Hvad skal din sommer gå med?

Stedet du kan bruge til at snakke om alle de store og små ting der påvirker dit liv.
Brugeravatar
Rikke
Kort karma: 305
Geografisk sted: Amager
Likede indlæg: 2537

Re: Hvad skal din sommer gå med?

Indlægaf Rikke » 10. maj 2016, 20:05

Der er planlagt en del dage hjemme i Århus. Ellers tænker jeg... Sex...?
0
:whip:
Brugeravatar
FrøkenM
Kort karma: 129
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 1076

Indlægaf FrøkenM » 10. maj 2016, 20:15

Resten af maj måned skal bruges på semesterprojekt. Det skal forsvares mundtligt i juni, Vi afleverer d. 26. og skal forsvare enten d. 21 eller 27. juni.

Jeg tager til Skive Festival fra 3.-5 juni og derefter står den på forberedelse af forsvar af semesterprojekt. I midt juli tager jeg 2 uger med min far til Italien med en stor del af familien og til august bliver det til en tøsetur til Kreta med min mor. Det bliver en rejse-sommer og jeg glæder mig :banan:

Herindimellem bliver der forhåbentlig tid til nogle småture og en masse dansk sommer :love:
1
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Brugeravatar
Alphilia
Kort karma: 15
Likede indlæg: 244

Indlægaf Alphilia » 10. maj 2016, 23:03

Jeg holder lidt ferie i starten af juni hvor jeg både skal slappe af og en tur til Berlin.
Så er der ikke rigtig sommerferie før august (den er ikke planlagt). Mellem juni og august skal jeg arbejde, smide nogle kilo og forhåbentlig nyde dejlige stunder med sommervejr.
Der skulle også gerne blive mulighed for en forlænget weekend til et eller andet sted med en veninde.
0
Karkluden
Kort karma: 247
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 2394

Indlægaf Karkluden » 11. maj 2016, 00:03

I slutningen af maj tager vi på en rejse til Island vi har vundet, og jeg bliver bagefter et par dage hos min mor på Sjælland.

Juni står på 40 timers nattevagt om ugen samt nedpakning af lejlighed - og så div. spontane og løse aftaler, der laves til den tid.

1. juli flytter vi til Århus, og min mor og svigerforældre kommer. Muligvis starter vi begge to eller en af os også job derfra - det kommer jo an på, om nogen vil ansætte os, kan man sige :lol: Får vi begge jobs, står den bare på arbejde, hygge på fridage, lidt besøg og ja, det samme som i juni + at komme helt på plads i lejligheden.
Får ingen af os jobs, så skal vi jo søge jobs og gå til samtaler samt det ovenstående. og så tager vi nok en tur over til min mor samt en tur til svigerforældrene.
Får den job og den anden ikke, bliver det en kombi af ovenstående :lol:

Jeg formoder egentlig at hele sommeren går på den måde. Komme på plads i den nye lejlighed, overdrage den gamle, slappe af hjemme, træning, nyde Århus' muligheder hvis overskuddet er der, besøg hos og af venner og familie og så arbejde eller jobsøgning.
0
Some days I amaze myself. Other days I put the laundry in the oven.
Jailbird
Kort karma: 57
Likede indlæg: 639

Indlægaf Jailbird » 11. maj 2016, 05:49

Arbejde.
Edit: Nåja, jeg har fået fri til Copenhell.
0
Muddi
Kort karma: 58
Likede indlæg: 192

Indlægaf Muddi » 11. maj 2016, 06:18

Resten af maj og hele juni er næsten alle weekender besat. Jeg skal:

- Have nyt køkken (med tilhørende tømning og indretning)
- En weekend tur til København
- Til Skive festival den 4. Juni
- til byfest her i byen sidste weekend i juni

Den 1. Juli rejser jeg til New York i 17 dage :banan:

Når jeg kommer hjem, tager jeg toget direkte til Nordjylland hvor mine forældre, søster, svoger og to nevøer er i sommerhus. Og tilbringer fem dage deroppe.

