Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Velvet-Goldmine
Kort karma: 95
Likede indlæg: 1528

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf Velvet-Goldmine » 11. jun 2016, 09:47

Når man ser en person stå og afhente møbler i Jysk, iført en trøje fra Hammel Furniture, kan man godt begynde at spekulere over om det er god reklame for den ene eller dårlig reklame for den anden.
7
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 575
Likede indlæg: 5105

Indlægaf ManicNinja » 12. jun 2016, 01:58

På en måde er det her med en hel masse dagslys i alle verdenshjørner fra 04 til 23 og ingen dagslys om vinteren lidt ligesom da man var ung og ikke kunne finde ud af det med budgetkonto og at spare op til måneder med mange regninger:
Hvorfor fanden er der ikke en eller anden socialpædagog med autoritet til sådan noget, ja, eller en bankrådgiver eller en behjertet sjæl, som lige tager fat i den ungmedarbejder, der sidder med vejret og den slags, og får gjort klart, at det altså ikke holder at fråse sådan med lyset hele sommeren, selv om det måske er pissefedt lige nu og her? Læg nu for Helvede lidt til side! Sådan fjorten dages lys midt januar og et par dage i november, så man rent faktisk kan SE tågen.

Nåmmen, han lærer det vel på den såkaldt hårde måde før eller siden ... Tænk at sætte praktikanter til den slags. Man kan godt mærke det dér omprioriteringsmareridt i kommunerne, vil jeg sige ...
12
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Brugeravatar
ManicNinja

Indlægaf ManicNinja » 12. jun 2016, 02:12

Min far, der lyder det gode danske navn Leif, sad forleden og læste nogle gamle artikler, hvori den konservative politiker Helle Sjelles navn blev nævnt nogle gange. Han kom hovedrystende ind i stuen: "Det er altså nærmest utroligt så dumt, det navn er. Jeg går da heller ikke rundt og hedder Leif Bejf!"
Jeg blev helt tavs, hvilket ellers ikke sker ofte. Jeg er efterfølgende nået frem til, at det skyldtes, jeg blev så paf over, hvor ægte og autentisk hans forargelse over en politikers tåbelige fremtoning virkede. På en eller anden måde fik det ham til at fremstå bemærkelsesværdigt lidt desillusioneret for en mand i hans alder ...
6
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Brugeravatar
Novella
Kort karma: 334
Likede indlæg: 3767

Indlægaf Novella » 12. jun 2016, 09:55

Midaldrende mænd på deres første tur i træningscenteret kan løfte det mest utrolige, når der står en 20-årig køn pige i stramme tights og instruerer. Yes yes, de er helt vant til at træne. Ingen problemer. Det er ret sødt. Jeg suger nok også maven lidt ind og er ekstra smidig og elegant, når min 22-årige brasilianske træner med den stramme balletdanserrøv står og viser mig øvelser.
3
Brugeravatar
Novella

Indlægaf Novella » 12. jun 2016, 09:57

ManicNinja skrev:På en måde er det her med en hel masse dagslys i alle verdenshjørner fra 04 til 23 og ingen dagslys om vinteren lidt ligesom da man var ung og ikke kunne finde ud af det med budgetkonto og at spare op til måneder med mange regninger:
Hvorfor fanden er der ikke en eller anden socialpædagog med autoritet til sådan noget, ja, eller en bankrådgiver eller en behjertet sjæl, som lige tager fat i den ungmedarbejder, der sidder med vejret og den slags, og får gjort klart, at det altså ikke holder at fråse sådan med lyset hele sommeren, selv om det måske er pissefedt lige nu og her? Læg nu for Helvede lidt til side! Sådan fjorten dages lys midt januar og et par dage i november, så man rent faktisk kan SE tågen.

Nåmmen, han lærer det vel på den såkaldt hårde måde før eller siden ... Tænk at sætte praktikanter til den slags. Man kan godt mærke det dér omprioriteringsmareridt i kommunerne, vil jeg sige ...

Kan de ikke også lige gør noget ved konceptet sommertid, nu de er i gang?
1
Brugeravatar
Mangoness
Kort karma: 74
Likede indlæg: 801

Indlægaf Mangoness » 13. jun 2016, 22:22

YouTube valgte i dag, at jeg skulle se dokumentarer om Egypten. Helt specifikt "Lovers life in the ancient world".

