Børnemishandling eller?

Brugeravatar
Dikus
Moderator
Kort karma: 679
Geografisk sted: Nuuk
Likede indlæg: 5922

Re: Børnemishandling eller?

Indlægaf Dikus » 19. maj 2016, 21:30

Der er så mange sportsgrene, der ødelægger børns fødder og knæ. Mine er ødelagt af skøjteløb. Der er der da ingen, der kalder mishandling. Men fordi det er høje hæle, så er det?

Jeg synes i den grad, man hænger sin forargelse over seksualisering af en lille pige på nogle hylder, for at undgå at lyde nypuritansk eller feministisk.
0
Brugeravatar
Flora
Kort karma: 259
Likede indlæg: 4279

Indlægaf Flora » 19. maj 2016, 21:40

Jeg synes det er fint så længe hun selv synes det er sjovt.

Børnemishandling kan jeg ikke forbinde det med.
0
Debattens sødeste :engel:
Brugeravatar
Moxy-lady
Kort karma: 183
Likede indlæg: 2244

Indlægaf Moxy-lady » 28. maj 2016, 20:29

Er der nogen af jer der læste den originale artikel fra the Sun? Selvom EB nærmest slavisk har kopieret artiklen, har de alligevel udeladt nogle ting som jeg synes nuancerer billedet lidt. Blandt andet skyldes datterens involvering i pageants at storesøsteren blev overfaldet ret voldsomt af nogle af hendes veninder, og derefter deltog i nogle pageants for at få noget selvtillid (nej, det er muligvis ikke det rigtige at gøre, men det lader til at hun havde glæde af det) lillesøster blev facineret og begyndte selv at deltage. Moren lader også til at være opmærksom på at datteren skal opføre sig ordentligt. Ift. det at have fans, så er det vel det hun har? Hun har, hvad var det?, 1,5 mio følgere? Hvad kalder vi det så? Vi ville kalde det fans hvis det var en voksen.
Jeg er med på at det ikke er en sund business, og at det har en stor risiko for at være til mere skade end gavn. Og ja, det kan da være at hun bliver en bitch. Men jeg synes stadig at artiklen er enormt unuanceret og kun skrevet (kopieret) for at skabe forargelse.
1

Tilbage til "Børn"