Mors Dag!

Stedet du kan bruge til at snakke om alle de store og små ting der påvirker dit liv.
Brugeravatar
MyGirl
Kort karma: 232
Likede indlæg: 1069

Re: Mors Dag!

Indlægaf MyGirl » 7. maj 2016, 22:18

Min mor får blomster og chokolade. Svigermor har i dag fået lyserøde roser og en keramik paddehat på sit gravsted.
0
IrmaPigen
Kort karma: 74
Likede indlæg: 926

Indlægaf IrmaPigen » 8. maj 2016, 07:12

Jeg har for nogle år tilbage meldt ud, jeg ikke gad mors dag og fars dag.

Min far ønsker sig aldrig noget, og jeg gad simpelt hen ikke stikke ham penge i en konvolut. Så selvom man kan give sin mor om blomst, så blev det altså sådan at jeg droppede begge dele.

Jeg besøger dem til gengæld næsten hver weekend.

Lige pt. passer jeg deres rækkehus fordi de ikke er hjemme. De kommer dog hjem i dag. Jeg laver så nok enten aftensmad til dem eller inviterer dem ud og spise på den lokale italiener, hvor man kan få gode bøffer.
0
Brugeravatar
Ballademager
Kort karma: 348
Likede indlæg: 3453

Indlægaf Ballademager » 8. maj 2016, 07:22

Det har nu vist sig, at min mor faktisk ikke en gang er hjemme i dag. Så meget for timing og den dyre porto, der skulle sikre, at pakken kom frem til tiden :lol:
0
Forstadskedelig :love:

I'll never know what I'm capable of, if I don't go where I'm scared to be lost...
Lulu
Kort karma: 55
Geografisk sted: Odense
Likede indlæg: 563

Indlægaf Lulu » 8. maj 2016, 09:26

Jeg fik pandekager til morgenmad :love:
Og så har jeg fået nogle rigtig fine billeder (draw doodles). Jeg elsker dem! Min mor skrev lige i morges at det var en rigtig god gave hun har fået i år også. Så alle er glade!
0
Brugeravatar
Fru Sunshine
Moderator
Kort karma: 1012
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 9139

Indlægaf Fru Sunshine » 8. maj 2016, 09:32

Jeg har som ventet ikke hørt en lyd fra mine poder.
Og jeg føler mig så dum, fordi jeg trods det, at jeg på forhånd ved det, bliver lidt skuffet og ked af det.
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Guilded_Lily
Kort karma: 220
Likede indlæg: 1709

Indlægaf Guilded_Lily » 8. maj 2016, 09:41

Møgdag! Her er ikke meget Mors Dag. Skuffetmedremouladepåtoppen!
0
Brugeravatar
Skralde
Kort karma: 291
Likede indlæg: 3376

Indlægaf Skralde » 8. maj 2016, 10:02

Jeg fik en buket blomster i fredags af mit søde afkom (ja, og min eks. havde nok også noget med det at gøre :D ) - det var dejligt og jeg elsker at blive husket - men nok mest pga. mit stolte og glade datter når hun overrækker mig blomsten og ikke mindst fordi at min eks og jeg har formået at bibeholde et så godt forældreskab, at han overhovedet ønsker at huske mig. :)

I dag kom L så glad og stolt løbende ned med dette "kort" til mig også, alt imens hun råbte "tillykke med morsdag"! :lun: Hun er kun 5 år, så jeg bliver bare så p* stolt over hvor flot hun allerede kan stave. :genert:
Senest rettet af Skralde 8. maj 2016, 10:10, rettet i alt 1 gang.
13
L, mit livs lys - 3.10.2010
Karkluden
Kort karma: 247
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 2394

Indlægaf Karkluden » 8. maj 2016, 10:06

Vi er ikke sammen i dag på mors dag, for jeg har arbejdsweekend, og jeg har lige været der 3 dage henover hendes operation (på min fødselsdag. Det er jeg faktisk stadig lidt bitter over :D ). Men jeg fik et billede hvor hun glad gnaskede det Quality Street, vi havde givet hende, og jeg har lavet en lille hyldest på Facebook. Hun er vældig glad for sit afkom pt.
Min mormor har fået en æske chokolade fra mig og min mor og hende ringede jeg også lige til. Svigermor fik også chokolade og så får hun en krammer senere, når de lige kommer forbi efter konfirmation.
0
Some days I amaze myself. Other days I put the laundry in the oven.
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Kort karma: 769
Likede indlæg: 10150

