EuroDisney Paris

Cbas
Kort karma: 0
Likede indlæg: 3

EuroDisney Paris

Indlægaf Cbas » 8. maj 2016, 06:32

Vi overvejer kraftigt at tage i EuroDisney i efterårsferien, så vil høre, om der er nogle, der har nogle tips. :)

Drengene vil være 5 og 6 år.

Vi overvejer at køre derned og så have to overnatninger og tre dage i EuroDisney og efterfølgende bruge nogle dage i Paris.

Hvor er det bedst at bo? Jeg tænker, vi skal bo på et af hotellerne i parken.

Er to overnatninger passende i forhold til at se det meste?

Drengene er nogle små lorte, jeg tror ikke den mindste er over 110 cm, betyder det, der er meget, han ikke kan prøve?

Hvad med maden - hvor er der bedst at spise?
0
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 941
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 8529

Re: EuroDisney Paris

Indlægaf 2SHY » 8. maj 2016, 07:55

Det er længe siden jeg har været der så min viden er formodentlig noget forældet på mange punkter. Men I skal være forberedte på alenlange køer. Det er ikke unormalt at stå i kø i en halv time pr forlystelse. Så det er mere så I er forberedt på det
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Tak fordi du trimmer indlæg med mange citater :blomst:
godtnavn
Kort karma: 214
Likede indlæg: 1240

Re: EuroDisney Paris

Indlægaf godtnavn » 8. maj 2016, 17:38

Jeg ville droppe det. Jeg har godt nok kun været der som voksen, og uden børn, men de der køer... vi stod i kø i 4 timer på én dag, og fik prøvet 4 ting. Derudover er maden virkelig ringe og dyr. Det var egentlig ganske hyggeligt når man bare gik rundt, men har man børn med der gerne vil prøve ting ville jeg ikke gøre det.
0

Tilbage til "Forældre"