdition på den gamle debat :blush2:

Tilbage til "Livets forhold"