Donationsknap

Mangler der noget herinde, eller vil du have lavet ændringer? Så er det her du skal brokke dig.
Brugeravatar
Angelina
Kort karma: 302
Likede indlæg: 3926

Re: Donationsknap

Indlægaf Angelina » 27. aug 2015, 15:32

Yeps - lad os give jer penge.. pretty please!
2
~indsæt smart signatur her~
Brugeravatar
Patrick
Admin
Kort karma: 122
Likede indlæg: 1214

Indlægaf Patrick » 27. aug 2015, 22:15

Det er utrolig sødt af jer, men virkelig ikke nødvendigt på nuværende tidspunkt.

Stedet her er betalt frem til næste sommer, og det ændrer sig først, hvis der kommer så mange brugere ind at serveren ikke kan håndtere det mere. Alt efter hvilken løsning giver mening at vælge i det tilfælde, kan det godt være at det bliver nødvendigt, men jeg smider altså ikke en donations knap eller andet lignende op, før det bliver nødvendigt.

Husk lige på at der er en god chance for, at det der andet sted får styr på de problemer der er, hvilket nok sænker aktiviteten herinde en del. Så hold lige igen et par måneder, og så ser vi på det der :)
1
Brugeravatar
Krølle
Kort karma: 445
Likede indlæg: 3495

Indlægaf Krølle » 27. aug 2015, 22:18

Du kan ikke forhindre os i at sende dig en julegave.

(...vi mangler en havenisse-smiley! :slem:)
2
Brugeravatar
Patrick
Admin

Indlægaf Patrick » 27. aug 2015, 22:21

Krølle skrev:Du kan ikke forhindre os i at sende dig en julegave.

(...vi mangler en havenisse-smiley! :slem:)

Ha! Du ved slet ikke hvor jeg bor... Håber jeg... Hvis du ved det, så lad venligst være med at sige det til yvooonne :nerve:
4
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 869
Likede indlæg: 11696

Indlægaf Dirtylittledevil » 27. aug 2015, 22:30

Hvis man ved hvordan man laver en whois så ved man hvor du bor Patrick :)
0
The more I eat the butter I feel
Brugeravatar
Patrick
Admin

Indlægaf Patrick » 27. aug 2015, 22:37

Dirtylittledevil skrev:Hvis man ved hvordan man laver en whois så ved man hvor du bor Patrick :)

Det ved jeg heldigvis ikke. Jeg satser på at i ikke kan finde mig, hvis jeg ikke selv ved hvor jeg er.
0
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 869
Likede indlæg: 11696

Indlægaf Dirtylittledevil » 27. aug 2015, 22:44

Patrick skrev:
Det ved jeg heldigvis ikke. Jeg satser på at i ikke kan finde mig, hvis jeg ikke selv ved hvor jeg er.

Hvis du farer vild må du jo så prøve at spørge herinde, og håbe at jeg er online :-D
0
The more I eat the butter I feel
Brugeravatar
Annione
Kort karma: 233
Likede indlæg: 2462
Kontakt:

Indlægaf Annione » 27. aug 2015, 23:07

Jeg vender ikke tilbage til den gamle debat. Men jeg klikker gerne på en reklame eller 3, eller en donationsknap, hvis det er.
0
At rejse er at leve :love2:
TurtleSpeed
Kort karma: 100
Likede indlæg: 595

Indlægaf TurtleSpeed » 28. aug 2015, 02:07

We will find you, @patrick. And you will get that havenisse!

:P
1
TurtleSpeed
Kort karma: 100
Likede indlæg: 595

Indlægaf TurtleSpeed » 28. aug 2015, 02:08

Jeg er desuden enig med @Liseletpåtå . Dette sted har sjæl.

