Hvad så med toiletbørsten?

Stedet du kan bruge til at snakke om alle de store og små ting der påvirker dit liv.
Fræksak
Kort karma: 44
Likede indlæg: 334

Re: Hvad så med toiletbørsten?

Indlægaf Fræksak » 3. maj 2016, 19:25

McFurPants skrev:
Fræksak skrev:Min ex-svigermor havde sådan en "smart" designbørste, der havde en slags fod i modsatte ende af børsten, som børsten skulle stå på. Dvs. efter brug skulle man vende børsten om for at stille den. Lækkert, lækkert, lækkert med det vand, der uvægerligt dryppede ned ad skaftet, når man stillede den efter brug :whine: :whine: :whine:

Hvad er det dog for et MONSTER, der har designet den toiletbørste?? :shock:

Jeg kan simpelthen ikke huske hvad mærke det var, men det mindede mig altid om Alessi pga. den dér fod. Om det var dem, der stod bag, ved jeg ikke, men vedkommende designer burde seriøst have valgt en anden karrierevej.
0
Brugeravatar
Animi
Kort karma: 307
Likede indlæg: 5686

Indlægaf Animi » 3. maj 2016, 19:39

Fræksak skrev:Min ex-svigermor havde sådan en "smart" designbørste, der havde en slags fod i modsatte ende af børsten, som børsten skulle stå på. Dvs. efter brug skulle man vende børsten om for at stille den. Lækkert, lækkert, lækkert med det vand, der uvægerligt dryppede ned ad skaftet, når man stillede den efter brug :whine: :whine: :whine:

:tie: :tie: :tie:
0
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
McFurPants
Kort karma: 6
Likede indlæg: 152

Indlægaf McFurPants » 3. maj 2016, 19:46

Fræksak skrev:
McFurPants skrev:

Jeg kan simpelthen ikke huske hvad mærke det var, men det mindede mig altid om Alessi pga. den dér fod. Om det var dem, der stod bag, ved jeg ikke, men vedkommende designer burde seriøst have valgt en anden karrierevej.

En hurtig google billed søgning lader til at fritage Alessi for skammen ved at have designet den vederstyggelighed.
1
IrmaPigen
Kort karma: 74
Likede indlæg: 926

Indlægaf IrmaPigen » 3. maj 2016, 19:48

Opvaskemaskinen. Fy for satan.

Når I skifter ud, er det så selve børstehovedet I udskifter?
For ellers kan det sq da hurtigt blive dyrt, at købe ny toiletbørste hver 2. måned.

Nå men min toiletbørste er med et hoved i sort plast og sorte børster, der kan skiftes ud. Men det løser ikke problemet med en ulækker holder. Så af og til sættes den også i vand og klorin.
0
Brugeravatar
Mangoness
Kort karma: 70
Likede indlæg: 781

Indlægaf Mangoness » 3. maj 2016, 19:51

McFurPants skrev:
Fræksak skrev:
McFurPants skrev:

En hurtig google billed søgning lader til at fritage Alessi for skammen ved at have designet den vederstyggelighed.

Jeg vil meget gerne se den toiletbørste :lol: :genert:
0
Jeg elsker dig lille sølvpapirshat-smiley :love:

Billede

Persnikedy skrev:Hvis jeg en dag føler at mine fødder er løg så skal de da være løg :lol:
Fræksak
Kort karma: 44
Likede indlæg: 334

Indlægaf Fræksak » 3. maj 2016, 19:52

McFurPants skrev:
Fræksak skrev:
McFurPants skrev:

Jeg tjekkede også lige og kan ikke finde den :-D Måske nogen har ladet sig inspirere af deres smarte æggebægre m.v. med fødder og tænkt "hey! Den idé snupper jeg - gad vide, hvad de IKKE har lavet endnu. Hmmm, toiletbørste, måske?!".
0
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1145
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 9626

Indlægaf kidkomb » 3. maj 2016, 19:52

IrmaPigen skrev:Opvaskemaskinen. Fy for satan.

For ellers kan det sq da hurtigt blive dyrt, at købe ny toiletbørste hver 2. måned.

