Magnesium kosttilskud

Hvis din krop gør ting den ikke burde, er dette stedet du kan snakke om det.
Brugeravatar
Daine
Kort karma: 715
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 6819

Re: Magnesium kosttilskud

Indlægaf Daine » 27. sep 2016, 03:04

Falstria skrev:
Daine skrev:Jeg synes egentlig ikke de har hjulpet på den træthed jeg føler, men jeg har heller ikke været god til at hjælpe det på vej med motion og fornuftig kost. Til gengæld synes jeg det har styrket min rent immunmæssigt. Jeg var forkølet i maj og normalt når jeg er forkølet får jeg feber, jeg snotter ekstremt meget i en uges tid (bruger typisk omkring 60-70 pakker kleenex), bruger en flaske zymelin og har det generelt rigtig skidt i en 3-4 dage. Denne gang tog det 4 dage, ingen feber, begrænset med snot og kun brugt 1/4 flaske zymelin. Og jeg har ikke været syg siden overhovedet.

Men jeg kunne godt mangle at de boostede mit overskud og lyst til at være i gang, når jeg ikke er på arbejde. Jeg ender alt for tit i sofaen, fordi jeg ikke orker at gå i gang med noget.

Jeg ordinere dig hvidløg og torskelever.

Hvidløg spiser jeg en del af i forvejen og torskelever kunne det ikke falde mig ind st begynde på :P
0
"It is a truth universally acknowledged, that a single man in possession of a good fortune must be in want of a wife."
"Stol aldrig på et menneske, der ingen bøger har."
Brugeravatar
Venus222
Kort karma: 21
Geografisk sted: Storkøbenhavn
Likede indlæg: 332

Indlægaf Venus222 » 27. sep 2016, 09:48

Jeg tager dem fra Matas sammen med selen og zink. Jeg døjede voldsomt med uro i benene og den cocktail har fjernet problemet fuldstændigt. :banan:

Hvad jeg høre så kan der godt være forskel på mærker af magnesium, og derfor kan det godt være man skal prøve noget forskelligt før man finder det som virker for en. :)
0
Brugeravatar
Animi
Kort karma: 307
Likede indlæg: 5702

Indlægaf Animi » 27. sep 2016, 09:53

Jeg tager magnesiumkapsler fra Matas og det har fuldkommen fjernet mine hovedpiner - jeg led meget af migrænelignende hovedpiner, især efter løb og ved høj varme, men det er væk nu :banan:

Jeg fik at vide af Matasekspedienten at kapsler optages bedre end tabletter, derfor købte jeg det :)
0
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
vUlpeS
Kort karma: 141
Geografisk sted: Bagest i køen
Likede indlæg: 1412

Indlægaf vUlpeS » 27. sep 2016, 12:45

Jeg bruger det mod ømhed i musklerne ifm sport, og til dette formål virker Mg fortrineligt. Det har også en positiv effekt på min psyke og nerverne.

Sideløbende vil jeg slå et slaw for spirulina, der udover et stort indhold af Mg også indeholder alt muligt andet godt. Spirulina bruger jeg netop når jeg synes, jeg er for træt og mat, og det virker rigtig godt (på mig).
1
- That keen, tingling sense of danger which is so often mistaken for male arousal.

Tilbage til "Helbred"