Hyggelig fyr ...

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Kort karma: 772
Likede indlæg: 10262

Re: Hyggelig fyr ...

Indlægaf DetSorteCirkus » 29. aug 2015, 10:06

Ninjawho skrev:
DetSorteCirkus skrev:
Ninjawho skrev:Jeg er virkelig chokeret over den sag. Det er simpelthen så trist.

Ifølge TV2Nord er en kvinde medtiltalt. Det forstår jeg ikke, hvorfor det ikke er omtalt andre steder

"Den 44-årige er sammen med en medtiltalt kvinde, som han også havde et forhold til, tiltalt i hele 53 forhold der strækker sig fra de omtalte voldtægter over trusler til røveri, tyveri og færdselsovertrædelser".

http://www.tv2nord.dk/artikel/358444:11 ... ge-om-ugen

At han, formodentlig, for nej, han er jo ikke dømt endnu, har stået bag så mange forhold, der til sammen danner et billede af en diplomatisk sagt speciel type, bestyrker mig helt klart i, at ofrenes generelle vilkår har været medvirkende til, at han først bliver tiltalt nu.

Han er vurderet til at have en dyssocial personlighedsforstyrrelse og anklageren vil have ham i forvaring. Det forklarer jo en del.

Jeg kan ikke lade være med at tænke på den kvinde som er medtiltalt. Selvom hun står sammen med ham på anklageskriftet, så tvivler jeg meget stærkt på, at hun har haft det let i hans selskab - tværtimod :(

Det tror jeg heller ikke, at hun har.
0
Je suis un tableau noir.
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 573
Likede indlæg: 5094

Indlægaf ManicNinja » 29. aug 2015, 11:11

Føj for...!

Springer ellers altid sådanne artikler over, fordi jeg danner så mange mentale billeder, som jeg har pokkers svært ved at slippe af med...

Kan ikke lade være med at overveje, hvor meget ulækkert og grænseoverskridende sådan et monster sikkert selv har været igennem som barn, siden han giver så megen vrede, aggression, voldelig, kynisk, destruktiv og fuldstændigt grænseoverskridende adfærd videre. IKKE at en nok så sørgelig barndom undskylder noget som helst - man har stadig det fulde ansvar for, hvordan man vælger at opføre sig som voksen. Men for pokker da - der må skulle noget helt vildt afstumpet (eller fuldstændigt manglende) forældreadfærd til for at skabe sådan en psykopat.

Puuuuh! :shock: :badr: :trist:
0
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 573
Likede indlæg: 5094

Indlægaf ManicNinja » 29. aug 2015, 11:13

Han er vurderet til at have en dyssocial personlighedsforstyrrelse og anklageren vil have ham i forvaring. Det forklarer jo en del.

Jeg kan ikke lade være med at tænke på den kvinde som er medtiltalt. Selvom hun står sammen med ham på anklageskriftet, så tvivler jeg meget stærkt på, at hun har haft det let i hans selskab - tværtimod :([/quote]

Dyssocial - ja, dét må du edderrådeme da nok have lov at sige!

Det var det, man i "gamle dage" kaldte 'psykopat', ikke?
0
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Rakel
Kort karma: 420
Likede indlæg: 3107

Indlægaf Rakel » 31. aug 2015, 18:38

ManicNinja skrev:Han er vurderet til at have en dyssocial personlighedsforstyrrelse og anklageren vil have ham i forvaring. Det forklarer jo en del.

Jeg kan ikke lade være med at tænke på den kvinde som er medtiltalt. Selvom hun står sammen med ham på anklageskriftet, så tvivler jeg meget stærkt på, at hun har haft det let i hans selskab - tværtimod :(

Dyssocial - ja, dét må du edderrådeme da nok have lov at sige!

Det var det, man i "gamle dage" kaldte 'psykopat', ikke?[/quote]

Jo.
0

Tilbage til "Forhold og sex"