Hvad så med toiletbørsten?

Stedet du kan bruge til at snakke om alle de store og små ting der påvirker dit liv.
Brugeravatar
dykkersild
Kort karma: 133
Likede indlæg: 1640

Hvad så med toiletbørsten?

Indlægaf dykkersild » 3. maj 2016, 10:52

Ja - se der syntes jeg nemlig at rigtig mange er nogle grisebasser. Jeg kan slet, slet ikke have dem hvor de hænger på væggen, eller dem der er hvide/lyse nede i så man kan se brunt vand/småsmulder osv. Jeg er faktisk mega sart hvad den børste angår.

Jeg bruger kun plastik - i sort - og de skiftes ca. hvert 3 mdr. eller ved behov. De når aldrig at se ud som om de er brugt. Jeg har minimum 6 stk. på lager any given time. Min mand siger, at jeg nærmer mig ocd på det område.

Engang på DD var der en der skrev, at den blev puttet i opvaskemaskinen - det er næsten på højde med tråden om mandelpropper og jeg døde en lille bitte smule. Aldrig f..... aldrig skal en toiletbørste andet end at smides ud.

Hvordan er dit forhold til din toiletbørste? - ej det ser lidt mærkeligt ud på skrift :lol:
9
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1152
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 9721

Re: Hvad så med toiletbørsten?

Indlægaf kidkomb » 3. maj 2016, 10:56

Den må IKKE have nogle som helst toiletpapirrester på sig. Aldrig!
Den skal se ny ud.
Bliver skiftet, når den ikke ser funklende ny ud længere.
Ca 2 måneder.
0
Walk tall and cry with dignity.
Jeg gider ikke engang.
Give free love.
Brugeravatar
LadyFox
Kort karma: 427
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 6067

Indlægaf LadyFox » 3. maj 2016, 10:58

Omkring hver 3. måned. Og herhjemme bliver toiletbørster også kasseret når de er brugt, ikke noget med at prøve at vaske dem.
1
I don't mean to be a diva, but some days you wake up and you're Barbara Streisand.
Brugeravatar
Animi
Kort karma: 311
Likede indlæg: 5767

Indlægaf Animi » 3. maj 2016, 10:59

Jeg kan godt se at jeg bør skifte min ud nu.... :genert:

Og NEJ, en toiletbørste skal IKKE i opvaskemaskinen - det er da godt nok noget af det klammeste nogensinde :tie:
2
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
dykkersild

Indlægaf dykkersild » 3. maj 2016, 11:03

kidkomb skrev:Den må IKKE have nogle som helst toiletpapirrester på sig. Aldrig!
Den skal se ny ud.
Bliver skiftet, når den ikke ser funklende ny ud længere.
Ca 2 måneder.

Jaaa - hvordan kunne jeg glemme toilepapirrester - man bliver på toilettet indtil der ikke er mere papir - sådan er reglerne bare!
0
Brugeravatar
Ballademager
Kort karma: 356
Likede indlæg: 3540

Indlægaf Ballademager » 3. maj 2016, 11:09

Hos os bliver den skiftet, når de trænger. Køber dem, hvor der er en skål med, så alt kan smides ud. Altid sorte børster, det ser renere ud. De der anordninger, der hænger på væggen, hvor man skal skrue børsten af for at skifte den, og hvor skålen skal vaskes, det kan jeg slet ikke rumme. Er også mega hysterisk med vand i bunden af skålen. Det er SÅ klamt, og det skal bare ikke være der.

Store følelser, der er på spil i denne tråd :D
2
Forstadskedelig :love:

I'll never know what I'm capable of, if I don't go where I'm scared to be lost...
Brugeravatar
Angelina
Kort karma: 302
Likede indlæg: 3964

Indlægaf Angelina » 3. maj 2016, 11:10

Det må være flere år siden jeg købte en ny ... altså den er jo klam første gang den har været i brug ... så så længe den virker, beholder jeg den... eller, altså, hvis jeg skifter farvetema / finder noget jeg synes ser fedt ud, kan jeg da godt finde på at købe en ny, men det sker altså ikke i tide og utide.

