Hvornår synes din kæreste, at du er en nar?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Anigav
Kort karma: 20
Likede indlæg: 143

Re: Hvornår synes din kæreste, at du er en nar?

Indlægaf Anigav » 10. jun 2016, 07:23

Er ret sikker på at han inderst inde mener jeg er lidt af en nar i øjeblikket. Han har forsøgt at sende mig til lægen flere gange, med en knude der skulle fjernes. Lægen havde sagt at den ikke var farlig endnu, så jeg løb nærmest ud derfra, inden at han kunne nå at fjerne den. Så blev det selvfølgelig lidt mere end bare et lille snit og 2 sting, fordi jeg ventede/var bange, og nu har kæresten skulle lege hjemmesygeplejerske, fordi det sidder et sted jeg ikke kan nå. Jeg har det vildt dårligt med sår osv, og måtte ned og sidde, fordi jeg var ved at besvime, da lægen forklarede hvordan kæresten skulle passe såret. Så forestil jer nu hvordan det går, når at han står klar med bruser, plaster og pincet :genert:

Han er rigtig sød og forstående, og har passet mig imens det har gjort rigtig ondt og beroliger mig når jeg bliver helt hysterisk, og tror at enden er nær, fordi jeg har et lille hul i ryggen :lol:

Han har endnu ikke sagt "hvad sagde jeg" Men han tænker det helt sikkert mange gange om dagen...
5
Brugeravatar
lillebjoern
Kort karma: 195
Likede indlæg: 1974

Indlægaf lillebjoern » 10. jun 2016, 09:47

- Når jeg fylder for meget i sengen (men jeg KAN altså ikke komme længere ind mod væggen)
- Når jeg lægger neglelak, fordi det lugter
- Når jeg beder ham hjælpe om at rydde op, og han hellere vil spille PlayStation
- Når jeg spørger om han vil med ud og gå en aftentur
- Når jeg gerne vil lave sund mad til os, men han vil have en burger
- Relateret til ovenstående... Når jeg kommenterer at han spiser en burger og en pizza de dage, jeg ikke er hjemme (OG får det leveret. Vi bor på Nørrebro!)
- Når jeg græder (altså ikke altid. Men når han synes jeg græder over noget, der er ligemeget)
- Når jeg brokker mig...
- Når jeg er ked af min krop og ikke tager imod hans komplimenter
- Når jeg ikke kan vælge et sted at spise. Men det kan han jo heller ikke. Det er vores evindelige diskussion.

Tænk at han stadig vil være sammen med mig :blush:
0
If you love something, set it free. Unless it’s a tiger.
:danse:
Brugeravatar
Ballademager
Kort karma: 349
Likede indlæg: 3457

Indlægaf Ballademager » 10. jun 2016, 10:46

Når jeg kritiserer hans glasbord, eller når jeg bander, fordi jeg igen igen igen er gået ind i det, fordi jeg er mega klodset, og bordet er for stort i forhold til sofaen. Han elsker det bord. Jeg hader det inderligt :genert: Det er det grimmeste møbel, jeg nogensinde har set.
5
Forstadskedelig :love:

I'll never know what I'm capable of, if I don't go where I'm scared to be lost...
POCKETKITTEN
Kort karma: 204
Likede indlæg: 2572

Indlægaf POCKETKITTEN » 24. jun 2016, 16:18

Jeg sætter sgu ikke rigtig pris på en steak. :genert:

I går havde jeg ønsket hakkebøffer, og han købte steaks i stedet, men jeg levnede 8/10 af den og spiste bare tilbehør. Jeg kan ikke lide at tygge det - især ikke, hvis det ikke er et sted mellem medium og gennemstegt. Det var synd, når han nu havde lavet lækker mad.
0
my sexuality is James McAvoy angrily sitting in the desert in that lilac v neck shirt
Brugeravatar
Ballademager
Kort karma: 349
Likede indlæg: 3457

Indlægaf Ballademager » 24. jun 2016, 18:29

POCKETKITTEN skrev:Jeg sætter sgu ikke rigtig pris på en steak. :genert:

I går havde jeg ønsket hakkebøffer, og han købte steaks i stedet, men jeg levnede 8/10 af den og spiste bare tilbehør. Jeg kan ikke lide at tygge det - især ikke, hvis det ikke er et sted mellem medium og gennemstegt. Det var synd, når han nu havde lavet lækker mad.

