Hvornår synes din kæreste, at du er en nar?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
OberstNasig
Kort karma: 60
Likede indlæg: 697

Re: Hvornår synes din kæreste, at du er en nar?

Indlægaf OberstNasig » 8. jul 2016, 23:54

En nar? Det er helt klart, når jeg hundser med ham, fordi jeg synes, at han dovner den for meget i perioder.
0
Brugeravatar
Badesandalen
Kort karma: 197
Likede indlæg: 2406

Indlægaf Badesandalen » 2. aug 2016, 17:26

Jeg har spist en chokoladebudding han havde stående i køleskabet. Da jeg så sagde at vi køber en ny til ham sagde han "det er ikke pointen, det var min, det vil ikke være det samme." På trods af at der står en mere i køleskabet, og på trods af at han ikke har tænkt sig at spise nogen af dem foreløbigt.

Så han synes jeg er en nar og jeg synes han er hysterisk. :lol:
5
"One of the pigeons turned out to be a pinecone."

Brugeravatar
SoMaPe
Kort karma: 2
Likede indlæg: 55

Indlægaf SoMaPe » 7. aug 2016, 15:35

Badesandalen skrev:Jeg har spist en chokoladebudding han havde stående i køleskabet. Da jeg så sagde at vi køber en ny til ham sagde han "det er ikke pointen, det var min, det vil ikke være det samme." På trods af at der står en mere i køleskabet, og på trods af at han ikke har tænkt sig at spise nogen af dem foreløbigt.

Samme problem herhjemme.

Det er faktisk endt med at han ikke efterlader slik hos mig :lol:
0
Kinda Pissed About Not Being A Mermaid
Brugeravatar
Wizzze
Kort karma: 2143
Likede indlæg: 12621

Indlægaf Wizzze » 7. aug 2016, 16:11

Når jeg er ond og tvinger hende til at rydde op og ud. :devil:
1
Do as I say! :whip:
Lulu
Kort karma: 71
Geografisk sted: Odense
Likede indlæg: 861

Indlægaf Lulu » 7. aug 2016, 16:23

Badesandalen skrev:Jeg har spist en chokoladebudding han havde stående i køleskabet. Da jeg så sagde at vi køber en ny til ham sagde han "det er ikke pointen, det var min, det vil ikke være det samme." På trods af at der står en mere i køleskabet, og på trods af at han ikke har tænkt sig at spise nogen af dem foreløbigt.

Min mand har heldigvis lært, at sådan noget kan man ikke lade stå for længe herhjemme, inden jeg spiser det.
I går købte vi to plader chokolade (180g/stk) mand og knægt fik en række hver, resten fik jeg spist :fløjt: :genert:
1
Brugeravatar
Dikus
Moderator
Kort karma: 900
Geografisk sted: Nuuk
Likede indlæg: 9270

Indlægaf Dikus » 7. aug 2016, 19:55

Lulu skrev:

Min mand har heldigvis lært, at sådan noget kan man ikke lade stå for længe herhjemme, inden jeg spiser det.
I går købte vi to plader chokolade (180g/stk) mand og knægt fik en række hver, resten fik jeg spist :fløjt: :genert:

Min datter råber og skriger altid, når der er de der reklamer, der viser en mor, der "fisker" det bedste af slikket - og en speaker fortæller, man skal dele...

Min datters pointe: Det ANDRE ser som dårlige mødre, er dem, der fisker det gode. Og HUN har en mor, der bare ville have spist hele posen selv :afro:
1
Brugeravatar
Badesandalen
Kort karma: 197
Likede indlæg: 2406

Indlægaf Badesandalen » 7. aug 2016, 19:58

Lulu skrev:Min mand har heldigvis lært, at sådan noget kan man ikke lade stå for længe herhjemme, inden jeg spiser det.

Lulu dog! :lol:

Min mand er utrolig god til at købe et eller andet og så glemme alt om det, og når jeg så har spist det efter tre måneder kommer han dagen efter og spørger hvor det er. Det slår aldrig fejl, og det er så irriterende! :rulle:
2
"One of the pigeons turned out to be a pinecone."

Brugeravatar
Velvet-Goldmine
Kort karma: 118
Likede indlæg: 2192

Indlægaf Velvet-Goldmine » 11. sep 2016, 23:34

Lige for et par timer siden.

