Civilstatus

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.

Civilstatus

Afstemning sluttede 7. jun 2016, 08:32

Single med bolleven/ner
10
4%
Single uden bolleven
57
23%
Single men måske ved at bygge noget op
8
3%
Kæreste
79
32%
Åben forhold
2
1%
Forlovet
10
4%
Gift
74
30%
Gift (åbent forhold)
4
2%

Afgivne stemmer: 244
Brugeravatar
Torn
Kort karma: 65
Likede indlæg: 1130

Re: Civilstatus

Indlægaf Torn » 11. maj 2016, 04:36

achillaxedprune skrev:
Torn skrev:Jeg har kendt min kæreste siden sommeren 2011. Vi har ikke en dato på, hvornår vi blev kærester. V kyssede efter en 3 ugers tid og har lige siden været glade for hinanden. Det er omtrent 4-5års forhold, vil jeg skyde på. Vi bor sammen.

Hvordan kan I andre huske en dato? Spurgte I hinanden, om I var i et forhold? Og skrev i datoen ned? Det er altså vildt. :-D

Ja, vi har en helt specifik dato... 6. marts 2011. Jeg ville have, at han fik mødt mine forældre inden vi blev officielt kærester. Så samme aften, som han havde mødt min mor (han havde mødt min far nogle dage før) spurgte jeg ham om han ville være min kæreste.
...og selvom han selv havde spurgt om, hvorfor vi ikke kunne kalde os kærester allerede inden da, var jeg vildt nervøs for han ville sige nej. Så jeg kan tydeligt huske min nervøsitet og glæde ved, at vi blev kærester.

Det var rigtig fint, faktisk. :lun:

Og vi blev gift på vores 2 års dag, og så er det jo endnu nemmere at huske. :-D

Det lyder også fint! :love2:
0
Brugeravatar
Mi55y
Kort karma: 167
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 2578

Indlægaf Mi55y » 11. maj 2016, 05:41

Vi regner fra den dag, vi begyndte at date. Vi har datet eksklusivt siden den dag, selvom vi først begyndte at kalde os for kærester en 3 måneder senere...
0
Frisk på brætspil i Midtjylland? viewtopic.php?f=5&t=5802

Frisk på at prøve en sjov og anderledes holdsport i Århus? Tjek Kin-Ball ud - gratis 4 første træninger :)
limitededition
Kort karma: 19
Likede indlæg: 89

Indlægaf limitededition » 11. maj 2016, 07:33

Annione skrev:
Torn skrev:Jeg har kendt min kæreste siden sommeren 2011. Vi har ikke en dato på, hvornår vi blev kærester. V kyssede efter en 3 ugers tid og har lige siden været glade for hinanden. Det er omtrent 4-5års forhold, vil jeg skyde på. Vi bor sammen.

Hvordan kan I andre huske en dato? Spurgte I hinanden, om I var i et forhold? Og skrev i datoen ned? Det er altså vildt. :-D

Ja, han spurgte mig, om jeg så var hans kæreste :-D Den 20. marts 2004. Den 20. er vores kærestedag og det bliver også vores bryllupsdag.

Vi behøver ikke skrive datoen ned. Det kan vi huske.

Den 20. er en god dag :love2: det er også vores. :banan:
1
NotCrazyJustLimitedEdition på den gamle debat :blush2:
Brugeravatar
FruDulle
Kort karma: 618
Likede indlæg: 3486

Indlægaf FruDulle » 11. maj 2016, 09:32

Vi regner fra den dag vi mødtes som var 1/7. Men vi var vist også ret meget kærester fra den dag.
0
Whatever
Brugeravatar
lulu-p
Kort karma: 54
Likede indlæg: 842

Indlægaf lulu-p » 11. maj 2016, 09:58

Vi blev kærester for 20 år siden :8: , og har været gift i 13 år.

Nu lyder jeg oldgammel..men det er jeg faktisk ikke :-D
1
... Look to the light, Leland, find the light. Into the light, Leland, into the
light. Into the light, Leland... into the light... Don't be afraid. ...
Brugeravatar
HappyPaww
Kort karma: 192
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 3461

Indlægaf HappyPaww » 11. maj 2016, 10:48

Vi har kendt hinanden siden 4/4 2010 - og den dag regner vi som vores årsdag, da vi aldrig havde "the talk" - vi var nok seriøse, og klar over det, i løbet af sommeren.

Vi har boet sammen siden December 2010.

Jeg er gifteskruk :whine:
0
avdotja
Kort karma: 64
Likede indlæg: 1060

Indlægaf avdotja » 11. maj 2016, 16:09

mariannaa skrev:Jeg mødte min mand d. 11. november 2015 og vi blev gift d. 28 januar 2016 :)

Nogen bestemt grund eller det havde i bare lyst til? Jeg spørger udelukkende af ren nysgerrighed, så du skal selvfølgelig ikke svare hvis du ikke føler for det - har bare aldrig hørt om nogen der er blevet gift så hurtigt :genert:
0
Brugeravatar
mariannaa
Kort karma: 71
Likede indlæg: 369

Indlægaf mariannaa » 11. maj 2016, 16:27

avdotja skrev:
mariannaa skrev:Jeg mødte min mand d. 11. november 2015 og vi blev gift d. 28 januar 2016 :)