Min kæreste er heller ikke voldsomt imponeret over mine madpræferencer... Jeg gider ikke spise bøfsandwich, hotdogs og alt det der :D
1
Forstadskedelig :love:

I'll never know what I'm capable of, if I don't go where I'm scared to be lost...
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1145
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 9626

Indlægaf kidkomb » 24. jun 2016, 21:04

Idag. Han læste en bog og jeg var egentlig ret irriteret over, at han ikke kunne vente med det til jeg var gået, for altså, brexit og sådan. Man sidder sgu da ikke stille ved siden af hinanden efter sådan en besked.
Hver gang jeg talte til ham enten hørte han det ikke, ignorerede det eller sagde hva' flere gange.
Jeg blev virkelig sur til sidst.
Der synes han at jeg var en nar.
Men det synes jeg også han var. Hans skide bog er sgu ikke vigtigere end mig. Nar.
0
Walk tall and cry with dignity.
Jeg gider ikke engang.
Give free love.
Brugeravatar
Joe
Kort karma: 170
Likede indlæg: 2408

Indlægaf Joe » 24. jun 2016, 21:53

Da jeg stillede som krav til hans spontane bytur, at han er frisk i morgen, hvor vi skal til vores tætte venindes bryllup.

Jeg er i forhold med en mand, der ikke bryder sig om at man stiller krav til hans adfærd. Og jeg nægter at lade være med det. Så strid jeg er!
9
I'm Audrey Horne, and I get what I want
Smiling_Goat
Kort karma: 460
Likede indlæg: 5868

Indlægaf Smiling_Goat » 29. jun 2016, 10:44

Han synes tydeligvis, jeg er en kæmpe nar, når jeg har den frækhed at google, de af hans påstande, der lyder vanvittige.

Mig: "Jeg synes godt nok vores orkidé er begyndt at hænge noget med hovedet. Er du sikker på, de skal vandes så sjældent, som du tror?"
Ham: "Ork ja, jeg har haft en masse"
Mig: "Okay, jeg prøver lige at google alligevel"
Ham: "Hvorfor googler du det? Har du ingen tillid til mig, og det jeg ved? Hvorfor tror du mere på fremmede på nettets viden end min?"

Planten. Er. Næsten. Helt. Vissen.

Til gengæld synes jeg, det er vildt irriterende, at hans familie jævnligt siger til os, at jeg er mere intelligent og informeret end ham, for jeg kan godt forestille mig, at det er på grund af den slags bavl, han bliver usikker.
6
Brugeravatar
Torn
Kort karma: 64
Likede indlæg: 1114

Indlægaf Torn » 29. jun 2016, 12:57

Han synes, jeg er en nar, når jeg brokker mig over ham. Og det gør jeg en del for tiden, fordi han er irriterende. Jeg forsøger at vende det - for det er ikke i orden at jeg er efter ham - men jeg ville ønske, at han tog noget af min brok til sig.
1
Brugeravatar
achillaxedprune
Kort karma: 346
Likede indlæg: 2369

Indlægaf achillaxedprune » 29. jun 2016, 14:45

Smiling_Goat skrev:Han synes tydeligvis, jeg er en kæmpe nar, når jeg har den frækhed at google, de af hans påstande, der lyder vanvittige.

Mig: "Jeg synes godt nok vores orkidé er begyndt at hænge noget med hovedet. Er du sikker på, de skal vandes så sjældent, som du tror?"
Ham: "Hvorfor googler du det? Har du ingen tillid til mig, og det jeg ved? Hvorfor tror du mere på fremmede på nettets viden end min?"

Til gengæld synes jeg, det er vildt irriterende, at hans familie jævnligt siger til os, at jeg er mere intelligent og informeret end ham, for jeg kan godt forestille mig, at det er på grund af den slags bavl, han bliver usikker.

Det gjorde min eks. også... Og det var faktisk enormt irriterende, at få betvivlet alt hvad man sagde. Hvorfor spørge ham, hvis du alligevel ikke vil lytte til svaret? Så skulle du vel bare google, og så fortælle ham om hvad du har fundet, måske... Ja, jeg kan i hvert fald godt følge din kæreste, da det er træls at ens svar skal googles for at blive tjekket for korrekthed.

