Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Tibbler
Kort karma: 140
Likede indlæg: 4179

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf Tibbler » 8. dec 2018, 16:41

Nicolait skrev:
Fyrst Eberhard skrev:Jeg har lige sat mig ind i en taxa ved siden af chaufføren, og her viser det sig (ret tydeligt, skulle jeg hilse og sige) at chaufføren i dag har valgt at iføre sig fuldt julemandskostume. Altså, vi snakker skæg und alles.

Så nu sidder vi og har det lidt akavet sammen, både fordi jeg jo er ude at køre Mercedes med julemanden, men også fordi det er ret mærkeligt og svært at finde en grimasse der kan passe, når vi holder for rødt lys og fodgængerne får øje på os.

Du skulle have haft din egen nissehue med, så kunne du være julemandens lille hjælper. :-D

Eller en rød næse :deer:
1
Brugeravatar
PaleSeptember
Kort karma: 175
Likede indlæg: 3166

Indlægaf PaleSeptember » 8. dec 2018, 17:43

Rapfisk skrev:Når man er sur og pmsramt, og kæresten hælder den sidste vin fra flasken, som man havde glædet sig til, i maden

Åbn en flaske mere!
4
Lulu
Kort karma: 95
Geografisk sted: Odense
Likede indlæg: 1413

Indlægaf Lulu » 8. dec 2018, 17:49

PaleSeptember skrev:
Rapfisk skrev:Når man er sur og pmsramt, og kæresten hælder den sidste vin fra flasken, som man havde glædet sig til, i maden

Åbn en flaske mere!

Enig, ingen grund til at gå nedpå vin!
2
Muspel
Kort karma: 292
Likede indlæg: 4385

Indlægaf Muspel » 8. dec 2018, 18:08

De engelske medier (og de danske) har ikke lært en skid af Dianas død. Det ser man tydeligt nu, hvor de svælger i Kate-Meghan der åbenbart er uvenner. Trist
5
Brugeravatar
Mani
Kort karma: 301
Likede indlæg: 3538

Indlægaf Mani » 8. dec 2018, 20:54

Kunderne på Bones har langt flere tatoveringer i ansigt og på hænderne end gennemsnitsbefolkningen. Faktisk var knægtene og jeg de eneste kunder uden synlige tatoveringer her på en regnvåd december aften.
7
'Don’t be afraid to be open minded. Your brain is not going to fall out.'
Brugeravatar
MocChi
Kort karma: 11
Likede indlæg: 169

Indlægaf MocChi » 8. dec 2018, 21:25

Jeg ligger meget uroligt om natten og det har jeg fået bekræftet i nat da jeg havde formået at komme under lagenet :genert:
12
Fræksak
Kort karma: 141
Likede indlæg: 1233

Indlægaf Fræksak » 8. dec 2018, 21:30

Aragorn skrev:Der er julefrokost i aften i firmaet. Jeg har været i byen og har købt 4 pakker til pakkelegen: En pik-vandstol. Et pik-pandebånd. Falske briller med pik-næse. Og et pik-ringspil, hvor man kaster med ringe der skal falde ned over en pik.

Jeg understregede for den kvindelige ekspedient der var i starten af 20'erne at jeg er et ordentligt menneske, men at der var julefrokost. Jeg følte det nødvendigt med pikke ud over hele bordet og mange unge piger og gamle damer omkring mig.

Vil du løfte sløret for, hvor man finder så aldeles pakkelegsvelegnede genstande henne?
1
Brugeravatar
Planten
Kort karma: 820
Likede indlæg: 4856

Indlægaf Planten » 8. dec 2018, 21:37

MocChi skrev:Jeg ligger meget uroligt om natten og det har jeg fået bekræftet i nat da jeg havde formået at komme under lagenet :genert:

Det har jeg også prøvet. Jeg sover med min anden dyne som en mur, så jeg ikke kan rulle så meget :D
0
Brugeravatar
MocChi
Kort karma: 11
Likede indlæg: 169

