Hvad skal din sommer gå med?

Stedet du kan bruge til at snakke om alle de store og små ting der påvirker dit liv.
Brugeravatar
Mani
Kort karma: 183
Likede indlæg: 1986

Re: Hvad skal din sommer gå med?

Indlægaf Mani » 12. maj 2016, 08:49

Vi skal bygge om i maj & juni...
Derudover til et par runde fødselsdage, en reception og en reunion.
I juli har vi tre ugers ferie og skal dels på en lang weekend i Norge og dels på bilferie i Sydeuropa. Vi har ikke besluttet præcist hvortil, men der skal være varmt!
I august er der smukfest og en weekend på et spa sted med veninderne for at fejre en rund fødselsdag.

Der ud over diverse turer til stranden og forhåbentlig en masse grillhygge på terrassen. Og tid i min hængkøje, som jeg slæbte hjem fra Brasilien sidste år :-D
0
'At some point you just have to let go of what you thought should happen and live in what is happening'
Flowergirl
Kort karma: 9
Likede indlæg: 149

Indlægaf Flowergirl » 12. maj 2016, 11:27

Jeg skal til karnefestival her i slutningen af maj med en lille gruppe venner.
I næste måned kommer min kærestes forældre på besøg i en uge (de camperer med nogle venner, men overnatter hos os)
Den 7. Juli skal jeg til Rihanna koncert :D
Ellers kommer ferien til at gå med at male underetagen af vores hus, afslapning, spise en masse is osv.
Vi har også snakket om, at tage på ferie hvis vi finder en last-minute afbudsrejse.
0
Brugeravatar
Suzan
Kort karma: 9
Likede indlæg: 198

Indlægaf Suzan » 12. maj 2016, 11:51

Ride skovture

Rode i haven

Rydde op i ting, evt sælge dem

Være lykkelig
0
Brugeravatar
lillebjoern
Kort karma: 271
Likede indlæg: 2551

Indlægaf lillebjoern » 12. maj 2016, 12:48

Jeg skal bare på Roskilde Festival og har ikke nogen andre planer. Vi sparer op til USA i efteråret, ellers havde vi nok taget et par rejser eller to, da vi begge har meget fri.
0
If you love something, set it free. Unless it’s a tiger.
:danse:
Brugeravatar
Sukisaki
Kort karma: 36
Likede indlæg: 525

Indlægaf Sukisaki » 12. maj 2016, 16:25

Jeg er ledig og synes det gør det ret svært at planlægge noget.
Har snakket med en veninde om at tage på vandretur et sted i Danmark, men det er det.
0
Brugeravatar
Fru Sunshine
Kort karma: 1114
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 10422

Indlægaf Fru Sunshine » 13. maj 2016, 04:28

Vi skal være med i det årlige sommerspil. Ellers ikke nogen planer.
Måske går vi igang med det nye hus. Det vil vise sig.
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
getitright
Kort karma: 19
Likede indlæg: 218

Indlægaf getitright » 13. maj 2016, 06:29

Jeg skal først have en frygteligt masse eksaminer (tre mundtlige, to skriftlige), som starter i næste uge - min sidste ligger omkring den 30. juni. I samme periode skal jeg have fundet vejleder til min BA og afleveret kontrakt til denne. Jeg er allerede lidt presset, så det lover jo super godt.
Desuden bliver min lillebror student i den periode, og jeg GLÆDER mig. Jeg er så stolt af ham!

Efterfølgende skal jeg bare nyde sommeren så meget, som muligt. Jeg skal nok på flere besøg hos mine forældre og være hos dem, så meget, som jeg orker. Jeg skal også på "ferie" i Nordjylland hos min gode veninde i hendes forældres hus - de er tre uger i udlandet, så vi har lovet at passe på det, selvom jeg nok ikke er der alle tre uger. Jeg drømte egentlig om at tage på en afbudsrejse, men det bliver af økonomiske årsager ikke til noget.

Hvis alt går vel, håber jeg også på at skulle bruge noget af tiden på at flytte - skal bare lige finde en ny lejlighed først.
0
I took a deep breath and listened to the old brag of my heart. I am, I am, I am.
Kisser
Kort karma: 29
Likede indlæg: 261

Indlægaf Kisser » 13. maj 2016, 12:51

Jeg er gravid og har termin den 2. juli, så min sommer kommer til at gå med at vænne mig til at have en baby og lære hende at kende :lun:
3
Brugeravatar
Lathyrus
Kort karma: 17
Likede indlæg: 308

Indlægaf Lathyrus » 14. maj 2016, 18:02

Vi skal flytte her i juni, så vores 3 ugers sommerferie kommer til at foregå i det nye hus, hvor vi ska falde til og komme på plads.