Vi har ikke set hinanden et godt stykke tid, for vi er ikke kærester men mere ehm, lejlighedsvis lovers.
Han sad i en bus, skulle være der i en del timer, og tlf. var på 8% telefonbatteri så det skulle jeg bare lige vide hvis ikke han svarede.
Så sendte jeg ham et lækkert billede af min ene boob og ønskede ham god fornøjelse med de sidste 7%
:)
5
Brugeravatar
Luffegås
Kort karma: 96
Geografisk sted: Fyn
Likede indlæg: 1711

Indlægaf Luffegås » 12. sep 2016, 05:57

Når vi er i byen, og min alkoholpromille er så høj, så jeg aaaaaldrig vil med hjem fra byen, og endda også kan blive SÅ fornærmet og ked af vi allerede skal hjem :P Men tror han glemmer det når jeg næste morgen vågner og har det SÅ dårligt, og bare elsker ham for at gide tage mig med hjem alligevel..
0
Brugeravatar
Madam Pomfrey
Kort karma: 502
Geografisk sted: Stæævns
Likede indlæg: 5660

Indlægaf Madam Pomfrey » 12. sep 2016, 07:25

I går, vi havde store oprydnings og rengøringsdag, tiltrængt...
Men så kom der en nuttet 4 årig, som havde fundet en god bog, som han syntes vi skulle læse, og det gjorde vi så, midt i rengøring op oprydning :blush:
0
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."
Brugeravatar
Anne Droid
Kort karma: 56
Likede indlæg: 1691

Indlægaf Anne Droid » 12. sep 2016, 08:36

Når jeg bestemmer hvad vi skal se af film og lign. og falder i søvn.
4
My hovercraft is full of eels
Brugeravatar
Luffegås
Kort karma: 96
Geografisk sted: Fyn
Likede indlæg: 1711

Indlægaf Luffegås » 20. feb 2017, 14:57

Hver gang jeg beder ham om at cykle på arbejde, er det lortevejr.. Det er fuldstændig tilfældigt.. Men vi skal altså spare på benzinen, og han arbejder et stykke væk, og vi aftalte da vi fik den at jeg også måtte slippe for at cykle ind på mit frivillige arbejde indimellem.. Han siger jo selv ja, men var det omvendt havde jeg synes han var en nar der bare skulle forbarme sig over mig, nu hvor det altså regner :P åårh har helt ondt af ham, men nu har det jo været mig der længe har måttet cykle i regn og slud.
1
Brugeravatar
Dikus
Moderator
Kort karma: 900
Geografisk sted: Nuuk
Likede indlæg: 9270

Indlægaf Dikus » 20. feb 2017, 23:27

Når jeg overtænker småting
2
Brugeravatar
Mi55y
Kort karma: 270
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 4553

Indlægaf Mi55y » 21. feb 2017, 07:13

Når kontrolmonsteret tager over. I weekenden gjorde han badeværelset renrt, og han rækker mig en lillefinger ved at spørge til, hvilket middel han skal bruge til armaturet i badet. Herfra fortsætter jeg så bare med at fortælle, hvordan han skal gøre... :genert:

Han fik dog sagt fra, og det er noget jeg virkelig arbejder med - det der med at ikke kun min måde er den bedste og at stole på, at han nok skal finde ud af tingene selv. Og med at lære at leve med, at der så ikke lige bliver støvsuget spindelvæv ned fra loftet, karkluden ikke bliver vredet, glas ikke bliver skyllet eller stillet i opvaskeren etc. ;) Det er sgu ikke altid nemt at flytte sammen, når man er over de 30 og har sin egen måde at gøre tingene på.
2
Frisk på brætspil i Midtjylland? viewtopic.php?f=50&t=7064

Frisk på at prøve en sjov og anderledes holdsport i Århus? Tjek Kin-Ball ud - gratis 4 første træninger :)
Brugeravatar
Annione
Kort karma: 411
Likede indlæg: 3564
Kontakt:

Indlægaf Annione » 21. feb 2017, 07:41

Ballademager skrev:Når jeg beder ham slukke for tv'et i soveværelset om aftenen, fordi jeg ikke kan falde ordentligt i søvn på den måde. Eller endnu værre, når jeg udtaler, at vi slet ikke skulle have tv i soveværelset, hvis jeg skulle bestemme :genert:

Jeg er en nar, fordi jeg NÆGTER at få fjernsyn i soveværelset. Ikke for min død, om der skal en stor, grim skærm op derinde. I soveværelset knalder man, læser, putter eller sover. Og hermed basta.
21

Tilbage til "Forhold og sex"