Nogen bestemt grund eller det havde i bare lyst til? Jeg spørger udelukkende af ren nysgerrighed, så du skal selvfølgelig ikke svare hvis du ikke føler for det - har bare aldrig hørt om nogen der er blevet gift så hurtigt :genert:

Det var pga. hans religion. Hvor sex og samvær med det modsatte køn ikke er tilladt uden at man er gift :)
1
Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 7794

Indlægaf ShuruQ » 11. maj 2016, 20:53

Torn skrev:Hvordan kan I andre huske en dato? Spurgte I hinanden, om I var i et forhold? Og skrev i datoen ned? Det er altså vildt. :-D

Jeg husker dagen vi giftede os. Jeg kan finde frem til datoen vi mødtes, men husker det var i starten af oktober 2014 uden an finde frem til den.

På et eller andet tidspunkt i løbet af de første 3-4 mdr af 2015 begyndte min mand at have et eller andet behov for at kalde os et eller andet, sagde til ham man fandeme skulle tro det var ham der var kvinden, siden det var så vigtig for ham :devil:.

Anyways, nu er det så nemt, for nu er han min mand. Men er stadig et problem, for det er ikke alle der kender til vi er gift, så for et stykke tid siden spurgte en "hvem er det du har på besøg"? .... Dyb tavshed "øeh, øeh, det er Hamid" :lol:. Han sagde det også til mig dagen efter "Fedt svar du kom med der", altså ikke fornærmet men grinende, "Jamen hvad skal jeg sige". Det var lidt komisk egentligt.
0
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Brugeravatar
SoMaPe
Kort karma: 2
Likede indlæg: 55

Indlægaf SoMaPe » 13. maj 2016, 16:17

ShuruQ skrev:
Torn skrev:Hvordan kan I andre huske en dato? Spurgte I hinanden, om I var i et forhold? Og skrev i datoen ned? Det er altså vildt. :-D

Jeg husker dagen vi giftede os. Jeg kan finde frem til datoen vi mødtes, men husker det var i starten af oktober 2014 uden an finde frem til den.

På et eller andet tidspunkt i løbet af de første 3-4 mdr af 2015 begyndte min mand at have et eller andet behov for at kalde os et eller andet, sagde til ham man fandeme skulle tro det var ham der var kvinden, siden det var så vigtig for ham :devil:.

Anyways, nu er det så nemt, for nu er han min mand. Men er stadig et problem, for det er ikke alle der kender til vi er gift, så for et stykke tid siden spurgte en "hvem er det du har på besøg"? .... Dyb tavshed "øeh, øeh, det er Hamid" :lol:. Han sagde det også til mig dagen efter "Fedt svar du kom med der", altså ikke fornærmet men grinende, "Jamen hvad skal jeg sige". Det var lidt komisk egentligt.

Hvorfor ved folk det ikke? Jeg er bare nysgerrig og det er i orden hvis du ikke vil fortælle det :P
0
Kinda Pissed About Not Being A Mermaid
Brugeravatar
catnip
Kort karma: 17
Likede indlæg: 535

Indlægaf catnip » 13. maj 2016, 17:46

Rigtig meget nygift :lun:

Vi har kendt hinanden i 3 år...
0
Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 7794

Indlægaf ShuruQ » 13. maj 2016, 19:08

SoMaPe skrev:
ShuruQ skrev:

Hvorfor ved folk det ikke? Jeg er bare nysgerrig og det er i orden hvis du ikke vil fortælle det :P

Det er fordi jeg i visse kredse er nødt til (i hvert fald for nu) at gå lidt stille med dørene omkring det. Her på nettet er det ikke en hemmelighed, dog er der nogle i min nære omgangskreds jeg ikke delte det med på Facebook da vi blev gift, og også nogle af dem jeg omgås med i dagligdagen. På et tidspunkt håber jeg jeg kan være mere åben omkring det :).
0
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Brugeravatar
Anlewi
Kort karma: 28
Geografisk sted: Storkøbenhavn
Likede indlæg: 391

Indlægaf Anlewi » 22. maj 2016, 06:35

Gift og har været det siden August 2002 så har også fejret kobberbryllup.
0
:love: lige børn leger godt - skæve børn har det sjovere :love:
Brugeravatar
MissIce
Kort karma: 7
Likede indlæg: 106

Indlægaf MissIce » 22. maj 2016, 07:07

Til august har vi kendt hinanden i 21 år - vi har 6 års bryllupsdag i dag :love:

Vi skulle lige se hinanden an, inden vi besluttede at gifte os. :gogo: Nej pjat, det betød egentlig ikke så meget for os, om vi var gift eller samboende... Men vi ville gerne holde en fest for familie og venner, og så fik svigermor "presset" min mand til, i en brandert, at det skulle være i anledning af et bryllup.

Det har så vist sig at være dejligt at være gift. Og i forbindelse med vores nylige huskøb, har det også gjort nogle ting lidt lettere :lol:
0
Flowergirl
Kort karma: 9
Likede indlæg: 149

Indlægaf Flowergirl » 23. maj 2016, 11:26

Vi har til august været kærester i 4 år og boet sammen i 3 år. :)
0

Tilbage til "Forhold og sex"