Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

mitze
Kort karma: 17
Likede indlæg: 102

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf mitze » 12. jul 2016, 08:45

icelady skrev:Ikke fordi hun er en nar; det er mere ovre i "Hvad faen går der af dyret"-agtigt...

Hunkatten Misty har fået en tendens til nogle gange efter at have været på bakke at tonse afsted med 120 i timen.

Hun kradser lige i bakken efter at have tisset/skidt, og så drøner hun ellers en 4-5 gange frem og tilbage i lejligheden for fuld hammer. Når hun når den ene ende af lejligheden stopper hun op, kommer med et højt og langtrukket "miiiauv" (dybt toneleje) og så spæner hun ellers afsted igen :D

Ganske underholdende at se.

Det gør min gamle tosse også, nogle gange har hun så meget fart på så hun brager ind i væggen i begge ender af lejligheden :forvirret2:
1
Brugeravatar
icelady
Moderator
Kort karma: 553
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 10260

Indlægaf icelady » 12. jul 2016, 08:58

mitze skrev:

Det gør min gamle tosse også, nogle gange har hun så meget fart på så hun brager ind i væggen i begge ender af lejligheden :forvirret2:

Min store Main Coon løber også nogle gange frem og tilbage...han glemmer så bare at i stuen er der trægulv og i gangen linolium...så nogle gange skrider bagbenene for ham når han kommer til linoliummet og han kurer ind i væggen. :D
1
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
Venus222
Kort karma: 21
Geografisk sted: Storkøbenhavn
Likede indlæg: 332

Indlægaf Venus222 » 12. jul 2016, 16:53

Da han spermede på mig.... Klamme svin :puke: :sur: ! Til hans forsvar sov han (på ryggen, og fik skudt klatten pænt langt...)

Spermtrolden er i øvrigt en bulldog.
3
avdotja
Kort karma: 64
Likede indlæg: 1060

Indlægaf avdotja » 14. jul 2016, 19:23

Minou skrev:Nar er nok så meget sagt, men hun snuppede et stykke legetøj i Petworld og nåede at savle det til. Vi måtte købe det :lol:

Langt mere effektivt end børns tiggerri :lol:
0
Brugeravatar
Filipai
Kort karma: 229
Likede indlæg: 1389

Indlægaf Filipai » 17. jul 2016, 20:44

icelady skrev:Ikke fordi hun er en nar; det er mere ovre i "Hvad faen går der af dyret"-agtigt...

Hunkatten Misty har fået en tendens til nogle gange efter at have været på bakke at tonse afsted med 120 i timen.

Hun kradser lige i bakken efter at have tisset/skidt, og så drøner hun ellers en 4-5 gange frem og tilbage i lejligheden for fuld hammer. Når hun når den ene ende af lejligheden stopper hun op, kommer med et højt og langtrukket "miiiauv" (dybt toneleje) og så spæner hun ellers afsted igen :D

Det gør vores den ene kat også. Det er meget mystisk.
1
Brugeravatar
icelady
Moderator
Kort karma: 553
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 10260

Indlægaf icelady » 17. jul 2016, 20:48

Filipai skrev:Det gør vores den ene kat også. Det er meget mystisk.

Jeg er glad for, det ikke kun er min kat, der gør det :D

For det ser altså sjovt ud :genert: men ja, meget underligt.
0
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
Kommodedyret
Kort karma: 446
Likede indlæg: 3302

Indlægaf Kommodedyret » 17. jul 2016, 20:52

Filipai skrev:

Det gør vores den ene kat også. Det er meget mystisk.

x3

Nogen gange forsøger hun først at begrave sin madskål ved at kradse i trægulvet, og så begynder hun sprinten derefter. :D
4
Stop hoarding nuts, budgies! You don't even like them!
Brugeravatar
McFurPants
Kort karma: 6
Likede indlæg: 154

Indlægaf McFurPants » 18. jul 2016, 09:45

I nat efter jeg havde været oppe for at tage et par paracetamoler. Damen hoppede op i sengen og lagde sig til rette ved mine fødder og så FES hun. Hun lå smart nok (ikke for mig) med måsen rettet mod min hovedende :forvirret2:
1
Brugeravatar
achillaxedprune
Kort karma: 346
Likede indlæg: 2369

Indlægaf achillaxedprune » 18. jul 2016, 10:50

Gurli-Margrethe vil meget gerne vise sine flotte jæger-skills frem for os... Allerhelst kl. bæ om natten.

