Game of Thrones - SPOILER TRÅD

Brugeravatar
Faceless
Kort karma: 35
Likede indlæg: 371

Re: Game of Thrones - SPOILER TRÅD

Indlægaf Faceless » 30. jun 2016, 15:44

Wizzze skrev:
Advocatus-Diaboli skrev:
Wizzze skrev:Og hvor har Varys holdt den jetpack gemt!! Med tanke på hvor lang tid det f.eks. tager Brienne på at komme rundt, så er der godt nok andre der har ild i røven.

aXwXBGz_460s_v1.jpg

Bortset fra at hun ikke sejler mod the Iron Islands, men mod Sunspear må man tro (eller måske Storm´s end). Men Ja Varys er sejlet tilbare mod Meereen med hvad han kunne få af Tyrell / Martell skibe, han har bare stadig været meget hurtig frem og tilbage!

Jeg læste et eller andet sted, at de har indrømmet fra seriens side, at det ren tidsmæssigt var en klodset måde de fik vist det på.

Vi sad nemlig også og tænkte WTF, men læste så online det med at man kunne se Martells symbol på nogle af sejlende. Vi snakkede om, at man nok burde have lagt mere vægt på lige at filme et af dem tydeligt, så man bedre forstod sammenhængen.
0
Mine drenge M'08/M'09/E'12/M'12/E'13/E'15/P'16 :lun:
Brugeravatar
Animi
Kort karma: 312
Likede indlæg: 5774

Indlægaf Animi » 1. jul 2016, 11:12

:lol2:
0
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
billiebean
Kort karma: 23
Likede indlæg: 393

Indlægaf billiebean » 3. jul 2016, 15:09

Sad lige og grublede over nogle løse ender i går.

Hvem vil egentlig arve tronen, hvis Cersei dør? Der er ikke flere "Baratheon"-børn tilbage og der er vel heller ikke flere Baratheon-slægtninge tilbage i live? Så må det vel være Jaime- og dernæst Tyrion? (Udover at det selvfølgelig retmæssigt er en Targaryen - men hvis vi ser bort fra det)

Og har Lannisters egentlig flere allierede i Westeros nu, hvor Frey er borte? Det ser ikke ud som om det bliver supersvært for Danys at erobre tronen i Kings Landing.
0
Brugeravatar
catnip
Kort karma: 17
Likede indlæg: 535

Indlægaf catnip » 3. jul 2016, 16:35

Robert Baratheon's uægte søn blev sat på en båd nogle sæsoner tilbage. Jeg tænker han kunne vende tilbage?

Det er også småt med bejlere til Danerys, nu hvor Jon er i familie med hende, Tyrell huset er udslettet og hun hapser jo nok ikke Jamie.
0
Brugeravatar
Animi

Indlægaf Animi » 3. jul 2016, 16:39

Jeg shipper fuldkommen Dany og Tyrion :love: Ikke fordi jeg ligefrem tror det kommer til at ske :lol2: Men jeg syntes bare at det virkede som et ret... intimt øjeblik, da hun gav ham kongenålen. Et øjeblik troede jeg at de ville kysse :lol2:
1
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
Wizzze
Kort karma: 1160
Likede indlæg: 6821

Indlægaf Wizzze » 3. jul 2016, 16:52

billiebean skrev:Sad lige og grublede over nogle løse ender i går.

Hvem vil egentlig arve tronen, hvis Cersei dør? Der er ikke flere "Baratheon"-børn tilbage og der er vel heller ikke flere Baratheon-slægtninge tilbage i live? Så må det vel være Jaime- og dernæst Tyrion? (Udover at det selvfølgelig retmæssigt er en Targaryen - men hvis vi ser bort fra det)

Og har Lannisters egentlig flere allierede i Westeros nu, hvor Frey er borte? Det ser ikke ud som om det bliver supersvært for Danys at erobre tronen i Kings Landing.

Hun har jo ikke noget krav på tronen og dermed heller ikke Jamie eller Tyrion. Hun sidder der nu, fordi hun har magten til at sætte sig der, men den magt rækker ikke meget udover bymuren.

Du skal tænke på det som hvis Henrik krævede tronen herhjemme, efter dronningen og alle børn/børnebørn er døde, det ville jo heller ikke give ham krav på tronen, selvom han engang havde været gift med dronningen eller var far til arvingerne.