(Debatawards 2016: Debattens klammeste debattør: Angelina)
10
~indsæt smart signatur her~
Brugeravatar
LadyFox
Kort karma: 427
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 6067

Indlægaf LadyFox » 3. maj 2016, 11:12

Herhjemme er der også piskeslag til den der våger at sætte en klam toiletbørste med enten lort eller papir på tilbage i holderen. Det er IKKE okay.
0
I don't mean to be a diva, but some days you wake up and you're Barbara Streisand.
Brugeravatar
Purple Haze
Kort karma: 145
Geografisk sted: Kbh. Østerport
Likede indlæg: 1915

Indlægaf Purple Haze » 3. maj 2016, 11:12

Jeg kan IKKE have det når der er vand i bunden af folks toiletbørsteskål, det er for klammo!

Selv skifter jeg den ikke særlig tit.
0
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.
Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 7794

Indlægaf ShuruQ » 3. maj 2016, 11:13

Min er hvid i skålen og hvid i stangen men med sort børste. Rundt regnet bliver den også skiftet ca. hver 2/3 måned. Oftere hvis jeg synes den trænger :).
0
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Brugeravatar
dykkersild

Indlægaf dykkersild » 3. maj 2016, 11:13

Vi har næsten lige lånt et hus af nogle venner. Jeg spottede med det samme, at det var væghængt toiletbørste og at der var en brun plet på gulvet på størrelse med en 1-krone. Jeg var af gode grunde, nødt til at gøre rent da vi flyttede ud igen. Jeg kan slet ikke beskrive hvor klamt jeg syntes det var. Jeg kan slet, slet ikke forstå, at man dels ikke lægger mærke til at metallet må være gennemtæret på ophænget og man ikke lægger mærke til at børsten ligner en overbrugt tandbørste - bare i lortebrun. Jamen - jeg kan altså ikke ha det på nogen måder!
4
Brugeravatar
Animi
Kort karma: 311
Likede indlæg: 5767

Indlægaf Animi » 3. maj 2016, 11:14

Jeg har aldrig nogensinde set en væghængt toiletbørste - anede ikke at det var en ting :gruble:
1
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
Flora
Kort karma: 259
Likede indlæg: 4276

Indlægaf Flora » 3. maj 2016, 11:25

Jeg skifter min hvis den er ulækker. Har ikke overblik over hvor tit det er, men det er altså ikke noget der sker sådan i tide og utide :genert:
0
Debattens sødeste :engel:
Brugeravatar
Zombie
Kort karma: 215
Likede indlæg: 2280

Indlægaf Zombie » 3. maj 2016, 11:31

DER ER DA IKKE NOGEN, DER VASKER DEN I OPVASKEMASKINEN

WHAT IS THIS MADNESS I JUST READ

I DIE

GOODBYE CRUEL DISGUSTING WORLD
16
Brugeravatar
Metsen
Kort karma: 21
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 159

Indlægaf Metsen » 3. maj 2016, 11:32

dykkersild skrev:Vi har næsten lige lånt et hus af nogle venner. Jeg spottede med det samme, at det var væghængt toiletbørste og at der var en brun plet på gulvet på størrelse med en 1-krone. Jeg var af gode grunde, nødt til at gøre rent da vi flyttede ud igen. Jeg kan slet ikke beskrive hvor klamt jeg syntes det var. Jeg kan slet, slet ikke forstå, at man dels ikke lægger mærke til at metallet må være gennemtæret på ophænget og man ikke lægger mærke til at børsten ligner en overbrugt tandbørste - bare i lortebrun. Jamen - jeg kan altså ikke ha det på nogen måder!

Tillader mig lige at kaste lidt op....! :8: :puke: Ej men det er jo så klamt! Og ligesom dig forstår jeg heller ikke, at man kan overse det??

Den der tråd med hende, der puttede den i opvaskeren kan jeg godt huske på DD. Det er mange år siden, men er klart en af de tråde, der sidder fast i hukommelsen :tie: :wacko: :lol:
0
Århus og jobsøgende ASAP - hjæælp! :)

Tilbage til "Livets forhold"