Der bliver ikke råd til de store udskejelser i år, men billetter til Cirkus Summarum er købt og vi har årskort til Legoland. Ellers bliver det aktiviteter så som strand, skov og familie/venne besøg, som kun koster benzin, der kommer til at præge vores ferie og weekender hen over sommeren.
0
Brugeravatar
kokkenok
Kort karma: 8
Likede indlæg: 75

Indlægaf kokkenok » 15. maj 2016, 01:22

Frivillig på en række havefester og måske en festival. løsgænger studie job. undersøge/etablere muligheder for en lille virksomhed og løfte en masse tung ting og træne, så forårets sygdommes effekt på min krop kan nullificeres.
0
"She stands before you naked. You can see it, you can taste it, And she comes to you light as the breeze.
Now you can drink it or you can nurse it, It don't matter how you worship. As long as you're Down on your knees."
D.itsen
Kort karma: 226
Geografisk sted: Vest-Sjælland
Likede indlæg: 1950

Indlægaf D.itsen » 15. maj 2016, 06:12

Min sommer kommer mest til at være i juni hvor jeg har tæt på en måned fri. Starter med stor koncert, så smutter vi en uge til lasanta, familie sommerhustur for at fejre rund fødselsdag og så Roskilde festival. Får lidt dage her og der hjemme hvor haven skal passes og der skal slappes af
Ellers står den på arbejde, en del familiefester, et globryllup og måske nogle flere koncerter, weekenderne i juli er ret booket, august er vist rimelig åben endnu. Og så slutter sommeren med tur til Budapest i september
0
UH UH UH UH KORT :love:
Brugeravatar
Zombie
Kort karma: 376
Likede indlæg: 4585

Indlægaf Zombie » 15. maj 2016, 11:00

Jeg skal gå og indrette mig i ny lejlighed, bl.a. istandsætte nogle møbler, sy gardiner m.m.

Jeg skal arbejde cirka 3-4 gange om ugen. Nok til at tjene gode penge og spare en del op, men så jeg også har rigelig tid til at slappe af. Jeg skal bruge tid på træningen med hunden, og at besøge familie og venner rundt omkring på Sjælland, Lolland og Odense.
0
OberstNasig
Kort karma: 60
Likede indlæg: 639

Indlægaf OberstNasig » 15. maj 2016, 18:36

Jamen jeg skal ihvertfald nyde godt af en tur i sommerhus, en eller to ture syd på og en enkelt festival.
Det ser jeg uendeligt meget frem til!
0
Brugeravatar
Lone
Kort karma: 13
Likede indlæg: 235

Indlægaf Lone » 17. maj 2016, 12:39

Vi holder først vores "hovedferie" i september, da vi ikke har børn, og derfor helst ikke rejser i skoleferien. Erfaringen har dog vist, at det er for fesent slet ikke at have ferie, så vi tager i sommerhus i uge 31 med gode venner. Ren afslapning, god mad og vin. Hovedferien er ikke planlagt endnu - vi har både Vietnam og Paris på idélisten :stoned:

Så den danske sommer bliver fyldt ud med NorthSide, en weekend i sommerhus med venner, ølbrygning i ølklubbens nye bryggeri, småture, og bare hygge efter arbejdstid.
Vi har lige været på pinsetur til Bruxelles, så rejselysten kan holdes stangen lidt endnu.
0
Brugeravatar
Hurrze
Kort karma: 43
Geografisk sted: Sønderjylland
Likede indlæg: 339

Indlægaf Hurrze » 18. maj 2016, 01:35

Jeg skal ikke så forfærdeligt meget i sommeren. Det meste af tiden kommer nok til at gå med almindelig sommerhygge med venner og familie, grillmad og strandture. Det eneste jeg har planer lige nu er at jeg skal på kløften festival de 3 dage det varer. Håber på også at kunne tage på en miniferie til Århus. Var meningen jeg skulle på den her i Maj, men tingene er ikke lykkedes som jeg gerne ville have den, så det bliver derfor udskudt til sommeren. Sidst så håber jeg min familie fra tyskland kommer herop på ferie så jeg kan tilbringe noget tid med dem. De plejer at komme herop i sommerhus omkring august :D har ikke rigtig sådan nogle store planer med udenlandsrejser og sådan :D jeg bliver hjemme i Danmark :) :)
0
"Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning to dance in the rain"

Tilbage til "Livets forhold"