Ros mig!

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Fræksak
Kort karma: 44
Likede indlæg: 337

Re: Ros mig!

Indlægaf Fræksak » 18. maj 2016, 20:48

Jeg vil egentlig bare gerne rose mig selv. Jeg har håndteret en meget svær situation med min datter rigtig fint her til aften. Jeg stod faktisk og gav mig selv et par pæne ord med på vejen, da jeg stod ved spejlet på badeværelset lige før. Jeg gør ALDRIG sådan noget, men jeg blev glad af det, og jeg synes faktisk, jeg har fortjent det. Jeg trænger sådan til at føle, at jeg faktisk godt kan gøre noget rigtigt, og jeg tror, det kan hjælpe mig til være lidt venligere stemt over for mig selv, hvis jeg siger det gode højt engang imellem.

:)
10
Brugeravatar
klumphen
Kort karma: 86
Likede indlæg: 805

Indlægaf klumphen » 4. jul 2016, 17:11

Der var tilbud på Ritter Sport i Føtex og jeg købte kun én enkelt kvadratisk praktisk pakke.
3
Brugeravatar
Hunkat
Kort karma: 132
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 3346

Indlægaf Hunkat » 4. jul 2016, 17:16

Jeg har sagt ja til et job som måske er JOBBET. Jeg havde faktisk sagt ja til noget andet men jeg mandede mig op og sagde nej tak og så ringede jeg til det nye sted og fik sat gang i en kontrakt.

Det er uhyggeligt men nu springer jeg ud i det, selvom det kun er 6 måneder, med total fremmede mennesker og så skal jeg være voksen og ansvarlig. Det er lidt skræmmende men jeg glæder mig også helt vildt faktisk.
4
I'm Richard, Chief Warlock of the Brothers of Darkness, Lord of the Thirteen Hells, Master of the Bones, Emporer of the Black, Lord of the Undead Mistress of Fire, and Mayor of a little village up the coast
Brugeravatar
Animi
Kort karma: 312
Likede indlæg: 5774

Indlægaf Animi » 16. sep 2016, 12:23

Jeg vil gerne rose mig selv, fordi jeg synes jeg er blevet rigtig god til at håndtere min angst for at tale i telefon. Jeg har lige ringet til Nordea og selvom det var virkelig angstprovokerende at gøre, føltes det virkelig dejligt nu, at jeg ENDELIG fik gjort det! :genert:
2
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
bluetof1
Kort karma: 134
Likede indlæg: 646

Indlægaf bluetof1 » 16. sep 2016, 12:40

Jeg har ikke slået nogen ihjel og omstændighederne taget i betragtning så er det en præstation, der burde kunne omsættes til mindst tre olympiske guldmedaljer i 100 m. hurtig-diplomati på et ben og med hænderne på ryggen.
1
"Change will not come if we wait for some other person or some other time. We are the ones we've been waiting for. We are the change that we seek."
godtnavn
Kort karma: 214
Likede indlæg: 1235

Indlægaf godtnavn » 16. sep 2016, 14:17

Jeg har kvalme (gravid) og sindssyg hovedpine, og alligevel har jeg sat en opvaskemaskine over og lavet pizzadej til aftensmaden :banan:
2

Tilbage til "Generelt"