Jeg har været på debatten i maaaange år, men synes virkelig at den seneste opdatering og den nye keller fratog mig lysten til at være der. Jeg kigger stadig ind, men giver som regel hurtigt op igen.
0
Brugeravatar
Thestral
Kort karma: 249
Likede indlæg: 1275

Indlægaf Thestral » 28. aug 2015, 04:45

Det behøver jo ikke være et vildt beløb, men en knap med en femmer eller en flad tyver er jeg med på :banan:
0
Jeg har nået den alder,
hvor jeg ved, hvad der er værd at vide
og på en god dag kan jeg også huske noget af det..
Brugeravatar
didas
Kort karma: 223
Geografisk sted: Amager
Likede indlæg: 2269

Indlægaf didas » 28. aug 2015, 08:13

Skumfidusen skrev:
Liseletpåtå skrev:Og så nemt tror jeg ikke, du skal regne med at slippe af med os igen. For mig handler det i hvertfald ikke om teknikken, men om at "den anden" har mistet sin menneskelighed over tiden. En gang havde jeg følsen af at ledelsen interesserede sig for brugerne, det har jeg ikke længere. Og det har ligesom spredt sig nedad. Men her har jeg fået det igen og det giver noget tryghed. Giver det overhovedet mening? :genert:

Foreløbig synes jeg også det bare er meget mere behageligt her. Nyhedens interesse spiller måske stadig ind, men jeg besøger stadig det gamle sted og synes det bliver domineret af nogen hvæsende og irritable diskussioner som jeg ikke rigtig gider deltage i. Det er ikke bare uenigheder, for dem holder jeg ret meget af, det er sådan noget stejt og fastkørt. Måske man gror fast i at agere på samme måde samme sted. Jeg føler mig i hvert så frisk igen herinde, som var jeg 50 igen - en skør knægt med tossede drømme...hvem ved, måske ændrer det sig, men foreløbig går min lyst mere på at lukke helt ned for profilen der var engang og så leve videre her.

Der skete nogenlunde det samme med jubiis chat i sin tid. Den blev også lavet stor og fin og flot og der kom mange, mange nye brugere. Men os der var med fra starten og som mødtes hver fredag på en bar ved Nyhavn, vi forsvandt stille og roligt og vendte aldrig tilbage. Om de samme vil ske nu er jo ikke til at vide, men jeg tror ikke det er helt utænkeligt.

Det var nemlig tider, dengang vi lagde Nyhavn ned :lun: Jeg synes, der er lidt den samme stemning herinde, som chatten i gamle dage, der er plads til det hele og det ikke er så topstyret af "The Man" :afro:
0
I was dropped as a baby into a pool of awesomeness and glitter :dance:
Brugeravatar
didas
Kort karma: 223
Geografisk sted: Amager
Likede indlæg: 2269

Indlægaf didas » 28. aug 2015, 08:17

Skumfidusen skrev:
didas skrev:Det var nemlig tider, dengang vi lagde Nyhavn ned :lun: Jeg synes, der er lidt den samme stemning herinde, som chatten i gamle dage, der er plads til det hele og det ikke er så topstyret af "The Man" :afro:

Gu var det så. Jeg var inde og se Brooklyn for et år siden, tror jeg. Der var stadig chat-navne ridset ind i døren på toilettet. Jeg har stadig venner fra dengang.

Åh hvor godt! De var så fede de døre, specielt den på pigetoilettet, den var overtegnet med chat-kærlighed :love: Jeg har stadig en stor del af de gode gamle på min facebook.
0
I was dropped as a baby into a pool of awesomeness and glitter :dance:
Brugeravatar
Fru Sunshine
Moderator
Kort karma: 1016
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 9198

Indlægaf Fru Sunshine » 28. aug 2015, 08:33

Min exit fra debatten har absolut heller ingenting med opdateringer at gøre.
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Pixie88
Kort karma: 132
Geografisk sted: Nordpolen
Likede indlæg: 1269

Indlægaf Pixie88 » 28. aug 2015, 09:04

Jeg ved ikke hvad det havenissesnak går ud på, men hvis nogen fortjener en havenisse, så er det altså Patrick!

Som mange andre har mit exit fra "den anden" heller intet med opdateringen at gøre. Jeg aner faktisk slet ikke hvad det er for en opdatering der tales om :genert:
0
I'm headin' out to South Park, gonna see if I can't unwind. Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, livin' a lie TIMMY!

Tilbage til "Forslag til forbedringer"