Din typiske arbejdsdag

Brugeravatar
Skorstenen
Kort karma: 9
Likede indlæg: 212

Re: Din typiske arbejdsdag

Indlægaf Skorstenen » 14. okt 2016, 17:30

Møder som den eneste på mit kontor kl. 7,30. Drikker kaffe, tænder pc, checker banken for indtægter, læser statstidende/andre nyheder. Ordner mails, der er som regel en del, hvoraf en del dog bare skal arkiveres til senere brug. Kl. 8 møder kollegerne ind, og så går det løs derfra. Udover nogen deadlines til Skat og andre, så er hver dag en overraskelse, men fordelen er, at den går superhurtigt. 12,30 er der frokost, jeg bruger den dog mest til at rende private ærinder. Til gengæld er jeg også træt kl. 16, så der tager jeg hjem, medmindre et sent indkaldt møde har trukket ud.Fredag går jeg 12,30.
Nogengange har jeg hjemmearbejdsdage for at få ro. Jeg er stadig smadret kl. 16,00
0
D.itsen
Kort karma: 172
Geografisk sted: Vest-Sjælland
Likede indlæg: 1376

Re: Din typiske arbejdsdag

Indlægaf D.itsen » 14. okt 2016, 18:26

Skorstenen skrev:
D.itsen skrev:Jeg møder, jeg har en plan, der kommer noget ind fra højre, jeg spiser frokost og tænker at nu kan jeg endeligt komme i gang med det jeg havde planlagt, der kommer noget ind fra venstre - jeg tager hjem 1-3 timer senere end planlagt og tror igen på at i morgen, der holder planen :lol:

Nu ved jeg selvfølgelig ikke om det kan lade sig gøre rent praktisk, men dette sker også hele tiden for mig, og det løste min chef ved at give mig en mulighed for at arbejde hjemme når der er projekter der skal gøres færdige. Det hjalp sørme :klap:

Vi arbejder også hjemme eller gemmer os, når der er større projekter der er ved at nå deadline. Men med kørende produktion vi skal supportere, så er en del af vores arbejde at fikse tingene nu og her (eller i hvert fald have en holdning til det)
0
UH UH UH UH KORT :love:

Tilbage til "Job"