Fællestråd maj 16 - kom og vær med :)

Brugeravatar
Novella
Kort karma: 334
Likede indlæg: 3764

Re: Fællestråd maj 16 - kom og vær med :)

Indlægaf Novella » 8. maj 2016, 19:53

Nå, men jeg kom ikke ud at løbe mit halvmarathon i går, for jeg var snottet og havde ondt i halsen hele ugen. Pisrøvlort. Så nu har jeg været ude at løbe her til aften, og vejret var helt suverænt, temperaturen var perfekt og jeg fik slæbt min mås rundt på tre hivende og hvæsende kilometer. Der havde godt nok været langt til 21. Så jeg hopper med her igen og prøver at få mig samlet op til en løbeform.
1
Brugeravatar
Ballademager
Kort karma: 353
Likede indlæg: 3514

Indlægaf Ballademager » 8. maj 2016, 20:00

topmadras3 skrev:Pandesteg, Muspel og Ballademager tak det er en del kg der er væk :pompom: jeg prøver at kigge på det link-måske jeg bare er utålmodig og det tager lidt tid før mit egen syn på kroppen følger med

Det er nok også lidt en kvindeting det der med at gå og være utilfreds (har været sur på mine hofter hele weekenden - jeg har ikke noget pænt at sige om dem). Man går og fokuserer på ubetydelige detaljer. Selvom du helt sikkert har grund til at være mere end tilfreds efter det vægttab.
0
Forstadskedelig :love:

I'll never know what I'm capable of, if I don't go where I'm scared to be lost...
Brugeravatar
Ally
Kort karma: 120
Likede indlæg: 1060

Indlægaf Ally » 9. maj 2016, 14:53

Mens har meldt sin ankomst. Suk. Men det er alligevel fint, at det er nu og ikke i næste uge, hvor jeg rejser til Belfast. Fårk, hvor jeg dog glæder mig til at skulle derover!

Mit Madlog-abonnement udløber på lørdag, men jeg overvejer kraftigt at forlænge det med endnu ti uger. Enten med start fra på søndag eller også bliver det, når jeg har været i Belfast. Can't decide. Under alle omstændigheder vil jeg NYDE dagene i Belfast; arbejde (of course...), lege turist, tage på lokale pubs, spise lækker mad og generelt værdsætte muligheden for at komme af sted :love:
0
Brugeravatar
LadyFox
Kort karma: 423
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 6035

Indlægaf LadyFox » 9. maj 2016, 15:28

Mine mål er de samme som i sidste uge, dog har jeg tilføjet at drikke vand hver dag - mængden er betyder ikke så meget for mig på nuværende tidspunkt. Jeg drikker ikke vand - som i slet ikke. Det er flere år siden jeg sidst har drukket et glas - men det ville være en god vane, så jeg prøver :)
1
I don't mean to be a diva, but some days you wake up and you're Barbara Streisand.
Brugeravatar
Ballademager

Indlægaf Ballademager » 9. maj 2016, 15:30

Min fod får det værre og værre efter mit stunt i går. Så ingen træning til mig i dag :whine:
0

I'll never know what I'm capable of, if I don't go where I'm scared to be lost...
Brugeravatar
LadyFox

Indlægaf LadyFox » 9. maj 2016, 15:36

Ballademager skrev:Min fod får det værre og værre efter mit stunt i går. Så ingen træning til mig i dag :whine:

Øv, har du haft gjord noget ved det? Haft is på, holdt foden hævet over dit hjerte, haft den bundet op, og hvad der ellers er af råd at hente?
0
I don't mean to be a diva, but some days you wake up and you're Barbara Streisand.
Brugeravatar
Ballademager

Indlægaf Ballademager » 9. maj 2016, 16:43

LadyFox skrev:
Ballademager skrev:Min fod får det værre og værre efter mit stunt i går. Så ingen træning til mig i dag :whine:

Øv, har du haft gjord noget ved det? Haft is på, holdt foden hævet over dit hjerte, haft den bundet op, og hvad der ellers er af råd at hente?