Resten af sommeren er ikke planlagt, ud over, at jeg ved at jeg skal været alene på job i to uger, fordi alle kollegerne holder ferie.
Ellers skal jeg slappe af og hygge mig, når jeg har fri, i forhåbentlig godt vejr
3
JoyNips
Kort karma: 222
Likede indlæg: 2860

Indlægaf JoyNips » 11. maj 2016, 08:27

Det sædvanlige: Jeg skal arbejde og se TdF. Derudover skal vi en forlænget weekend til Glasgow og besøge min veninde. Og så skal jeg til et par stævner med hesten. Vi har også et par koncerter planlagt. Og så skal vi, som sadvanlig, spise rigtig meget is og gå rigtig mange ture på skønne Østerbro efter arbejdstid.

Afhængigt af om jeg får nyt job eller ej planlægger jeg også bare at holde lidt fri uden nogen særlige planer.
0
Brugeravatar
Pandesteg
Kort karma: 229
Likede indlæg: 2466

Indlægaf Pandesteg » 11. maj 2016, 08:49

Primært arbejde. Har en uges ferie i juni, som bl.a. skal bruges på at besøge svigerfamilien. I juli skal jeg til sommerfest hos mine forældre i deres sommerhus. I august rejser manden og jeg en uge til Spanien.
0
Heaven is a place on earth :jule:
Brugeravatar
SoMaPe
Kort karma: 2
Likede indlæg: 55

Indlægaf SoMaPe » 11. maj 2016, 10:53

Et par festivaller, spise mange is, drikke en masse kolde drinks, grille i stor stil, forlænget weekend i Nice med min veninde, slikke sol på stranden og bade i havet.
1
Kinda Pissed About Not Being A Mermaid
Brugeravatar
musel
Kort karma: 27
Likede indlæg: 233

Indlægaf musel » 11. maj 2016, 10:57

Arbejde, læse op til en re-eksamen og så holde en uges ferie med min familie.
0
Sjo
Kort karma: 62
Likede indlæg: 1008

Indlægaf Sjo » 11. maj 2016, 13:21

Jeg skal arbejde. Jeg holder fri i uge 26, men ellers er der ikke ferie til mig. Jeg er nyansat i mit nuværende job og eftersom jeg i 3 mdr sidste år har fået dobbelt løn pga fritstilling fra mit gamle job, blev jeg grusomt klasket af Skat, så alt hvad jeg kan undlade at blive trukket for af ferie er godt.
0
Vor herre til fucking pipirøvhest altså!
Brugeravatar
Sophaya
Kort karma: 392
Likede indlæg: 3769

Indlægaf Sophaya » 11. maj 2016, 14:08

Jeg skal til London, Hamborg og Krakow, og så skal jeg arbejde så meget som muligt og tabe mig så meget som muligt. Jeg skal også holde fri med dage hvor jeg bare skal hygge med familie og venner eller ligge i fosterstilling med en god bog. Jeg glæder mig!
0
x
godtnavn
Kort karma: 211
Likede indlæg: 1211

Indlægaf godtnavn » 11. maj 2016, 15:34

Blive klar til at starte på skole, har en masse småting som nogle store fester, en endags tur til Malmø og den slags, men skal intet i en lang periode i ferien. Vi havde egentlig aftalt at tage til London, men da vi prøver at få mig gravid, og jeg ved hvor latterlig træt jeg er de første uger af graviditeten valgte vi at droppe ferien er jeg dog endnu ikke gravid køber vi måske en afbudsrejse til et varmt sted, men intet er endnu planlagt og vi ender højst sandsynligt med at blive hjemme.
0
Fræksak
Kort karma: 44
Likede indlæg: 334

Indlægaf Fræksak » 11. maj 2016, 17:43

Jeg har flottet mig og har taget 3,5 uger i år :love:. Vi skal en uge til Bornholm (håber det bliver lige så magisk som sidste år), en uge på lidt Jyllandsturné for at besøge familie & venner, og en uge til Malta. Og i ugerne før og efter ferien håber jeg, at vi kan tage på landet i weekenderne.
0
Brugeravatar
Anilara
Kort karma: 162
Likede indlæg: 1818

Indlægaf Anilara » 11. maj 2016, 18:15

Arbejde
Northside
Eksamen
Arbejde
Arbejde