Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1146
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 9629

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf kidkomb » 24. jun 2016, 21:10

ManicNinja skrev:
kidkomb skrev:
Dirtylittledevil skrev:En dame sad ude i solen med sin kat i dag, og fortalte at hun nu var gået helt over til kun at kæle for katten med en fluesmækker. Det var kattens ide, den var bare ikke så meget for hænder.

Jeg er tom for ord.
Egentlig også for tanker.
Jeg er gået helt i stå nu.

Rart at vide. For jeg blev ramt på nøjagtigt samme måde. Kunne ikke engang give grønt. For hvad fanden i panden skriver man lige, når noget er så absurd morsomt, at man bliver helt stille? :gruble:

Jeg er ikke engang sikker på at det er morsomt.
Jeg kan ikke føle noget lige nu.
0
Walk tall and cry with dignity.
Jeg gider ikke engang.
Give free love.
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 565
Likede indlæg: 5042

Indlægaf ManicNinja » 24. jun 2016, 21:12

kidkomb skrev:
ManicNinja skrev:
kidkomb skrev:
Dirtylittledevil skrev:En dame sad ude i solen med sin kat i dag, og fortalte at hun nu var gået helt over til kun at kæle for katten med en fluesmækker. Det var kattens ide, den var bare ikke så meget for hænder.

Jeg er tom for ord.
Egentlig også for tanker.
Jeg er gået helt i stå nu.

Rart at vide. For jeg blev ramt på nøjagtigt samme måde. Kunne ikke engang give grønt. For hvad fanden i panden skriver man lige, når noget er så absurd morsomt, at man bliver helt stille? :gruble:

Jeg er ikke engang sikker på at det er morsomt.
Jeg kan ikke føle noget lige nu.

Hm. Har du slået Falcks nummer op? For en sikkerheds skyld? Jeg mener, HVIS nu du får brug for hjælp til at finde hjem igen ...
0
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 869
Likede indlæg: 11690

Indlægaf Dirtylittledevil » 24. jun 2016, 21:19

!!!!!!!!

kat.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
6
The more I eat the butter I feel
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1146
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 9629

Indlægaf kidkomb » 24. jun 2016, 21:20

Dirtylittledevil skrev:!!!!!!!!

kat.jpg

Gnnnfnrrhddklsaææld
Ffffalckkereijossh
1
Walk tall and cry with dignity.
Jeg gider ikke engang.
Give free love.
Brugeravatar
Mangoness
Kort karma: 70
Likede indlæg: 783

Indlægaf Mangoness » 24. jun 2016, 22:09

Dirtylittledevil skrev:!!!!!!!!

Billede

Som barn plejede mig og min søster at slikke på fluesmækkere som om, det var slikkepinde :tie:

( :genert: )
4
Jeg elsker dig lille sølvpapirshat-smiley :love:

Billede

Persnikedy skrev:Hvis jeg en dag føler at mine fødder er løg så skal de da være løg :lol:
Brugeravatar
ManicNinja

Indlægaf ManicNinja » 25. jun 2016, 07:07

Ingen i Stillezonen beder to konstant knævrende mænd holde mund. Ikke engang jeg. Den ene har kæmpe tatoveringer, solbriller, indtil flere guldkæder på og Svend Svin-skæg. Man skal kende sine kampe.
4
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Brugeravatar
Mangoness
Kort karma: 70
Likede indlæg: 783

Indlægaf Mangoness » 25. jun 2016, 08:34

ManicNinja skrev:Ingen i Stillezonen beder to konstant knævrende mænd holde mund. Ikke engang jeg. Den ene har kæmpe tatoveringer, solbriller, indtil flere guldkæder på og Svend Svin-skæg. Man skal kende sine kampe.

