Fællestråd maj 16 - kom og vær med :)

Brugeravatar
Animi
Kort karma: 312
Likede indlæg: 5774

Re: Fællestråd maj 16 - kom og vær med :)

Indlægaf Animi » 3. jun 2016, 09:47

Jeg skrev tidligere at jeg ikke kunne forstå hvorfor har taget så meget på det sidste 1½ år. Men jeg tror faktisk jeg har fundet ud af det nu. Efter at jeg har brugt mit pulsur i et par dage, er det gået op for mig hvor utrolig inaktiv jeg har været. Meget af min tid sidder jeg jo ned, når jeg er til undervisning, spiser, studerer, og når jeg er sammen med veninderne, hvor vi ofte tager ud og drikker en kop kaffe. De fleste dage har jeg sikkert ikke gået meget mere end 6000 skridt på en hel dag.

Det passer også godt med, at jeg begyndte at tage på, efter jeg stoppede med at arbejde i min børnehave - hvor jeg alligevel fik gået ret meget. Vægtøgningen har også været ret gradvis, og hvor jeg først begyndte at lægge mærke til det da jeg pludselig ikke kunne passe mit gamle tøj.
Jeg håber i hvert fald at det betyder at jeg så kan se en forskel, nu hvor jeg er opsat på at få gået mindst 10.000 skridt hver dag, og helst omkring de 15.000 skridt.
2
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
Ally
Kort karma: 120
Likede indlæg: 1060

Indlægaf Ally » 3. jun 2016, 14:27

Jeg tog i fitnesscentret i går aftes og fik trænet anden gang, som jeg gerne ville - det skal dog siges, at en af mine elever sendte en masse snaps, der gjorde træningen ekstra god :D Og ja - jeg er den type lærer, der er på de sociale medier med mine elever - and liking it a lot!

I aften skal vi til Open by Night; vi skal se Anders & Katrine optræde og spise is. Og så står aftensmaden på hjemmelavet pizza - det kan kun blive en god fredag aften :love:
3
Brugeravatar
LadyFox
Kort karma: 427
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 6084

Indlægaf LadyFox » 3. jun 2016, 19:32

Jeg har tabt 2 kilo siden jeg var hos lægen sidst for 14 dage siden :banan: :pompom:

Min læge siger at hvis jeg har tabt det samme når vi skal ses om en måned, så skal jeg bare vise jeg kan holde vægten lidt tid og så vil han henvise mig til en kirurg :kryds:

Det er ret fedt :)
4
I don't mean to be a diva, but some days you wake up and you're Barbara Streisand.

Tilbage til "Sund og/eller slank"