Fællestråd maj 16 - kom og vær med :)

Brugeravatar
Ally
Kort karma: 119
Likede indlæg: 1055

Re: Fællestråd maj 16 - kom og vær med :)

Indlægaf Ally » 10. maj 2016, 07:44

Jeg spiste "bland-selv-fordi-jeg-fik-mens"-slik i går aftes. Lækkert. I dag står der til gengæld ikke snolder på programmet, men styrketræning i eftermiddag. Jeg glæder mig til at tæske kroppen igennem :love:

Jeg underviser på handelsskolen i dag - og nogle af eleverne skal gå modeshow senere på ugen. Samtalen bliver drejet ind på, hvorfor jeg som lærer ikke skulle deltage. Jeg siger så til en af charmebøfferne, at han skal give én god grund til, hvorfor jeg skulle deltage. Han siger så, at han godt gad se min booty på runway'en :lol: Jeg er simpelthen SÅ heldig med mine elever :love:

Noget helt andet er... Jeg er begyndt, i tankerne, at pakke til næste uges ophold til Belfast. Hvor meget pakker jeg lige? Hvor formel skal jeg være? Tænker lidt, at det er godt at have en blazer med i kufferten. Just in case.
2
Brugeravatar
Guilded_Lily
Kort karma: 220
Likede indlæg: 1709

Indlægaf Guilded_Lily » 10. maj 2016, 10:16

Ally - jeg tror, du skal gå ud fra formel påklædning. I primary/secondary schools skal kvindelige lærere have enten pencilskirts, der går ned over knæene, eller sorte bukser på. Ikke jeans. Jeg ved, min søster ikke må have ret mange smykker på - jeg ved så ikke 100%, om det kun gælder hendes instutioner (hun arbejder med handicappede og børn med severe learning difficulties. Og jeg synes at mindes, at mine lærere på uni bar samme påklædning.
2
Brugeravatar
Ally

Indlægaf Ally » 10. maj 2016, 14:53

Guilded_Lily skrev:Ally - jeg tror, du skal gå ud fra formel påklædning. I primary/secondary schools skal kvindelige lærere have enten pencilskirts, der går ned over knæene, eller sorte bukser på. Ikke jeans. Jeg ved, min søster ikke må have ret mange smykker på - jeg ved så ikke 100%, om det kun gælder hendes instutioner (hun arbejder med handicappede og børn med severe learning difficulties. Og jeg synes at mindes, at mine lærere på uni bar samme påklædning.

Jeg tænker formel påklædning, når jeg pakker kufferten i weekenden. Tak :kys:
0
Brugeravatar
Animi
Kort karma: 307
Likede indlæg: 5702

Indlægaf Animi » 10. maj 2016, 19:39

Av av av! Mine ben gør så ondt efter min løbetur i dag. Og jeg løb ikke engang længere end i går. Jeg må nok nøjes med en gåtur i morgen
0
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
Sophaya
Kort karma: 394
Likede indlæg: 3774

Indlægaf Sophaya » 10. maj 2016, 19:59

Endnu en god dag på farten- lidt færre skridt og lidt flere kalorier, men jeg er så glad. Jeg har haft min første samtale på mit nye frivillige arbejde, og det var så godt. Det er langt mere komplekse sager en det jeg havde før, og lige den type jeg gerne vil arbejde med når jeg er færdiguddannet. Jeg er helt høj! Jeg fejrer det med isis chips - de er altså næsten lige så gode som rigtige chips!

image.jpeg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
1
x
Brugeravatar
Sophaya

Indlægaf Sophaya » 10. maj 2016, 20:35

Ballademager skrev:Min fod får det værre og værre efter mit stunt i går. Så ingen træning til mig i dag :whine:

Hvordan går det med den i dag? :kys:
0
x
Brugeravatar
Ballademager
Kort karma: 350
Likede indlæg: 3467

Indlægaf Ballademager » 10. maj 2016, 20:38

Sophaya skrev:
Ballademager skrev:Min fod får det værre og værre efter mit stunt i går. Så ingen træning til mig i dag :whine:

Hvordan går det med den i dag? :kys:

Tak fordi du spørger :kys:

Det går bedre takket være støttebind og Tiger Balsam. Håber den er ok igen om et par dage.
2
Forstadskedelig :love:

I'll never know what I'm capable of, if I don't go where I'm scared to be lost...
Brugeravatar
Ally

Indlægaf Ally » 11. maj 2016, 17:20

Ouch! Gårsdagens træning kan mærkes i benene, men det er bestemt ikke værre end jeg naturligvis skal træne igen i morgen eftermiddag. No pain, no gain - right? :D

