Fællestråd maj 16 - kom og vær med :)

Brugeravatar
Ballademager
Kort karma: 352
Likede indlæg: 3509

Re: Fællestråd maj 16 - kom og vær med :)

Indlægaf Ballademager » 12. maj 2016, 18:47

topmadras3 skrev:
Ballademager skrev:
topmadras3 skrev:Pandesteg, Muspel og Ballademager tak det er en del kg der er væk :pompom: jeg prøver at kigge på det link-måske jeg bare er utålmodig og det tager lidt tid før mit egen syn på kroppen følger med

Det er nok også lidt en kvindeting det der med at gå og være utilfreds (har været sur på mine hofter hele weekenden - jeg har ikke noget pænt at sige om dem). Man går og fokuserer på ubetydelige detaljer. Selvom du helt sikkert har grund til at være mere end tilfreds efter det vægttab.

Det er jo det,en eller anden detalje man stiger sig blind på :nej:
Nu er weekenden slut så håber du er kommet over "dummehofteweekend" :ae:

Tak for omsorgen :kys:

Vi bliver aldrig gode venner, hofterne og jeg, men vi har fået et lidt bedre forhold her i løbet af ugen :D
0
Forstadskedelig :love:

I'll never know what I'm capable of, if I don't go where I'm scared to be lost...
Brugeravatar
Ballademager
Kort karma: 352
Likede indlæg: 3509

Indlægaf Ballademager » 12. maj 2016, 18:55

Pyha... Har cyklet på arbejde i dag (26 km i alt) og tog alligevel til træning i aften. Shit, hvor var det altså hårdt! :genert:

kanikkemærkemineben.dk kanmærkebenaltformegetimorgen.dk

:slem:
2
Forstadskedelig :love:

I'll never know what I'm capable of, if I don't go where I'm scared to be lost...
Brugeravatar
Pandesteg
Kort karma: 232
Likede indlæg: 2481

Indlægaf Pandesteg » 12. maj 2016, 19:45

Animi skrev:Tror I det er muligt at tabe ½ cm rundt om armene på under 2 uger :grubler: Jeg syntes mine arme så lidt mindre ud, så målte dem igen for sjov, og de var ½ cm mindre end da jeg målte her d. 1 maj. Men nu kan jeg ikke lade være med at tænke på om det måske er fordi jeg målte forkert sidst :lol: Synes bare det virker som meget på så kort tid

Det tror jeg nu nok det er, altså muligt - men vil give dig ret i, at det er møgsvært at måle sig selv :(

Jeg har været til thai bo her til aften og skal igen i morgen tidlig :banan:
3
Heaven is a place on earth :jule:
Brugeravatar
Animi
Kort karma: 310
Likede indlæg: 5753

Indlægaf Animi » 12. maj 2016, 21:26

Nå, jeg tog en slappet og fik hverken løbet eller gået en lang tur i dag. Til gengæld fik jeg spist to is, nam nam :D

Regner med at jeg i morgen tidlig vil løbe lidt intervalløb :)
0
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
Ally
Kort karma: 120
Likede indlæg: 1060

Indlægaf Ally » 13. maj 2016, 10:47

Mine elever har dansk lige nu; det var meningen, at de skulle aflevere en opgave i dag, men det havde de åbenbart alle sammen glemt. Så jeg ændrede da blot mine planer for timerne og satte dem til at skrive opgaven nu. Hæh! Eleverne er dog ikke just særligt produktive, men det skal ikke ødelægge mit humør.

For - det er fredag, snart weekend og inden længe rejser jeg til Belfast! :D :D :D
0
Brugeravatar
Ally

Indlægaf Ally » 14. maj 2016, 05:56

Lørdag - og jeg hoppede på vægten. Mit Madlog-abonnement udløber i dag. På 10 uger har jeg, ifølge tallet på vægten, tabt 7,7 kg. :banan: :pompom: :banan: :pompom:

Jeg er SÅ glad og SÅ motiveret for at fortsætte med Madlog; det virker tydeligvis for mig. Dog kan jeg ikke helt beslutte mig til, om jeg skal forlænge nu eller vente til næste weekend - og dermed holde "fri" i Belfast, men uden at gå i selvsving mht. mad og drikke...
9
Brugeravatar
Pandesteg
Kort karma: 232
Likede indlæg: 2481

Indlægaf Pandesteg » 14. maj 2016, 13:54

Ally skrev:Lørdag - og jeg hoppede på vægten. Mit Madlog-abonnement udløber i dag. På 10 uger har jeg, ifølge tallet på vægten, tabt 7,7 kg. :banan: :pompom: :banan: :pompom:

Jeg er SÅ glad og SÅ motiveret for at fortsætte med Madlog; det virker tydeligvis for mig. Dog kan jeg ikke helt beslutte mig til, om jeg skal forlænge nu eller vente til næste weekend - og dermed holde "fri" i Belfast, men uden at gå i selvsving mht. mad og drikke...