Hvorfor YouTube mente, at jeg skulle gå fra videoer om meal prepping til en video om, at Egypterne lavede seksuelle billeder, ved jeg ikke. :lol:
0
Jeg elsker dig lille sølvpapirshat-smiley :love:

Billede

Persnikedy skrev:Hvis jeg en dag føler at mine fødder er løg så skal de da være løg :lol:
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 871
Likede indlæg: 11754

Indlægaf Dirtylittledevil » 14. jun 2016, 09:30

Alle har på et eller andet tidspunkt i deres facebook-karriere haft et profilfoto hvor de poserer i Aros' "Rainbow panorama" gang.
2
The more I eat the butter I feel
Brugeravatar
Novella

Indlægaf Novella » 14. jun 2016, 19:53

Island spiller bedre end det danske landshold i sådan cirka de sidste 15 år. De hedder også nogle federe ting. Og anføreren ligner Røde Orm.

Kan man ikke skifte statsborgerskab?
7
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1152
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 9712

Indlægaf kidkomb » 14. jun 2016, 22:36

Det er juni. Mand i Canada Goose jakke på hovedbanegården....
1
Walk tall and cry with dignity.
Jeg gider ikke engang.
Give free love.
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1152
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 9712

Indlægaf kidkomb » 14. jun 2016, 22:36

Samme lokation.
Alle asiatiske kvinder slæber fødderne efter sig.
0
Walk tall and cry with dignity.
Jeg gider ikke engang.
Give free love.
Brugeravatar
ManicNinja

Indlægaf ManicNinja » 14. jun 2016, 22:56

Novella skrev:Island spiller bedre end det danske landshold i sådan cirka de sidste 15 år. De hedder også nogle federe ting. Og anføreren ligner Røde Orm.

Kan man ikke skifte statsborgerskab?

Jeg tænker, det må kunne gøres nemmere: Hvorfor ikke bare gøre det islandske hold til danskere? Ellers kommer vi ud i at skulle skifte statsborgerskab på mange tusinde mennesker. Det bliver noget værre administrativt rod. Og nemID er jo ikke for fikst og smooth i forvejen ...

Selv vil jeg nu gerne være islænding. Ikke at jeg aner en kæft om fodbold. Eller så kampen, for dén sags skyld. Men jeg ser Ørnen for tiden, og hvem vil ikke gerne rykke tættere på rulle-r'er? Og hedde Jóhanna Hallgrimsson (eller hendes rigtige navn, som faktisk er endnu federe: Elva Osk Olafsdottir)? Det gløder da af lava! :love:
1
Brugeravatar
Fyrst Eberhard
Kort karma: 268

Indlægaf Fyrst Eberhard » 15. jun 2016, 08:18

En begivenhedsløs tur i Rema er lige blevet afbrudt af en mand, der skældte mælken ud. Så gik han lidt væk, men vendte ophidset tilbage med løftet pegefinger.

Jeg får aldrig nok af mennesker uden filter.
8
Peace!
Brugeravatar
ManicNinja

Indlægaf ManicNinja » 15. jun 2016, 08:28

Fyrst Eberhard skrev:En begivenhedsløs tur i Rema er lige blevet afbrudt af en mand, der skældte mælken ud. Så gik han lidt væk, men vendte ophidset tilbage med løftet pegefinger.

Jeg får aldrig nok af mennesker uden filter.

Det dér MÅ altså give sur mælk ...

Sorry. For filan, mit filter er sgu åbenbart også lidt hullet ... :genert:
2
Brugeravatar
ManicNinja

Indlægaf ManicNinja » 16. jun 2016, 13:50

Min sidemand i S-toget lige nu lugter ret kraftigt af lort. Jeg kan ikke helt afgøre, om det er ud af munden, bare på huden generelt eller - nåja - ud af numsen.

Her er virkelig et sted, hvor Stillezonen spiller fallit - gid man kunne bede folk om venligst at lade være med at lugte så højt!
3
Brugeravatar
Ballademager
Kort karma: 355
Likede indlæg: 3525

Indlægaf Ballademager » 16. jun 2016, 14:58

I går i lufthavnen så jeg det sødeste syn: En familie, der var på vej mod ankomsthallen med en buket blomster, flag og verdens gladeste labrador. Bliver helt blød om hjertet, når jeg ser den slags :lun:
10
Forstadskedelig :love:

I'll never know what I'm capable of, if I don't go where I'm scared to be lost...

Tilbage til "Generelt"