Hvornår synes din kæreste, at du er en nar?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
didas
Kort karma: 274
Geografisk sted: Amager
Likede indlæg: 3030

Re: Hvornår synes din kæreste, at du er en nar?

Indlægaf didas » 21. feb 2017, 16:04

Annione skrev:
Ballademager skrev:Når jeg beder ham slukke for tv'et i soveværelset om aftenen, fordi jeg ikke kan falde ordentligt i søvn på den måde. Eller endnu værre, når jeg udtaler, at vi slet ikke skulle have tv i soveværelset, hvis jeg skulle bestemme :genert:

Jeg er en nar, fordi jeg NÆGTER at få fjernsyn i soveværelset. Ikke for min død, om der skal en stor, grim skærm op derinde. I soveværelset knalder man, læser, putter eller sover. Og hermed basta.

Vi har fået sådan et motoriseret loftbeslag, så når fjernsynet ikke er i brug, kører det op under loftet. Det kunne måske være kompromiset? :-D

beslag.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
1
I was dropped as a baby into a pool of awesomeness and glitter :dance:
Brugeravatar
Novella
Kort karma: 486
Likede indlæg: 5515

Indlægaf Novella » 21. feb 2017, 20:38

Lige nu, formenligt, fordi han er horny og render rundt om mig som en due på Rådhuspladsen, og jeg ikke kan bekvemme mig i seng. Jeg må hellere få mig lettet fra sofaen snart.
1
Brugeravatar
Tata
Kort karma: 71
Likede indlæg: 418

Indlægaf Tata » 20. mar 2017, 17:08

Når jeg herser med ham pga. at han nægter at gå til lægen med hans åndssvage skulder, som han har haft ondt i i over et år, og tvinger ham til at skrive en emailkonsultation, IMENS jeg (mor...) ser på, fordi ellers kan han ikke nosse sig sammen til det. Så synes han, jeg er de mest grimme ting :lol:. Men han får jo ikke skrevet til den læge ellers, og så kommer han fortsat hjem fra arbejde, hvor han der tager sig af alle andre, og så sidder han når han kommer hjem i de mest lede smerter og bare bider det i sig og leger macho cowboy...*suk*
0
When people show you who they are, believe them the first time ~ Maya Angelou :blomst:
Brugeravatar
POCKETKITTEN
Kort karma: 422
Likede indlæg: 5455

Indlægaf POCKETKITTEN » 5. maj 2017, 20:49

Igår lavede jeg en lillebitte scene over, at min kæreste ikke gad at køre en kæmpe omvej hjem fra arbejde for at købe kage hos Langenæsbageriet til vores gæster.

Fordi jeg "ikke gad spilde mine kalorier på bras", men jeg "kunne jo bare lade være at spise noget af det så".

Det viser sig, at det gik overraskende fint med at få Lagkagehusets jordbærlagkage til at glide ned.
11
my sexuality is James McAvoy angrily sitting in the desert in that lilac v neck shirt
Brugeravatar
Emma The Mermaid
Kort karma: 39
Likede indlæg: 625

Indlægaf Emma The Mermaid » 6. maj 2017, 09:09

Lige for tiden tror jeg det er hele tiden. Han bryder konstant vores aftaler og jeg brokker mig ligeså meget over det.
Jeg synes han er en nar og han synes jeg er en nar.
0
Brugeravatar
Angelina
Kort karma: 451
Likede indlæg: 7167

Indlægaf Angelina » 7. maj 2017, 09:47

"Jeg tror jeg smutter på arbejde et par timer" ... der var jeg åbenbart en nar uden lige *tager ikke på arbejde*
0
~indsæt smart signatur her~
Smiling_Goat
Kort karma: 619
Likede indlæg: 9608

Indlægaf Smiling_Goat » 8. maj 2017, 16:12

Han har hele weekenden ledt efter ledningen til sine høretelefoner, og jeg har ikke rigtigt gidet gå ind i det kæmpemæssige problem, det tilsyneladende var. Det var ikke mine høretelefoner, så hvorfor skulle jeg vide hvor ledningen var?

Flash forward til i morges, da jeg ville til at gøre min taske klar til job, stak hånden ned i den og fik fat i en mærkelig ledning...