Hvor er det sejt!!! Tillykke!! Jeg ville vente med at forny til du kommer hjem, forestiller mig det er ret umuligt at indtaste når man spiser ude (hvilket jeg går ud fra du skal?). Og så rigtig god tur!
1
Heaven is a place on earth :jule:
Brugeravatar
LadyFox
Kort karma: 423
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 6025

Indlægaf LadyFox » 14. maj 2016, 15:14

Jeg har slet ikke haft motivationen til noget som helst, og derfor har jeg heller ikke fået overholdt andet end to ture på cyklen og en kødfri dag, i dag. :(

Jeg synes der er rimelig meget der fylder de her dage, og så ender jeg med slet ikke at få gjort andet end at glo ind i væggen.
0
I don't mean to be a diva, but some days you wake up and you're Barbara Streisand.
Brugeravatar
Ally

Indlægaf Ally » 14. maj 2016, 16:44

Pandesteg skrev:Hvor er det sejt!!! Tillykke!! Jeg ville vente med at forny til du kommer hjem, forestiller mig det er ret umuligt at indtaste når man spiser ude (hvilket jeg går ud fra du skal?). Og så rigtig god tur!

Tusind tak, Pandesteg :kys: Netop fordi jeg ikke helt er herre over måltiderne, tænker jeg også, at det er nemmest at vente med fornyelse indtil jeg kommer hjem - og tak for input :gogo:
0
Brugeravatar
Sophaya
Kort karma: 395
Likede indlæg: 3777

Indlægaf Sophaya » 14. maj 2016, 16:59

Ally skrev:
Pandesteg skrev:Hvor er det sejt!!! Tillykke!! Jeg ville vente med at forny til du kommer hjem, forestiller mig det er ret umuligt at indtaste når man spiser ude (hvilket jeg går ud fra du skal?). Og så rigtig god tur!

Tusind tak, Pandesteg :kys: Netop fordi jeg ikke helt er herre over måltiderne, tænker jeg også, at det er nemmest at vente med fornyelse indtil jeg kommer hjem - og tak for input :gogo:

Jeg ville også vente og så bare nyde Belfast :love: Jeg håber du får den bedste tur!
1
x
Brugeravatar
Ally

Indlægaf Ally » 14. maj 2016, 17:47

Sophaya skrev:Jeg ville også vente og så bare nyde Belfast :love: Jeg håber du får den bedste tur!

:dåne: Tusind tak, skønne du! Jeg har ret høje forventninger til Belfast-rejsen, men er sikker på, at turen bliver fyldt med en masse arbejdsrelaterede erfaringer, lækker irsk mad og drikke og turistede oplevelser. Så må jeg spise bladselleri og klidkiks, når jeg kommer hjem :lol:
1
Brugeravatar
Sophaya
Kort karma: 395
Likede indlæg: 3777

Indlægaf Sophaya » 14. maj 2016, 17:56

Thats the spirit, Ally!

--
Jeg synes ærlig talt, at jeg har været SÅ god denne uge. Jeg har spist sundt og indenfor kaloriegrænsen, jeg har bevæget mig mere, jeg har drukket mere vand. Jeg har ikke købt chips eller slik udover ISIS chips her i weekenden og lidt nødder på to hverdage. Jeg glæder mig til at måle og veje mig mandag og håber virkelig, der er sket noget.

Her til aften er jeg ramt af den vildeste lyst til kage, men jeg skal bare holde ud til kl 22, for så kan jeg først komme i en dagligvarebutik igen tirsdag, og så er den ligesom ruled out.
Jeg har glemt at tage mine vitaminpiller, og skal virkelig blive bedre til at huske dem.
3
x
Brugeravatar
Ally

Indlægaf Ally » 15. maj 2016, 09:46

I morgen rejser jeg jo til Belfast og kommer først hjem sent lørdag aften/søndag nat, så for mit vedkommende bliver der ikke lavet ugemål. Til gengæld lover jeg, at jeg vil NYDE ugen i det nordirske - inklusive mad, drikke og oplevelser :D
3
Brugeravatar
Guilded_Lily
Kort karma: 220
Likede indlæg: 1715

Indlægaf Guilded_Lily » 15. maj 2016, 12:54

Ally Jeg er simpelthen så topmisundelig på dig! Hav den mest fantastiske tur og kom nu hjem med bagagen fuld af gode idéer og pragtfulde oplevelser!
Og tillykke med vægttabet, det er så fedt! Nyyyyyd det! Og drik en Guinness og spis en gang fish and chips for mig - med shit loads of mushy peas og tartare sauce til, tak! :-D :savl: :savl:
1
Brugeravatar
LadyFox
Kort karma: 423
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 6025

Indlægaf LadyFox » 15. maj 2016, 13:00

God tur Ally - hvor bliver det bare fedt!

Jeg tror også jeg tage næste uge helt uden nogen mål, jeg har både en opgave der skal afleveres, to eksamener, en tid hos lægen og alt det løse at se til. Så jeg gider ikke at have mere.
1
I don't mean to be a diva, but some days you wake up and you're Barbara Streisand.

Tilbage til "Sund og/eller slank"