Så kan man finde diverse insekter, bl.a. gigantiske guldsmede, og mus - både levende og døde - enten midt om natten, fordi hun laaaarmer løs eller også om morgenen, hvor man står op til en fin, klam gave. Det er sindssygt irriterende. Kattelemmen er nede i byggerset i stueetagen, og vores soveværelse på er på 1. sal... Hvorfor skal hun absolut slæbe de kræ op til os, når vi ligger os sover?! Møgkat.
1
Hvis man vil behandle folk ens, skal man behandle dem forskelligt.
Citat: Ukendt morfar.
JoyNips
Kort karma: 222
Likede indlæg: 2897

Indlægaf JoyNips » 18. jul 2016, 12:03

Jeg blev vækket af lyden af en hårbolle, der blev kastet op i morges. Det er verdens mest effektive vækkeur. Jeg hører det selvom jeg sover og der er lukkede døre imellem og katten befinder sig i den anden ende af lejligheden...
2
Brugeravatar
Vira
Kort karma: 496
Likede indlæg: 1901

Indlægaf Vira » 18. jul 2016, 15:02

Nar er måske så meget sagt, men hun er virkelig mærkelig i dag. Hun forstår ikke at hun er en kat, hun løber rundt med fuld fart på og opfører sig som en lille pony eller sådan noget, samtidig med at hun brøler som en mindre løve. Hun forstår heller ikke at hun er ca. 200 år gammel. Seriøst en kat der er over 16 år, kan da ikke have så meget energi? :gruble: :lol: :forvirret:
2
I'm not limited edition, I'm weird.
Brugeravatar
DenSyngendeLussing
Kort karma: 91
Likede indlæg: 1484

Indlægaf DenSyngendeLussing » 21. jul 2016, 14:57

Da han pissede på gulvet for en time siden, fordi han åbenbart ikke kan lide det nye grus, jeg har købt. Jamen fuck you very much da også, lille lort. :sur:
0
Brugeravatar
achillaxedprune

Indlægaf achillaxedprune » 22. jul 2016, 12:36

Det er overfor min mand, Gurli-Margrethe er en nar lige i øjeblikket... Vi sover i en dobbeltseng, og hun er så begyndt at ligge i vindueskammen. Når jeg står op, lidt tidligere end min mand, så hopper hun ned i sengen for at blive nusset. Det er jo også rigtig fint og hyggeligt... Hvis det ikke var fordi, hun absolut skal hoppe ned i hovedet på min sovende mand. Hver gang. Selvom jeg gør masser af plads til hende på min side.
...det er så strengt. Og lidt sjovt, fordi det ikke er mig det går ud over. :genert: :-D
5
Brugeravatar
MissDitte
Kort karma: 75
Likede indlæg: 482

Indlægaf MissDitte » 22. jul 2016, 13:09

Vi passer lillesøsteren til vores hund. Vi var ude at gå i en time - herefter var der fri leg i haven. Så vælger hunden at løbe ind, sætte sig i køkkenet og levere en hundepølle! Hvad sker der for det???
1
Brugeravatar
achillaxedprune

Indlægaf achillaxedprune » 25. jul 2016, 04:31

Jeg blev vækket kl. 4.45 af en jagtkat i vores soveværelse... Der efterfølgende har holdt mig vågen ved kradsning på døren, indhentning af yderligere mus, der skulle tortureres, masser af mijauweri og løben rundt.

Kl. 4.45!! I min ferie. Lortekat. Jeg er inderligt træt af hende, når hun henter dyr ind.

...kl. er nu 6.30 og jeg har ikke kunne falde i søvn igen. Møgkræ. :cuss:
0

Tilbage til "Kæledyr"