Nå men min toiletbørste er med et hoved i sort plast og sorte børster, der kan skiftes ud. Men det løser ikke problemet med en ulækker holder. Så af og til sættes den også i vand og klorin.

En toiletbørste i sort, med sorte børster koster 5kr i Ikea. Så det er bestemt ikke dyrt og glæden ved en helt ny børste er bestemt de 5kr hver for mig :banan:
2
Walk tall and cry with dignity.
Jeg gider ikke engang.
Give free love.
IrmaPigen

Indlægaf IrmaPigen » 3. maj 2016, 20:02

kidkomb skrev:
IrmaPigen skrev:Opvaskemaskinen. Fy for satan.

En toiletbørste i sort, med sorte børster koster 5kr i Ikea. Så det er bestemt ikke dyrt og glæden ved en helt ny børste er bestemt de 5kr hver for mig :banan:

Og det er jo lige netop derfor jeg spørger folk om de udskifter kun børstehovedet eller hele toiletbørsten.

Jeg køber mine i Bilka. Mener at have konstateret at IKEAs ikke passer til min toiletbørste.
0
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1145
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 9626

Indlægaf kidkomb » 3. maj 2016, 20:10

IrmaPigen skrev:
Og det er jo lige netop derfor jeg spørger folk om de udskifter kun børstehovedet eller hele toiletbørsten.

Jeg køber mine i Bilka. Mener at have konstateret at IKEAs ikke passer til min toiletbørste.

Nej, nej, vi køber hele toiletbørsten for 5kr. Altså komplet med "krukke" og det hele.
Så vi skifter ikke kun børstehovedet ud.
0
Walk tall and cry with dignity.
Jeg gider ikke engang.
Give free love.
Brugeravatar
zembra1986
Kort karma: 78
Likede indlæg: 1135

Indlægaf zembra1986 » 3. maj 2016, 20:19

Når jeg synes en trænger til det i.e er blevet klam at se på

Der kan nemt gå ½ år eller lidt mere
0
Brugeravatar
Animi
Kort karma: 307
Likede indlæg: 5686

Indlægaf Animi » 3. maj 2016, 20:22

Jeg tjekkede lige min toiletbørste. På trods af at den har 2 år på bagen, er den ikke ulækker at se på. Men altså, hver gang den bruges er det jo også med toiletrens, så der bliver den jo "vasket". Desuden skal den jo alligevel kun bruges i toilettet, og kummen er jo i sig selv ikke særlig lækker uanset hvad, :P
1
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
Wizzze
Kort karma: 1143
Likede indlæg: 6728

Indlægaf Wizzze » 3. maj 2016, 20:31

Vi har en Vipp Toiletbørste
https://www.vipp.com/bad/badprodukter/t ... etboerste/

Hvor man løbende skifter hovedet, hvem tror I har æren af det job?? Ligesom nogen jo også skal fjerne hår fra afløbet, snaske snaske :tie:
4
Do as I say! :whip:
TomKah
Kort karma: 18
Likede indlæg: 328

Indlægaf TomKah » 3. maj 2016, 21:24

da jeg boede hjemme havde jeg mit eget toilet - børsten er en 70 er model i orange, så den er nok ikke skiftet i 30 år.
1
Brugeravatar
Studsgaard
Kort karma: 194
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 2287

Indlægaf Studsgaard » 3. maj 2016, 21:46

Vi har de billige fra ikea og de bliver jævnligt skiftet. (Flere gange om året) Kan ikke klare sådan en klam wc'børste.
0
IrmaPigen

Indlægaf IrmaPigen » 3. maj 2016, 22:28

Animi skrev:Jeg tjekkede lige min toiletbørste. På trods af at den har 2 år på bagen, er den ikke ulækker at se på. Men altså, hver gang den bruges er det jo også med toiletrens, så der bliver den jo "vasket". Desuden skal den jo alligevel kun bruges i toilettet, og kummen er jo i sig selv ikke særlig lækker uanset hvad, :P

Let's face it, der er jo ikke ligefrem nogen der slikker kummen af vellyst.
2

Tilbage til "Livets forhold"