Alternativer til venindeliv.dk

Stedet du kan bruge til at snakke om alle de store og små ting der påvirker dit liv.
Brugeravatar
Corvida
Kort karma: 2
Likede indlæg: 91

Alternativer til venindeliv.dk

Indlægaf Corvida » 5. maj 2016, 10:48

Kender I nogen gode alternativer til siden venindeliv.dk, som jo desværre snart lukker?

Jeg skal snart flytte til den anden side af landet, da jeg ikke kan holde pendlerlivet ud længere. Jeg glæder mig, men er lidt nervøs for at blive meget isoleret, da jeg er en indadvendt, nørdet type som kan være noget tid om at knytte bånd til andre mennesker, og da hverken jeg eller mine få, men gode veninder fra min hjemegn har bil eller mange penge til lange togrejser frem og tilbage. Jeg regner da med fortsat at se dem så tit som muligt, men realistisk set bliver det nok noget med max. en gang om måneden. Jeg er gift, så jeg bliver ikke Palle Alene i Verden, men kunne godt komme til at savne noget venindehygge. Det ærgrer mig derfor meget, at venindeliv.dk ikke er en mulighed længere, men der må da findes noget lignende?
0
Brugeravatar
Spjaerten
Kort karma: 493
Likede indlæg: 1603

Re: Alternativer til venindeliv.dk

Indlægaf Spjaerten » 5. maj 2016, 10:52

Debetkomsammener / møder.

Næsten hele min omgangskreds er fra DD af den ene eller anden slags.
2
Tryk på * :slem:
Brugeravatar
Animi
Kort karma: 312
Likede indlæg: 5770

Indlægaf Animi » 5. maj 2016, 11:10

minveninde.dk
1
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
Corvida

Indlægaf Corvida » 5. maj 2016, 11:17

Spjaerten skrev:Debetkomsammener / møder.

Hvordan opsporer man sådan nogle møder og hvad handler de om? Jeg er ikke til politiske debatter, men en bogklub eller lignende ville til gengæld være fantastisk (jeg kan bare ikke finde nogen til min aldersgruppe).

Tak for linket til minveninde.dk, Animi. Man kan jo håbe, at brugerne fra venindeliv vil immigrere derover efterhånden.
0
Brugeravatar
Dikus
Moderator
Kort karma: 679
Geografisk sted: Nuuk
Likede indlæg: 5922

Indlægaf Dikus » 5. maj 2016, 11:27

Corvida skrev:

Hvordan opsporer man sådan nogle møder og hvad handler de om? Jeg er ikke til politiske debatter, men en bogklub eller lignende ville til gengæld være fantastisk (jeg kan bare ikke finde nogen til min aldersgruppe).

Tak for linket til minveninde.dk, Animi. Man kan jo håbe, at brugerne fra venindeliv vil immigrere derover efterhånden.

Du skriver f.eks. her i tråden, hvor du flytter hen og hvad du kunne tænke dig. Måske er der så nogen, der gerne vil i bio/på cafe/ud at spise/i byen med dig :)
0
Brugeravatar
Corvida

Indlægaf Corvida » 5. maj 2016, 12:06

Dikus skrev:
Corvida skrev:

Du skriver f.eks. her i tråden, hvor du flytter hen og hvad du kunne tænke dig. Måske er der så nogen, der gerne vil i bio/på cafe/ud at spise/i byen med dig :)

Nårh, på den måde! :lol2: Det er da bestemt et forsøg værd :)
2
Brugeravatar
Purple Haze
Kort karma: 145
Geografisk sted: Kbh. Østerport
Likede indlæg: 1915

Indlægaf Purple Haze » 5. maj 2016, 14:21

Corvida skrev:
Dikus skrev:
Corvida skrev:

Nårh, på den måde! :lol2: Det er da bestemt et forsøg værd :)

Det kan anbefales!
Hvis du flytter til Kbh. eller omegn, kan du altid arrangere en bytur, en sommerfest, en tur ud og spise is, en biograftur eller andet, så plejer der at dukke nogle stykker op.
Jeg har flere gange inviteret hele debatten på besøg hjemme hos mig, og har på den måde fået en masse nye venner.
Men ved godt at ikke alle er så "modige".
3
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.

Tilbage til "Livets forhold"