Der er jo stadig Freys tilbage, bare ikke så mange som før :devil: Men ligesom med Boltons i nord, har de nok ikke meget loyalitet blandt de andre Riverlands huse. Så hvor meget af en allieret de udgør er nok begrænset. Lannister familien sidder stadig hårdt på the Westerlands, men hvor mange tropper de stadig kan stampe op er nok begrænset, husk deres guldminer er løbet tør, det har hidtil været deres powerbase.
Samtidig Ligger the Reach med Tyrell familien lige syd for thw Westerlands, åbent for angreb. Hovedvejen mellem Casterly Rock og Kings Landing går gennem the Reach, og den bliver nok blokeret, så forstærkninger den vej bliver det nok også svært med. Forsyningerne til Kings Landing kommer også fra the Reach, de fordufter nok også nu, så hvad Cercei egentlig regerer over kan debatteres.
0
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
catnip
Kort karma: 17
Likede indlæg: 535

Indlægaf catnip » 3. jul 2016, 19:59

Animi skrev:Jeg shipper fuldkommen Dany og Tyrion :love: Ikke fordi jeg ligefrem tror det kommer til at ske :lol2: Men jeg syntes bare at det virkede som et ret... intimt øjeblik, da hun gav ham kongenålen. Et øjeblik troede jeg at de ville kysse :lol2:

Njaeh...jeg tror mere deres bånd er af familiær natur. Men ingen af dem ved det endnu...
0
Brugeravatar
Animi

Indlægaf Animi » 3. jul 2016, 20:38

catnip skrev:
Animi skrev:Jeg shipper fuldkommen Dany og Tyrion :love: Ikke fordi jeg ligefrem tror det kommer til at ske :lol2: Men jeg syntes bare at det virkede som et ret... intimt øjeblik, da hun gav ham kongenålen. Et øjeblik troede jeg at de ville kysse :lol2:

Njaeh...jeg tror mere deres bånd er af familiær natur. Men ingen af dem ved det endnu...

Ja, jeg tror også mere at det er skuespillerne der har god kemi, og ikke så meget karaktererne :D
0
Brugeravatar
Animi

Indlægaf Animi » 7. jul 2016, 10:09

0
Brugeravatar
LadyFox
Kort karma: 427
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 6085

Indlægaf LadyFox » 7. jul 2016, 10:17

Animi skrev:http://stylista.dk/underholdning/film-serier/game-of-thrones-vender-ikke-tilbage-i-foraaret-2017

:gisp:

Noooo :ad!:
0
I don't mean to be a diva, but some days you wake up and you're Barbara Streisand.
Brugeravatar
Metsen
Kort karma: 21
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 159

Indlægaf Metsen » 7. jul 2016, 16:46

WHUT?!? :nerve:
0
Århus og jobsøgende ASAP - hjæælp! :)
Brugeravatar
Puffi
Kort karma: 309
Geografisk sted: Esbjerg-ish
Likede indlæg: 2233

Indlægaf Puffi » 7. jul 2016, 16:47

Hvor er det latterligt.
0
You had me from the start, won’t let this end
First you wanna go to the left then you wanna turn right
Wanna argue all day, make love all night
First you up then you’re down and then between
Ohh! I really want to know…
Brugeravatar
Wizzze

Indlægaf Wizzze » 7. jul 2016, 17:22

Puffi skrev:Hvor er det latterligt.

Husk næste sæson er ikke 10 afsnit langt, men kun 7, så de skal ikke bruge så lang tid på at optage som tidligere, så at de skyder det lidt, behøver ikke at betyde at vi også skal vente meget længere. Lad os høre hvad de melder ud på Comic-con om 14 dage.

I mellemtiden, hvad med en fin lille teori? :klap:

http://www.digitalspy.com/tv/game-of-th ... in-sister/
0
Brugeravatar
Wizzze

Indlægaf Wizzze » 7. jul 2016, 17:36

Tid til at mindes

1
Søhest
Kort karma: 13
Likede indlæg: 121

Indlægaf Søhest » 21. jul 2016, 18:17

Jon og Dany ku da fint ende sammen - det er almindeligt at Targaryens bliver gift m familiemedlemmer, endda søskende

Meeen mon ikke den tradition er blevet lagt på hylden efter at westeros sku døje med the mad King :D
0

Tilbage til "Film og TV"