Har sovet med den oppe, men ikke over hjertehøjde. Og har bundet den ind, hvilket hjælper lidt. Men problemet ligger nok i, at jeg tog timen færdig, efter, at det var sket. Det gjorde ikke særlig ondt der, det kom først mange timer senere. Så er nok lidt selv ude om det :genert:
0

Brugeravatar
LadyFox

Indlægaf LadyFox » 9. maj 2016, 16:45

Ballademager skrev:
LadyFox skrev:

Har sovet med den oppe, men ikke over hjertehøjde. Og har bundet den ind, hvilket hjælper lidt. Men problemet ligger nok i, at jeg tog timen færdig, efter, at det var sket. Det gjorde ikke særlig ondt der, det kom først mange timer senere. Så er nok lidt selv ude om det :genert:

Det er du nok lidt så :) Men jeg kender det godt, jeg har slet ikke tålmodighed til at holde en fod i ro i særlig lang tid af gangen.

Men i hvert fald god bedring.
0
Brugeravatar
Ballademager

Indlægaf Ballademager » 9. maj 2016, 16:52

^^ Tak :kys:
0

Brugeravatar
Pandesteg
Kort karma: 232
Likede indlæg: 2482

Indlægaf Pandesteg » 9. maj 2016, 17:09

Nå nu fik jeg prøvet boksetræning og det tror jeg var en engangsfornøjelse... Der var vildt meget "find lige sammen 2 og 2 eller 6 og 6 osv" og alle andre end mig var kommet i større eller mindre grupper. Og jeg hader sådan noget med at skulle gå tiggergang og spørge "undskyld, gider du træne med mig/må jeg være med her" - det gider jeg bare ikke. :(
Men træningen var sådan det udemærket, men jeg er i alt for god form til at synes det var hårdt andet end i armene. Medmindre det giver bagslag af helvede til i morgen :-D
3
Heaven is a place on earth :jule:
Brugeravatar
Sophaya
Kort karma: 395
Likede indlæg: 3777

Indlægaf Sophaya » 9. maj 2016, 19:57

Jeg har haft en 8-22 dag og har en igen i morgen. Forelæsninger, arbejde og frivilligt arbejde klumpet sammen er altså lidt hårdt :lol: godt jeg har en fridag onsdag.
Til gengæld har jeg fået gået vildt meget mellem de ting jeg skulle, maden har været fornuftig og jeg har købt to nederdele i - hold nu fast - str M!

image.jpeg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
6
x
Brugeravatar
Animi
Kort karma: 310
Likede indlæg: 5758

Indlægaf Animi » 9. maj 2016, 20:03

Jeg har lige været ude på dagens løbetur - lidt over 3 km blev det til. Det er ikke meget, men det går da fremad :)
3
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Muspel
Kort karma: 91
Likede indlæg: 1196

Indlægaf Muspel » 9. maj 2016, 20:54

Jeg har klaret en hel dag uden sukker. Og kaffe. Og brød. :-D
4
Brugeravatar
Aima
Kort karma: 611
Likede indlæg: 5033

Indlægaf Aima » 10. maj 2016, 05:44

Jeg fik trænet 6 gange i sidste uge, spist sundt-sundt mandag-torsdag og gået nogle gode ture. Jeg er ret tilfreds, da min arbejdsuge var rimeligt stram. Det er den også i denne uge, så mine mål er lidt de samme. Faktisk handler det mest om, at jeg bare skal prioritere den halvanden times tid i træningscenteret om dagen, for så klarer resten lidt sig selv, er min oplevelse. Sukkercravings og slackyness er slet ikke den samme udfordring, de dage jeg træner og træningen er heldigvis dejlig for tiden. Jeg gider godt og jeg nyder det faktisk ret meget, også selvom jeg konsekvent er øm, fordi jeg både har fået nye øvelser og har øget vægten på dem, jeg har bibeholdt i mit program. Av-på-den-gode-måde :D
3
I'll stick with hell no's and headphones...
Brugeravatar
Aima
Kort karma: 611
Likede indlæg: 5033

Indlægaf Aima » 10. maj 2016, 06:38

Jeg er forresten blevet grød-typen. De sidste uger, har min morgenmad bestået af sådan en portion her, jeg er 100% overbevist.
image.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
4
I'll stick with hell no's and headphones...

Tilbage til "Sund og/eller slank"