Hvad gør du for at vende en dårlig dag?

Stedet du kan bruge til at snakke om alle de store og små ting der påvirker dit liv.
Brugeravatar
lulu-p
Kort karma: 54
Likede indlæg: 834

Re: Hvad gør du for at vende en dårlig dag?

Indlægaf lulu-p » 4. maj 2016, 12:35

Det kan virkelig være svært. Men motion er næsten altid en redningskrans for mig. Hård motion..sådan noget med at løbe minimum 5 km med tungen ud af munden og hjerte og lunger, som truer med at esplodere.

Jeg har det så fantastisk bagefter. Stort set altid.
2
... Look to the light, Leland, find the light. Into the light, Leland, into the
light. Into the light, Leland... into the light... Don't be afraid. ...
Brugeravatar
Little_Woman
Kort karma: 45
Likede indlæg: 187

Indlægaf Little_Woman » 7. maj 2016, 14:58

Sover! Jeg kan gå frygtelig tidligt i seng, hvis jeg er ked af det eller sur - så går tiden og dagen efter er sjældent lige så dårlig. Er det midt på dagen gør en lur underværker; så er jeg mere konstruktiv bagefter. Jeg udnytter også tit det dårlige humør til at få lavet nogle nederen ting; gøre rent og den slags. Når dagen alligevel er dårlig, kan jeg lige så godt bruge den tid noget jeg ikke gider.
0
Nu med fugl
Brugeravatar
Advocatus-Diaboli
Bortvist
Kort karma: 238
Likede indlæg: 2243

Indlægaf Advocatus-Diaboli » 7. maj 2016, 15:00

Lux skrev:Vi oplever vel alle sammen morgener, hvor alting går i smadderkasse, lige fra man slår øjnene op. Hvor mundvigen vender nedad, irritationen bobler og dagen virker fuldstændig dum og uoverskuelig. Hvad gør du for at vende en dårlig dag til en god? :)

Intet. Jeg får dem overstået.
0
Listen, I'm a nice person - so if I'm an asshole to you, you need to ask yourself why.

Tilbage til "Livets forhold"