Krea-klub København

Brugeravatar
vibbsen
Indlæg: 4137
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:26
Kort karma: 1136
Likede indlæg: 16358

Krea-klub København

Indlægaf vibbsen » 11. maj 2016, 22:25

Hallo Hobbyfolk.

Er der stemning for at vi laver en debat krea-gruppe her i København ?

Jeg tænker sådan noget med at mødes og strikke, hækle, brodere/whatever en gang om måneden ? Og måske deltager i workshops/messer/kurser og den slags sammen for enten at lære mere/lære nyt/købe stuff ect.

Mig: Jeg er rigtig glad for at strikke og hækle. Primært lidt større ting som f.eks. babytæpper, børnetrøjer og den slags. Er ikke særlig trofast mod igangværende arbejder, og har derfor ofte 5-6-7-8 ting i gang på en gang. Har OK teknik og kan lære de basale ting fra mig.
Udover garn så har jeg en svaghed for (patchwork)stoffer, papir, spraymaling, perler, maling af diverse emner og dims med papir.....Jeg gad også godt lære sådan noget med glas. Og måske noget med keramik. Nårh-ja....fik jeg sagt at jeg er vildt facineret af Annie Sloan maling....

Vi bor i Hvidovre i en villa hvor kælderen på 80 m2 vil være oplagt til kreativt værksted og møderum....

Anyone fra hovedstaden som har lyst ????
0
Tak.Glimmer på. Op på kaminhylden

Citat Hella Joof
Brugeravatar
Daflo
Indlæg: 561
Tilmeldt: 11. aug 2015, 19:12
Kort karma: 56
Likede indlæg: 1004

Re: Krea-klub København

Indlægaf Daflo » 14. maj 2016, 15:00

Jeg har det fuldstændig ligesom Rakel, det bliver for svært at passe det ind med arbejde og barnepige, men idéen er vildt god og fedt du også tilbyder at lægge kælder til.
Thumbs up for initiativet, jeg håber der er nogen med mere tid der melder sig :)
0

Tilbage til "Hobby"