Indlægaf DetSorteCirkus » 8. maj 2016, 11:02

Min mor blev rigtig glad for sin gavepose, og så viste det sig endda, at den lille parfume, som jeg mest havde købt, fordi flakonen ser sød ud, dufter som en af hendes yndlingsparfumer fra Escada :)
0
Je suis un tableau noir.
Brugeravatar
Danseprinsesse
Kort karma: 285
Likede indlæg: 2093

Indlægaf Danseprinsesse » 8. maj 2016, 11:17

Vi har fået nogle lækre håndsæber fra Marseille de Savon, på den ene står der på fransk noget i stil med "sæbe til den bedste mor". Sådan en fik min fars kone, da vi var hos dem i torsdags. Selvom hun ikke er min mor, så har jeg tit givet hende en lille ting i forbindelse med mors dag.

Min kæreste har overnattet hos en ven i nærheden af sine forældre. Han ringede lige på vejen hjem og sagde, at han ville køre forbi sin mor med sådan en sæbe til hende også og noget kage. Det bliver hun helt sikkert rigtig glad for.

Gad vide om jeg også får kage, eller om man først har gjort sig fortjent til det, når man rent faktisk har født. :gruble:

I en del år efter min mors død havde jeg det rigtig svært med mors dag - fordi det mindede mig om, hvad jeg havde mistet. Men nu betragter jeg det mest som en dag, hvor jeg kan vise noget glæde for dejlige mødre, også selvom det ikke lige er min egen.
3
Brugeravatar
Fru Sunshine
Moderator
Kort karma: 1012
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 9139

Indlægaf Fru Sunshine » 8. maj 2016, 12:34

Når mine børn tilsyneladende har glemt.at de har en mor i dag af alle dage, har jeg trøstet mig.
Min mand er ikke helt tilfreds.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Badesandalen
Kort karma: 123
Likede indlæg: 1445

Indlægaf Badesandalen » 8. maj 2016, 12:46

Jeg var ude og spise brunch med min mor i formiddags, og da vi kom hjem igen gik vi op til kirken med en buket til min mormors urne. Hun hadede faktisk mors dag da hun levede, men min mor savner hende meget lige for tiden, så hun gjorde det for sin egen skyld. Vi er blevet enige om at lave noget sammen på dagen fremfor at hun fik en gave, som hun alligevel altid siger ikke er nødvendig. Min søster har dog købt en gave til hende på vegne af os alle, som hun får i aften når de skal grille sammen.
1
Har brugt for lang tid på' gå rundt og dukke mig
Lukket døre til de rum hvor der var spejl
Skiftet kurs, nu' jeg forenet med mine fejl
De' jo o-o-o-o-o-o-okay

Brugeravatar
Panton
Kort karma: 150
Likede indlæg: 855

Indlægaf Panton » 8. maj 2016, 13:37

Jeg fik en yderst lækker jordbærkage hvor det var lavet som et hjerte og på toppen et hjerte hvor der stod mor :love: Den delte jeg med knægten og hans far ved aflevering fra far :)
2
Brugeravatar
Elvispop
Kort karma: 182
Geografisk sted: 4681
Likede indlæg: 2137

Indlægaf Elvispop » 8. maj 2016, 13:48

Ungerne og jeg lavede nærmest "hit and run" med blomster i dag.
Først til deres mor, fordi hun var på vej ud af døren.
Og så til min mor (når min autistiske lillebror er på besøg, vil hun ikke ha' andre gæster)
Så vi overrakte blomsterne i døren og smuttede igen.
0
Når du er ung kan du vælge og vrage.
Når du blive ældre, kan vælge mellem vragene.
Brugeravatar
Skralde
Kort karma: 291
Likede indlæg: 3376

Indlægaf Skralde » 8. maj 2016, 14:18

Min mor og bonus har i øvrigt hver især fået er gavekort til en ansigtsbehandling - det faldt i god jord :gogo:
0
L, mit livs lys - 3.10.2010

Tilbage til "Livets forhold"