Hvad er Svend Svin-skæg? :genert:

Billede
1
Jeg elsker dig lille sølvpapirshat-smiley :love:

Billede

Persnikedy skrev:Hvis jeg en dag føler at mine fødder er løg så skal de da være løg :lol:
Sjo
Kort karma: 62
Likede indlæg: 1008

Indlægaf Sjo » 25. jun 2016, 09:00

Blomsten af Danmarks ungdom har lige stået otte på række og pisset i min hæk, mens de sang "lålålå". Intelligens er en sær størrelse.
8
Vor herre til fucking pipirøvhest altså!
Brugeravatar
Bøtte
Kort karma: 519
Likede indlæg: 2412

Indlægaf Bøtte » 25. jun 2016, 10:06

Det er nemmest at fylde et badekar, hvis man sætter proppen i :genert:
6
S :lun:
V :lun:
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Kort karma: 770
Likede indlæg: 10159

Indlægaf DetSorteCirkus » 25. jun 2016, 11:15

Mit kære kvarter er åbenbart blevet ramt af en musikalsk raptus.
I går var der en mand, der underholdt med irsk visesang i en baghave, og for lidt siden gik der én forbi nede på gaden, som højt og meget flot og tydeligt fløjtede "Kringsatt av fiender".
4
Je suis un tableau noir.
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Kort karma: 770
Likede indlæg: 10159

Indlægaf DetSorteCirkus » 25. jun 2016, 11:17

Når man er i Rema efter toiletpapir og frostgrønt, kan man godt opleve at få akut brug for flæskesvær, Babyvel, vandmelon, chokolakridser og danskvand med citrus.
6
Je suis un tableau noir.
Lykke
Kort karma: 45
Likede indlæg: 718

Indlægaf Lykke » 25. jun 2016, 13:29

Når der er Tinderbox kan man også bare lave sin egen fest med kæmpe anlæg i cykel. Cyklen er godt nok så tung at den skal skubbes op af en hver lille bakke. Dog kan man stoppe op hver gang der står en gruppe mennesker.
0
Brugeravatar
paint
Kort karma: 92
Likede indlæg: 2341

Indlægaf paint » 25. jun 2016, 13:51

I min lokale Netto, har man sat et skilt op ved flaskeautomaten, hvor man gør opmærksom på at man ikke behøver trykke gentagne gange på knappen, hvis automaten er i uorden – ”vi kommer så hurtigt vi kan", står der.
Det afsluttes med ”Vi takker for forståeligheden

Jeg grinede hånligt da jeg så det. Andre, havde åbenbart tænkt det samme. Lige under ordet ”forståeligheden”, havde en sat en lille seddel op med teksten: ”forståelsen!!!” (og ja, med tre udråbstegn bagefter) :klap:
11
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

Hvis vi ikke ændrer retning, ender vi der hvor vi er på vej hen
JoyNips
Kort karma: 222
Likede indlæg: 2880

Indlægaf JoyNips » 25. jun 2016, 13:56

paint skrev:I min lokale Netto, har man sat et skilt op ved flaskeautomaten, hvor man gør opmærksom på at man ikke behøver trykke gentagne gange på knappen, hvis automaten er i uorden – ”vi kommer så hurtigt vi kan", står der.
Det afsluttes med ”Vi takker for forståeligheden

Jeg grinede hånligt da jeg så det. Andre, havde åbenbart tænkt det samme. Lige under ordet ”forståeligheden”, havde en sat en lille seddel op med teksten: ”forståelsen!!!” (og ja, med tre udråbstegn bagefter) :klap:

Døren fra vores bagtrappe til gården lukker ikke korrekt. Bestyrelsen har så valgt at sætte et skilt op med "Vær opmærksom på at døren lukker korrekt!"

...spørg, hvem der er kommet til at strege "at" ud og skrive "om" i stedet :fløjt:
3
Brugeravatar
ManicNinja

Indlægaf ManicNinja » 25. jun 2016, 15:16

Mangoness skrev:
ManicNinja skrev:Ingen i Stillezonen beder to konstant knævrende mænd holde mund. Ikke engang jeg. Den ene har kæmpe tatoveringer, solbriller, indtil flere guldkæder på og Svend Svin-skæg. Man skal kende sine kampe.

Hvad er Svend Svin-skæg? :genert:

Billede

Godt være, at udtrykket er lidt hjemmestrikket og indforstået mellem vennerne og mig :D Men det er et lokumbræt, der er barberet forkantet-agtigt. Somme tider også med lidt fip-tendens. Giver det mening? :)

EDIT: Og så kom dit billede frem på mobilen. Circle Beard kommer tættest på, tror jeg.
1

Tilbage til "Generelt"