Ved uenigheder mellem mig og mind mand, googler vi dog tit svaret... Og det generer mig på ingen måde (med mindre jeg ikke har ret :-p). Så det har sikkert også noget med måden, det bliver på, at gøre. er det en fælles uenighed eller tror du bare ikke på ham-agtigt. Ai, det er vildt svært at forklare. :lol:
2
Hvis man vil behandle folk ens, skal man behandle dem forskelligt.
Citat: Ukendt morfar.
JoyNips
Kort karma: 222
Likede indlæg: 2861

Indlægaf JoyNips » 29. jun 2016, 14:53

Smiling_Goat skrev:Han synes tydeligvis, jeg er en kæmpe nar, når jeg har den frækhed at google, de af hans påstande, der lyder vanvittige.

Men det ER altså virkelig provokerende, når ens partner jævnligt hiver telefonen frem for liiiiige at google, om det man siger, nu også er korrekt...
4
Smiling_Goat
Kort karma: 460
Likede indlæg: 5868

Indlægaf Smiling_Goat » 29. jun 2016, 17:28

Ja, vi har også talt ud om det og forstår hinanden nu.

Det var aldrig faldet mig ind, at en googling kunne få ham til at føle, at jeg betvivlede hans viden og erfaring. Jeg var bare nysgerrig. Så det var godt nok, vi fandt ud af det.

Og så vil jeg lige sige, at jeg ikke googler alt, han siger. Jeg har googlet de af hans udsagn, der har virket meget usandsynlige for mig, og det er altså ikke sket overvældende tit.
2
Brugeravatar
Luffegås
Kort karma: 43
Geografisk sted: Fyn
Likede indlæg: 503

Indlægaf Luffegås » 7. jul 2016, 08:45

Jeg tror vi efter 6 mdr. sammen er begyndt at lærer vi har 2 vidt forskellige tempoer.. Jeg bliver fokuseret når jeg skal noget, og vil have det overstået og i en rækkefølge, og det skal gøres hurtigst muligt.
Han er enooormt nede på jorden, afslappet, han får lavet tingene og er meget handlekraftig, men han tager det stiiillle og roligt. Hvis vi har vare med hjem, så skal jeg straks smide dem i køleskab, hvorimod han mere stille og rolig vil have hans sko af, jakke af, lige klø katten, vimse ud i køkkenet.
Derfor tror jeg han er ved at irriteres over at han føler jeg er kold og afvisende hvis jeg i et af mine "fokuserede og koncentrerede" øjeblikke over en simpel opgave, ikke lige har tid til at kysse i forbifarten.
0
Brugeravatar
Precaseptica
Kort karma: 74
Likede indlæg: 655

Indlægaf Precaseptica » 7. jul 2016, 09:09

Luffegås skrev:Derfor tror jeg han er ved at irriteres over at han føler jeg er kold og afvisende hvis jeg i et af mine "fokuserede og koncentrerede" øjeblikke over en simpel opgave, ikke lige har tid til at kysse i forbifarten.

Den slags er også irriterende. Livet er det der sker mens man har travlt med alt muligt andet. Derfor skal man huske ikke at have for travlt til et kys. :gammel:
6
Brugeravatar
Luffegås
Kort karma: 43
Geografisk sted: Fyn
Likede indlæg: 503

Indlægaf Luffegås » 7. jul 2016, 09:20

Precaseptica skrev:
Luffegås skrev:Derfor tror jeg han er ved at irriteres over at han føler jeg er kold og afvisende hvis jeg i et af mine "fokuserede og koncentrerede" øjeblikke over en simpel opgave, ikke lige har tid til at kysse i forbifarten.

Den slags er også irriterende. Livet er det der sker mens man har travlt med alt muligt andet. Derfor skal man huske ikke at have for travlt til et kys. :gammel:

Hehe I knooow, men jeg føler mig SÅ autistisk når jeg først går i gang med den mindste ting, og så tusser jeg altså i hele huset rundt. Det kan være jeg vil flytte en papkasse ud i det bagerste rum, BUM, så står han der med trutmund lige midt på min "rute" og jeg føler mig så omvendt irriteret over han ikke kan se jeg er i gang med noget. Men han kan jo bare lide mig så højt, og hvis vi alligevel "mødes" midt i lejligheden så vil han kysse, hvor jeg føler det forstyrre min "A-B" tanke..
Men jeg vil også arbejde på at blive ligeså afslappende som ham.. På nogen punkter..
3

Tilbage til "Forhold og sex"