"Jeg skal aldrig have flere børn"

Jacobsen81
Kort karma: 8
Likede indlæg: 68

Re: "Jeg skal aldrig have flere børn"

Indlægaf Jacobsen81 » 1. maj 2016, 19:14

Xeen-ia skrev:Ja, det blev en lang weekend med mange snakke - men vi skal være forældre til to :nerve:

Hvordan går det? :fløjt:
0
Brugeravatar
Xeen-ia
Kort karma: 12
Likede indlæg: 64

Indlægaf Xeen-ia » 2. maj 2016, 06:51

Jacobsen81 skrev:
Xeen-ia skrev:Ja, det blev en lang weekend med mange snakke - men vi skal være forældre til to :nerve:

Hvordan går det? :fløjt:

:blush: Altså bortset fra at jeg er vildt dårlig til at opdatere debatten så går det fint.
Terminsdagen ramte vi i går, men lillebror havde ikke fanget at han skulle ud der, så nu er vi bare i den der ulidelige venteposition hvor man føler sig som en tikkende bombe :tie:

Den kommende storebror glæder sig helt vildt og er kun blevet mere utålmodig efter hans lille nye fætter kom i onsdags :lun:

Jeg er dog blevet helt afklaret undervejs med at dette er absolut sidste barn. Graviditeten er sådan set gået problemfrit, men jeg kan godt mærke på kroppen at det er markant hårdere nu end det var for 9 år siden, hvor jeg nærmest dansede frem til dagen for fødslen. Her de sidste uger har der været mange smerter ned i bækken og hofter hver gang han møver rundt - og en del plukveer de sidste par dage der bare gør ondt :wacko:

Min største skræk lige nu, er at gå til 40+6 som jeg gjorde sidst - så føder jeg nemlig den dag storebror skal køre 1. afdeling af sjællandsmesterskabet, hvilket ville være noget rigtig møg.
0
Brugeravatar
gossip
Kort karma: 6
Likede indlæg: 90

Indlægaf gossip » 2. maj 2016, 13:48

Dejligt med en opdatering.

Jeg kan godt huske din tråd fra sidste år (vildt i øvrigt, at debatten har eksisteret længe nok, til at færdigbage et menneskebarn :lol: )

Jeg krydser fingre for dig og håber, at der snart sker noget, så lillebror kan komme ud i verden :lun:
2

Tilbage til "Graviditet"