Papirøen - anbefalinger?

Vi elsker alle kage, men man kan også spise andet. Hvis du kigger herind, kan du måske få inspiration til aftensmaden eller lære glæden ved cognac.
Akehurst2
Kort karma: 274
Likede indlæg: 4567

Papirøen - anbefalinger?

Indlægaf Akehurst2 » 28. aug 2015, 10:25

Nå, nu må man da til at få prøvet den der Papirøen og deres spisesteder (ja, jeg kommer åbenbart for lidt ud, så jeg har ikke været der endnu...)

Men hvor skal man gå hen? Er der nogle steder, der er særligt gode?
0
Karkluden
Kort karma: 247
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 2394

Re: Papirøen - anbefalinger?

Indlægaf Karkluden » 28. aug 2015, 10:42

Altså deres tacotruck er god, men alt alt alt for dyr imo. Det er meget lidt mad man får for pengene sammenlignet med de andre steder.

Til gengæld er det sted, hvor man kan få vietnamesiske ruller rigtigt godt. Hvis man kan lide rispapirsruller. De er STORE, godt fyldte og man bliver mæt.
1
Some days I amaze myself. Other days I put the laundry in the oven.
Brugeravatar
Wizzze
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 6813

Indlægaf Wizzze » 28. aug 2015, 11:02

Fat burger helt klart, og Cow Bar & Bucket bar til tørsten, og Fritter fra Copper Wheat, eller det langtidssimrede fra Brass hvis vejret er lidt koldt og kedeligt, og pandekager til dessert. :savl:
1
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 575
Likede indlæg: 5105

Indlægaf ManicNinja » 29. aug 2015, 18:57

Måske var jeg der den forkerte dag med aaaalt for flot vejr og SORT af mennesker. Havde hørt meget godt om Fat Burger fra flere, men blev slemt skuffet: Tre kvarter i kø og en mere end halvbrændt burger, som bestemt ikke var noget særligt. En god bøf jo, men forstår slet, slet ikke hypen. Det er jo bare en bøf i en bolle og oversmurt med almindelig dressing. Findes langt bedre rundt om på byens utallige burgersteder - og til lige så billige penge.

Tag derud for stemningen og det særlige miljø, ikke for maden. Hvis jeg selv tager forbi igen, bliver det for noget af det mellemamerikanske mad, som trods alt så RET lovende ud! Og så måske for at prøve en surf and turf-burger.
0
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Akehurst2
Kort karma: 274
Likede indlæg: 4567

Indlægaf Akehurst2 » 31. aug 2015, 07:49

Der var cirka en milliard mennesker fredag, men det er vel, hvad man kan forvente, når vejret er rimeligt og det er weekend. Jeg syntes, det fungerede okay alligevel, selvom jeg var ved at blive lidt hys over alle dem, der havde barnevogne med...

Jeg fik croque monsier og fritter fra Copper Wheat og særligt fritterne vil jeg anbefale. Absolut værd at prøve! Min mand fik en burger fra Fat Burger, som var udmærket - men tog 45 minutter i kø. Der er de simpelthen nødt til at stramme op derude.

Vil tro, jeg kommer igen. Der var mange andre spændende ting, der også skal prøves :)
0
Karkluden
Kort karma: 247
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 2394

Indlægaf Karkluden » 31. aug 2015, 11:18

Det er sjovt, så forskelligt man oplever det. Vi fik også fra Copper Wheat, og jeg har seriøst aldrig fået så dårlige fritter. føj. Helt kolde, bløde og sejlende i fedt.
0
Some days I amaze myself. Other days I put the laundry in the oven.

Tilbage til "Mad og drikke"