---

Der har været lidt problemer med transporten til og fra Billund Lufthavn i forbindelse med min rejse til Belfast i næste uge, men i dag kom der endelig styr på det. Dog er det en smule bøvlet, men det vigtigste er, at det er løst og jeg ikke skal bekymre mig om det længere. I morgen skal jeg lige have printet flybilletter, boarding passes og hotelreservation ud OG pakke i weekenden. Fårk, jeg glæder mig! Det kan slet ikke beskrives hvor meget jeg ser frem til at skulle af sted.
3
Brugeravatar
Animi

Indlægaf Animi » 11. maj 2016, 19:08

Jeg har lige været ude på en 9km gåtur ude i det dejlige vejr, med en lydbog i ørerne :banan:
4
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
Ballademager
Kort karma: 350
Likede indlæg: 3467

Indlægaf Ballademager » 11. maj 2016, 20:33

Jeg fik sneget mig til at træne i aften. Har snart deadline for certificering (er mega nervøs, for hvis jeg ikke består, må jeg ikke fortsætte som instruktør), så var nødt til det. Foden klarede det okay, og den fik is på og kom over hjertehøjde (tak for det råd, LadyFox :D ), da jeg kom hjem.
2
Forstadskedelig :love:

I'll never know what I'm capable of, if I don't go where I'm scared to be lost...
Brugeravatar
Sophaya

Indlægaf Sophaya » 11. maj 2016, 20:50

Jeg fik migræne i morges af den grimme slags, og har sovet dagen væk. Ikke lige sådan, jeg gerne ville bruge min fridag, men sådan er det. Jeg har gået lige knap 500 skridt :lol: men kalorierne er holdt pænt, især fordi jeg ikke havde appetit meget af dagen.
Jeg har startet et sheet hvor jeg skriver vægt og mål - igen igen igen. Jeg synes det er en evig kamp med den vægt!
0
x
Brugeravatar
Ally

Indlægaf Ally » 12. maj 2016, 18:03

I eftermiddags var jeg i træningscentret; gav den gas med frivægte og cardio - følte mig så meget bad ass selv om jeg svedte som et svin, men jeg fik, ikke desto mindre, tæsket kroppen godt igennem :lol:

På lørdag udløber mit 10 ugers-abonnement hos Madlog og jeg hopper på vægten - og jeg er ret spændt på at se, hvor meget det er lykkes mig at tabe på de ti uger. Jeg har naturligvis løbende vejet mig og ved også, at jeg undervejs har tabt mig i centimeter, men tallet på vægten har altid spillet og vil altid spille en (om end, med tiden, mindre) vigtig rolle for mig. Jeg er jo udmærket klar over, at jeg ikke behøver at veje mig for at se, om jeg taber mig. Jeg skal blot se mig selv i spejlet og mærke på tøjet, hvorvidt der sker noget.

Og - det gør der. Heldigvis. I morges lagde jeg mærke til, at min top, der normalt sidder meget stramt på min mave, faktisk sad L-I-D-T løsere end normalt. FTW!! Derudover kan jeg spænde bæltet ind i 3. hul - det er også længe siden, at det har været aktuelt.
3
Brugeravatar
Animi

Indlægaf Animi » 12. maj 2016, 18:05

Tror I det er muligt at tabe ½ cm rundt om armene på under 2 uger :grubler: Jeg syntes mine arme så lidt mindre ud, så målte dem igen for sjov, og de var ½ cm mindre end da jeg målte her d. 1 maj. Men nu kan jeg ikke lade være med at tænke på om det måske er fordi jeg målte forkert sidst :lol: Synes bare det virker som meget på så kort tid
0
Brugeravatar
topmadras3
Kort karma: 34
Likede indlæg: 123

Indlægaf topmadras3 » 12. maj 2016, 18:08

Ballademager skrev:
topmadras3 skrev:Pandesteg, Muspel og Ballademager tak det er en del kg der er væk :pompom: jeg prøver at kigge på det link-måske jeg bare er utålmodig og det tager lidt tid før mit egen syn på kroppen følger med

Det er nok også lidt en kvindeting det der med at gå og være utilfreds (har været sur på mine hofter hele weekenden - jeg har ikke noget pænt at sige om dem). Man går og fokuserer på ubetydelige detaljer. Selvom du helt sikkert har grund til at være mere end tilfreds efter det vægttab.

Det er jo det,en eller anden detalje man stiger sig blind på :nej:
Nu er weekenden slut så håber du er kommet over "dummehofteweekend" :ae:
0
Brugeravatar
topmadras3
Kort karma: 34
Likede indlæg: 123

Indlægaf topmadras3 » 12. maj 2016, 18:21

Nå men det har været en rigtig god uge :dance: ,i dag var det min 3 løbetur på 3,3 km med en pause,så jeg er godt tilfreds selvom meningen var en løbetur i går -det blev skubbet til i dag og gik istedet en tur på 6 km i går,savner dog min kaffe der er skåret meget ned

Mål næste uge,løb hver 3 dag ,husk mere vand og mave/armbøjninger :whip:
3

Tilbage til "Sund og/eller slank"