Jeg er ret sikker på, han ville synes, jeg er lidt en nar, hvis han nogensinde fandt ud af, hvor hans ledning var, men det gør han ikke, for jeg har lagt den et sted ved hans pc, der godt kunne ligne et sted, man ville glemme at lede :fløjt:
13
Brugeravatar
Luffegås
Kort karma: 96
Geografisk sted: Fyn
Likede indlæg: 1711

Indlægaf Luffegås » 8. maj 2017, 16:29

I de her dage, hvor jeg er afhængig af graviditetsteste som var det et fix. Har først forventet mens i overmorgen, men har allerede testet en del. Kun for at jeg ikke kunne forstå hvor langt "henne" jeg var når man har en lang cyklus normalt - for så at opdage jeg har teste på dage der ville være helt sindsygt tidligt. Tror han er ret træt af at vi køber dem og spilder penge, og at jeg så loooover ikke at tage nogen før forsinket mens, for at jeg så alligevel gør det..
0
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1688
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 15520

Indlægaf kidkomb » 8. maj 2017, 16:34

Når jeg ikke tror på hvad han siger.
Han har det altså med at tale i absolutter om ting han ikke er sikker på.
"Er det noget du ved eller noget du gætter?" falder ikke i god jord særlig ofte.
4
Walk tall and cry with dignity.
Lord Bendtner og Kong Christian :sol:
Smiling_Goat
Kort karma: 619
Likede indlæg: 9608

Indlægaf Smiling_Goat » 8. maj 2017, 17:03

Smiling_Goat skrev:Han har hele weekenden ledt efter ledningen til sine høretelefoner, og jeg har ikke rigtigt gidet gå ind i det kæmpemæssige problem, det tilsyneladende var. Det var ikke mine høretelefoner, så hvorfor skulle jeg vide hvor ledningen var?

Flash forward til i morges, da jeg ville til at gøre min taske klar til job, stak hånden ned i den og fik fat i en mærkelig ledning...

Jeg er ret sikker på, han ville synes, jeg er lidt en nar, hvis han nogensinde fandt ud af, hvor hans ledning var, men det gør han ikke, for jeg har lagt den et sted ved hans pc, der godt kunne ligne et sted, man ville glemme at lede :fløjt:

Worked like charm.. Han fandt ledningen, løftede den og sagde: "Hm.. Den ledning jeg ikke kunne finde. What do you know" for så at gå tilbage til madlavningen.

He will never know..
23
Yetie
Kort karma: 22
Likede indlæg: 257

Indlægaf Yetie » 8. maj 2017, 17:09

kidkomb skrev:Når jeg ikke tror på hvad han siger.
Han har det altså med at tale i absolutter om ting han ikke er sikker på.
"Er det noget du ved eller noget du gætter?" falder ikke i god jord særlig ofte.

Den bruger jeg også, af samme grund. Nogle gange tjekker jeg om han har ret på Google, inden jeg modsiger ham - selvfølgelig uden direkte at sige at han er fuld af lort, men på den der måde hvor jeg siger at jeg ville læse mere om emnet, men ikke kan finde det han snakkede om, og mon han kan finde det for mig? Han ved sikkert godt hvad jeg har gang i, og synes sikkert jeg er en kæmpe nar.

Jeg synes faktisk vi har lov til det.
5
Brugeravatar
Emma The Mermaid
Kort karma: 39
Likede indlæg: 625

Indlægaf Emma The Mermaid » 14. maj 2017, 07:53

Lige nu.

Vi har aftalt at skulle arbejde i haven. Jeg ligger på solsengen og slapper af, men jeg er da i haven :genert:
5
Brugeravatar
Minionine
Kort karma: 53
Likede indlæg: 567

Indlægaf Minionine » 22. maj 2017, 13:20

I morges, da han skulle cykle på arbejde og opdagede at jeg ikke havde hentet hans cykel fra i fredags, hvor jeg havde lånt den over til en veninde inden vi skulle i byen. Ups, jeg havde glemt alt om den. Det er anden gang det sker :genert:
4
Brugeravatar
Novella
Kort karma: 486
Likede indlæg: 5515

Indlægaf Novella » 22. maj 2017, 13:29

Jeg skal til Folkemøde og interviewe politikere, og han skal blive hjemme og passe hus og unger. Han er misundelig på den eddikegrønne måde, og jeg må helst ikke snakke for meget om det.
4
AgentPixie
Kort karma: 72
Likede indlæg: 918

Indlægaf AgentPixie » 22. maj 2017, 13:41

Jeg er lidt af et kontrolfreak når det kommer til rengøring og madlavning. Har meget svært ved at holde min kæft, hvis han ikke gør tingene på min måde :genert:
1

Tilbage til "Forhold og sex"