Game of Thrones - SPOILER TRÅD

Brugeravatar
Wizzze
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 6814

Re: Game of Thrones - SPOILER TRÅD

Indlægaf Wizzze » 23. jul 2016, 15:26

Its alive !!

4
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Wizzze

Indlægaf Wizzze » 31. jul 2016, 20:18

NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!! :whine:

http://time.com/4431962/game-of-thrones-seasons-end/

:whine: :whine: :whine: :whine: :whine: :whine:
0
OberstNasig
Kort karma: 43
Likede indlæg: 398

Indlægaf OberstNasig » 5. aug 2016, 18:27

Jeg blev sgu egentlig lidt trist, da den søde Tommen sprang i døden af sorg over at have mistet sin hustru. Well, på den anden side havde et tidligere afsnit jo i bogstaveligste forstand spået om at alle Cerceis børn ville lide denne skæbne på den ene eller den anden måde.
1
Brugeravatar
Badesandalen
Kort karma: 123
Likede indlæg: 1449

Indlægaf Badesandalen » 6. aug 2016, 13:36

Wizzze skrev:NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!! :whine:

I det mindste er der snak om et spinoff. :ae:
0
Har brugt for lang tid på' gå rundt og dukke mig
Lukket døre til de rum hvor der var spejl
Skiftet kurs, nu' jeg forenet med mine fejl
De' jo o-o-o-o-o-o-okay

Brugeravatar
Purple Haze
Kort karma: 145
Geografisk sted: Kbh. Østerport
Likede indlæg: 1915

Indlægaf Purple Haze » 8. aug 2016, 17:41

Wizzze skrev:NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!! :whine:

Kommer det ligefrem bag på dig :gruble:

Jeg troede faktisk den sidste ville være den sidste, indtil jeg indså at de ikke kunne nå at få afsluttet alle historierne.
Tror det er godt de ikke laver flere.
Den sidste var allerede i en noget ringere kvalitet den de første sæsoner, så hvis de ikke stopper snart, så ender de med at ødelægge den tror jeg.
0
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.
Brugeravatar
Wizzze

Indlægaf Wizzze » 8. aug 2016, 20:51

Purple Haze skrev:

Kommer det ligefrem bag på dig :gruble:

Jeg troede faktisk den sidste ville være den sidste, indtil jeg indså at de ikke kunne nå at få afsluttet alle historierne.
Tror det er godt de ikke laver flere.
Den sidste var allerede i en noget ringere kvalitet den de første sæsoner, så hvis de ikke stopper snart, så ender de med at ødelægge den tror jeg.

Der har længe også været talt om 10 sæsoner, og så går man jo og håber :lun:
0
Brugeravatar
Animi
Kort karma: 311
Likede indlæg: 5765

Indlægaf Animi » 6. nov 2016, 22:16

image.jpeg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
2
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.

Tilbage til "Film og TV"