Hvad skal din sommer gå med?

Stedet du kan bruge til at snakke om alle de store og små ting der påvirker dit liv.
Brugeravatar
Skralde
Kort karma: 343
Likede indlæg: 4293

Re: Hvad skal din sommer gå med?

Indlægaf Skralde » 22. maj 2016, 07:42

Sikke mange dejlige sommerplaner I har :love:

Her kommer sommeren til at foregå i Danmark, da min datter og jeg i stedet drager til Tyrkiet til September sammen med mine forældre og lillesøster på 14. :banan:
Så selve sommerferien kommet til at bestå af et par dagsture til kbh - formentlig en tur til zoo og Botanisk have og så skal vi for første gang i Cirkus Summarum :gogo: Derudover satser vi på en masse solskin så der kan bades i haven og på stranden,min datter får sikkert en masse legeaftaler og jeg regner med at fordybe mig i en masse bøger. Min datter skal selvfølgelig også tilbringe lidt ekstra tid hos sin far og der finder jeg nok på en større projekt herhjemme - forhåbentligt bliver det et nyt køkken der bliver dette års projekt :kryds:
0
L, mit livs lys - 3.10.2010
@denkreativerappenskralde
Brugeravatar
RavenClaw
Kort karma: 7
Likede indlæg: 112

Indlægaf RavenClaw » 22. maj 2016, 09:50

Jeg har en dagstur til Bayern i start juni. Derefter håber jeg at kunne komme afsted på NorthSide i år, men det skal først godkendes af mit arbejde. Egentlig har jeg ikke de helt vilde planer, men jeg ville gerne ud at finde et job henover sommeren, så jeg kan få sparet nogle gode penge sammen til et to års studieophold i udlandet fra næste sommer - jeg kan nemlig ikke få min SU med, desværre.
Jeg har for første gang sagt nej til at tage med på Roskilde Festival, hvor jeg arbejder hvert år, og derfor har jeg i stedet besluttet at prøve NorthSide af med det samme arbejde.

Ellers tror jeg bare, jeg skal nyde det forhåbentlig gode vejr med familie og venner :)

Edit: Nå ja, så skal jeg også på TinderBox som almindelig gæst for første gang nogensinde på en festival :D
1
Brugeravatar
Little_Woman
Kort karma: 151
Likede indlæg: 1261

Indlægaf Little_Woman » 22. maj 2016, 15:22

En uge på højskole og sejle kajak og muligvis en storbyweekend med en veninde. Ellers er der hygge i kolonihaven og ved stranden på programmet :) glæder mig!
2
Nu med fugl

Tilbage til "Livets forhold"