Være forelsket i en man ikke tænder på?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Dikus
Moderator
Kort karma: 674
Geografisk sted: Nuuk
Likede indlæg: 5859

Re: Være forelsket i en man ikke tænder på?

Indlægaf Dikus » 17. maj 2016, 23:14

Jeg tror slet ikke, jeg havde ladet ham komme så tæt på, så jeg kunne blive forelsket i ham, hvis jeg havde set den mindste risiko for det. Jeg var gift i et skrøbeligt forhold og havde trukket mig fra venskabelige samtaler med en del mænd, fordi de behagede mit øje...
0
Brugeravatar
Hurrze
Kort karma: 42
Geografisk sted: Sønderjylland
Likede indlæg: 332

Indlægaf Hurrze » 18. maj 2016, 00:58

Jeg har det sådan at jeg godt kan lære at tænde på en pga hans personlighed, selvfølgelig medmindre han er virkelig grim. Hvis hans personlighed tiltaler mig og jeg bliver forelsket i ham, så bliver han typisk også mere tiltalende for mig fysisk også. Kan nu også sagtens tænde på nogen kun rent fysisk uden følelser først. Handler meget om hvordan han er som person og hvordan han ser ud hvad der lige spiller ind først. Nu er jeg heller ikke kræsen når det gælder det fysiske, og kan sagtens tænde på mange forskellige typer. Om jeg så synes han er disideret lækker er noget andet, men kan sagtens tænde på en uden at jeg synes han ligefrem er lækker, bare han ikke er grim. Har da også været sammen med nogle der ikke var de pæneste, men vil aldrig betegne dem som de grimmeste. Har også været sammen med nogle der så godt ud. Alt i alt falder jeg for personlighed, og er kun sjældet jeg ikke kan tænde fysisk på personen.. Har desuden aldrig oplevet at være forelsket uden at kunne tænde på personen. Tror ikke jeg ville kunne blive forelsket i en jeg synes var grim, måske en der ikke var flot, men synes stadig der er betydelig forskel på ikke at være flot og så til at være grim :) :)
1
"Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning to dance in the rain"
Brugeravatar
Zombie
Kort karma: 213
Likede indlæg: 2197

Indlægaf Zombie » 18. maj 2016, 06:46

For mig går den manglende tiltrækning væk, hvis vi knalder og det er godt. Så har jeg nemlig ting han gør ved mig at tænde på, fremfor hans udseende alene.
Men det er også sjældent at jeg decideret tænder på et udseende, jeg er bare ikke særlig visuel på den måde. Det er mere noget med billeder i mit hoved. ;)
1
Brugeravatar
Q-beben
Kort karma: 35
Likede indlæg: 560

Indlægaf Q-beben » 18. maj 2016, 06:52

Jeg skal både tænde på deres personlighed og deres "fysik", ellers dur det ikke for mig...

Min eks-kæreste er den dejligste mand, - han er så intelligent, morsom, omsorgsfuld, god i sengen, kysser godt, empatisk osv. Men han er overvægtig. I starten tænkte jeg, at det dur slet ikke, for jeg tænder seksuelt på slanke og veltrænede mænd.

Men han var bare så dejlig en personlighed, at det fysiske kom i baggrunden. Det duede dog ikke i længden. Jeg prøvede flere gange at få ham med på, at vi begge to skulle tabe os og dyrke noget motion sammen. Men han havde altid været overvægtig hele sit liv og havde ikke noget behov for at tabe sig. Til sidst mistede jeg simpelthen lysten til sex med ham :( Jeg er meget visuel - elsker at kigge på det fysiske :)

Det ville være det samme, hvis det var omvendt. Altså hvis det fysiske tændte mig - men ikke personligheden.
0
Brugeravatar
Bad Samaritan
Kort karma: 132
Likede indlæg: 1505

Indlægaf Bad Samaritan » 18. maj 2016, 13:08

De to hænger uværgerligt sammen for mit vedkommende - og mit indre kompas er nok meget styret af min fantasi. At (kunne) forestille mig varme, våde kys og hænder alle mulige vegne. Til gengæld kan jeg sagtens få lyst til at udforske en person, som jeg ellers ikke umiddelbart er tiltrukket af - og jeg har flere gange oplevet, at mit billede af en person ændrer sig totalt, i takt med at jeg lærer vedkommende bedre at kende. De dér små krinkelkroge i spændende personligheder, hvor man bare ved, at der gemmer sig alskens stuff, man gerne vil smage lidt mere på... Det er dem, der sætter scenen for, hvordan tingene udvikler sig, tror jeg.
1
Brugeravatar
Sangius
Kort karma: 99
Likede indlæg: 1813

Indlægaf Sangius » 18. maj 2016, 16:27

For mig kommer det altid senere. Jeg ville give det en chance :)
0
Brugeravatar
Moxy-lady
Kort karma: 181
Likede indlæg: 2174

Indlægaf Moxy-lady » 18. maj 2016, 16:41

Min kæreste er hammer lækker, men meget meget tynd (og det er jeg ikke) jeg kan godt se, objektivt at han er tynd, men det er vitterligt ikke noget der betyder noget for min fysiske tiltrækning af ham. Jeg tænder jo på ham af tusind forskellige grunde og næsten mindst af dette er det fysiske. Fuldstændigt ligesom at han, objektivt helt sikkert godt kan se at jeg bør tabe mig, men 'hele pakken' er det mest lækre og Sexede han nogensinde har set.

For mig lyder det mere som et selvtillidsissue? At du er bange for at mase ham og sådan. Det kan jeg fortælle dig at du ikke gør, for så var min kæreste knækket for længst :D
0
Brugeravatar
Moxy-lady
Kort karma: 181
Likede indlæg: 2174

Indlægaf Moxy-lady » 18. maj 2016, 16:43

Jeg er i øvrigt også meget visuel, og det mest Sexede i hele verden er når jeg giver oral Sex og han ligger og spænder op i hele kroppen og jeg har ham i min hule hånd og hans nydelse gør at han ligger og karter rundt. Det er så Sexet! Selvom han ikke ville tage skade af at tage lidt på.
2

Tilbage til "Forhold og sex"