Indlægaf MocChi » 8. dec 2018, 21:48

Planten skrev:
MocChi skrev:Jeg ligger meget uroligt om natten og det har jeg fået bekræftet i nat da jeg havde formået at komme under lagenet :genert:

Det har jeg også prøvet. Jeg sover med min anden dyne som en mur, så jeg ikke kan rulle så meget :D

Kan være jeg skulle prøve det :lol:
1
Brugeravatar
Lisva
Kort karma: 81
Likede indlæg: 2201

Indlægaf Lisva » 8. dec 2018, 22:02

Hvis ens bil pludselig ikke vil starte, så er det temmelig ubekvemt, at den + påmonteret trailer holder og spærrer for tre parkerede biler. Det bliver overhovedet ikke bedre af, at disse biler tilhører ens kommende naboer. "Hej, vi er de nye; nu skal I høre noget sjovt". :nerve:
3
FormerlyKnownAs
Kort karma: 525
Likede indlæg: 3945

Indlægaf FormerlyKnownAs » 9. dec 2018, 04:20

Mani skrev:Kunderne på Bones har langt flere tatoveringer i ansigt og på hænderne end gennemsnitsbefolkningen. Faktisk var knægtene og jeg de eneste kunder uden synlige tatoveringer her på en regnvåd december aften.

Samme klientel er dem som besøger Sommerland Sjælland har jeg konstateret. Jeg var ret sikkert den eneste over 16 år uden en tatovering. Selv min mand har een :rulle:
0
/Dullen
Brugeravatar
Mani
Kort karma: 301
Likede indlæg: 3538

Indlægaf Mani » 9. dec 2018, 08:42

FormerlyKnownAs skrev:
Mani skrev:Kunderne på Bones har langt flere tatoveringer i ansigt og på hænderne end gennemsnitsbefolkningen. Faktisk var knægtene og jeg de eneste kunder uden synlige tatoveringer her på en regnvåd december aften.

Samme klientel er dem som besøger Sommerland Sjælland har jeg konstateret. Jeg var ret sikkert den eneste over 16 år uden en tatovering. Selv min mand har een :rulle:

Jeg har faktisk også selv en tatovering. Den er bare på ingen måde synlig på Bones på en regnfuld decemberdag. På en sommerdag ville den ofte være synlig.
0
'Don’t be afraid to be open minded. Your brain is not going to fall out.'
FormerlyKnownAs
Kort karma: 525
Likede indlæg: 3945

Indlægaf FormerlyKnownAs » 9. dec 2018, 08:47

Mani skrev:
FormerlyKnownAs skrev:

Jeg har faktisk også selv en tatovering. Den er bare på ingen måde synlig på Bones på en regnfuld decemberdag. På en sommerdag ville den ofte være synlig.

Jamen afsted til sommerland Sjælland med dig :P

Men ja, det er nogle sjov/skøre observationer man gør sig ind i mellem.

Min mands sidder på overarmen, langt nok oppe til at kortærmet også dækket den. Jeg skal have taget mig sammen og få købt et gavekort til ham til en shop så han kan få den dækket. Den er SÅ kikset. Virkelig.
0
/Dullen
AgentPixie
Kort karma: 116
Likede indlæg: 1940

Indlægaf AgentPixie » 9. dec 2018, 11:02

Min kærestes brugte strømper burde destrueres sammen med kemisk affald. For fanden hvor de stinker.. lidt som en blanding af rådden mælk og navle.
0
That awkward moment between birth and death.
Brugeravatar
LadyFox
Kort karma: 1316
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 22149

Indlægaf LadyFox » 9. dec 2018, 11:12

AgentPixie skrev:Min kærestes brugte strømper burde destrueres sammen med kemisk affald. For fanden hvor de stinker.. lidt som en blanding af rådden mælk og navle.

Navle? Stinker navler?
2
"For fucks sake, I'm talking dangerous. Don't nobody talk dangerous anymore? Jesus!"

Tilbage til "Generelt"