Flash gerne!

DD_81 skrev:Ny hjørnesofa, eller faktisk to... vi har 2 stuer. De gamle sofaer er trætte og slidte, pudderne siddet skæve, spildt kakao på osv.
Har i dag fundet en fed en, brugt, på dba til en fornuftig penge, særligt ifht nyprisen, og standen den står i nu.
Men manden trækker på det. Han vil helst have læder, det gider jeg ikke. Og han vil som minimum have hynder der sidder fast - dårlig ide ifht. førnævnte kakao.
Og en rigtig lækker læderflyder, den koster jo knapper...
achillaxedprune skrev:Til baby.
Daflo skrev:achillaxedprune skrev:Til baby.
Jeg er vild med den med teksten
achillaxedprune skrev:DD_81 skrev:Ny hjørnesofa, eller faktisk to... vi har 2 stuer. De gamle sofaer er trætte og slidte, pudderne siddet skæve, spildt kakao på osv.
Har i dag fundet en fed en, brugt, på dba til en fornuftig penge, særligt ifht nyprisen, og standen den står i nu.
Men manden trækker på det. Han vil helst have læder, det gider jeg ikke. Og han vil som minimum have hynder der sidder fast - dårlig ide ifht. førnævnte kakao.
Og en rigtig lækker læderflyder, den koster jo knapper...
Jeg kan godt se det smarte i lædersofaer, når man har børn... Men det er bare ikke særlig rart at sidde i, synes jeg. Sådan KLISTRE om sommeren og når man sveder. Jeg er på dit hold.
DD_81 skrev:vi har haft læder, og ja jeg synes også det klistrer, og gør at man sveder mere på en måde.
Men jo, nemt at gøre rent, absolut... men at skulle læderpleje vs. at tage betræk af hynder og vaske dem, det er same same synes jeg.
Men vi kan jo indgå et kompromis, han kan få læder i stuen på 1. salen, og jeg en stof i stuen nede.
achillaxedprune skrev:DD_81 skrev:vi har haft læder, og ja jeg synes også det klistrer, og gør at man sveder mere på en måde.
Men jo, nemt at gøre rent, absolut... men at skulle læderpleje vs. at tage betræk af hynder og vaske dem, det er same same synes jeg.
Men vi kan jo indgå et kompromis, han kan få læder i stuen på 1. salen, og jeg en stof i stuen nede.
Kompromiser er vejen frem i et ægteskab... Må man så se den sofa du overvejer?
...altid så fint at se hvad andre kan lide.
DD_81 skrev:...
godtnavn skrev:Der der citat på børneplakaten er det ikke fra Pippi Langstrømpe?