Frisørangst?

Spørg om råd, eller del ud af din erfaring indenfor make-up og hår.
Brugeravatar
Knirkemis
Kort karma: 51
Likede indlæg: 320

Re: Frisørangst?

Indlægaf Knirkemis » 28. maj 2016, 17:56

Jeg har ikke frisørangst, men helt klart frisørelev-angst. 2 gange har jeg haft dårlige oplevelser med elever. Den første lavede verdens mærkeligste etageklip, og da jeg klagede min nød til en veninde de sagde hun "jeg kan godt forstå du er ked af resultatet". Så ved man at det er skidt.

Anden gang skulle jeg også have lavet etager, så det var kortere i siderne end i længderne bagpå. Da hun havde klippet den ene side, slog hun opgivende ud med armene og sukkede "jeg kan ikke finde ud af det!!".
Der skulle jeg godt nok lige trække vejret dybt. Heldigvis kunne hendes underviser godt finde ud af det....
0
Brugeravatar
Delfin
Kort karma: 393
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 3887

Indlægaf Delfin » 28. maj 2016, 18:55

Jeg rykkede med, da min frisør åbnede sin egen salon. Hun kender mine krøller og hvirvler ud og ind, men jeg overvejer faktisk at skifte for tiden. Af en eller anden grund er det blevet svært at få hende til at klippe nakken kort nok. Dels er det pænest, og dels skal jeg pludselig klippes konstant. Måske skulle jeg bare gå over til trimmer :D
0
14 11 14 :banan:
Maanii
Kort karma: 8
Likede indlæg: 153

Indlægaf Maanii » 29. maj 2016, 12:38

Jeg har ikke frisørangst som sådan, men jeg bryder mig ikke om det. Jeg synes det er grænseoverskridende intimt at nogen skal vaske og røre ved mit hår, og så hader jeg at smalltalke... Og jeg synes altid jeg er grim og tyk i et frisør spejl.

Pt. går jeg hos Gun-Britt og det er nok umiddelbart dem jeg har været gladest for, men de er altså også dyre.
1
én-to-fire
Kort karma: 1
Likede indlæg: 9

Indlægaf én-to-fire » 31. maj 2016, 08:14

Jeg plejer altid at få en veninde til at klippe mine spidser og klipper selv lidt etager. Det kan sikkert godt ses at det ikke er en professionel klipning, men jeg er flere gange gået skuffet fra en frisørsalon og sparer derfor hellere de penge. Men jer som klipper spidserne selv, hvordan gør I? Tænker det må være svært selv at klippe håret helt lige bagpå?
0
Brugeravatar
Anilara
Kort karma: 162
Likede indlæg: 1836

Indlægaf Anilara » 31. maj 2016, 08:23

én-to-fire skrev:Jeg plejer altid at få en veninde til at klippe mine spidser og klipper selv lidt etager. Det kan sikkert godt ses at det ikke er en professionel klipning, men jeg er flere gange gået skuffet fra en frisørsalon og sparer derfor hellere de penge. Men jer som klipper spidserne selv, hvordan gør I? Tænker det må være svært selv at klippe håret helt lige bagpå?

Jeg kan netop ikke li når håret er helt lige, så for mit vedkommende passer det bedre når jeg selv klipper :) Hvis det er skævt et sted, så siger min kæreste det. Ellers står jeg bare med to spejle, og tjekker efter.
1

Tilbage til "Skønhed"