Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Mangoness
Kort karma: 70
Likede indlæg: 781

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf Mangoness » 25. jun 2016, 16:18

ManicNinja skrev:
Mangoness skrev:
ManicNinja skrev:Ingen i Stillezonen beder to konstant knævrende mænd holde mund. Ikke engang jeg. Den ene har kæmpe tatoveringer, solbriller, indtil flere guldkæder på og Svend Svin-skæg. Man skal kende sine kampe.

Hvad er Svend Svin-skæg? :genert:

Billede

Godt være, at udtrykket er lidt hjemmestrikket og indforstået mellem vennerne og mig :D Men det er et lokumbræt, der er barberet forkantet-agtigt. Somme tider også med lidt fip-tendens. Giver det mening? :)

EDIT: Og så kom dit billede frem på mobilen. Circle Beard kommer tættest på, tror jeg.

Jeg søgte efter lokumsbræt skæg, og det her billede dukkede op:

Billede

Er vi kommet tættere på? :genert:
3
Jeg elsker dig lille sølvpapirshat-smiley :love:

Billede

Persnikedy skrev:Hvis jeg en dag føler at mine fødder er løg så skal de da være løg :lol:
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 564
Likede indlæg: 5032

Indlægaf ManicNinja » 25. jun 2016, 17:11

^^ Og så bare med fip foran :)
0
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Brugeravatar
Myresluger
Kort karma: 12
Likede indlæg: 321

Indlægaf Myresluger » 25. jun 2016, 17:14

Og så googlede jeg Svend Svin og så ikke et billede af Svend Svin - altså ham fra Vigge og Rasmussen (Sonny Souffle Chok show tror jeg)? Meget mystisk
0
Brugeravatar
Flora
Kort karma: 254
Likede indlæg: 4232

Indlægaf Flora » 25. jun 2016, 17:34

Som Brian Mørk?

Billede
0
Debattens sødeste :engel:
Brugeravatar
ManicNinja

Indlægaf ManicNinja » 25. jun 2016, 17:50

Giver det ikke mening, når jeg siger "med fip foran"? :D Det er lidt længere på hagen.
0
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 869
Likede indlæg: 11682

Indlægaf Dirtylittledevil » 25. jun 2016, 21:19

Aj føj nogle nasty fotos man får frem ved skægsøgninger :forvirret2:

Billede

Billede

Billede
0
The more I eat the butter I feel
Brugeravatar
Mangoness

Indlægaf Mangoness » 25. jun 2016, 21:27

ManicNinja skrev:Giver det ikke mening, når jeg siger "med fip foran"? :D Det er lidt længere på hagen.

Nej :lol:

Måske sådan noget van Dyke skæg? :genert:

Billede

Billede

Billede
0

Billede

Persnikedy skrev:Hvis jeg en dag føler at mine fødder er løg så skal de da være løg :lol:
Brugeravatar
didas
Kort karma: 223
Geografisk sted: Amager
Likede indlæg: 2268

Indlægaf didas » 25. jun 2016, 21:44

En dame i Fakta i dag havde en meget gennemsigtig hudfarvet kjole på, og inden under et par meget synlige sorte g-strengs trusser, grundet kjolens omstændigheder.

Kjolefarve matchede hendes egne hudfarve ret godt, så på afstand så hun nærmest nøgen ud på nær den sorte g-streng. Mærkeligt at ingen i hendes følge havde påpeget det :gruble:
2
I was dropped as a baby into a pool of awesomeness and glitter :dance:
Brugeravatar
ManicNinja

Indlægaf ManicNinja » 25. jun 2016, 21:50

didas skrev:En dame i Fakta i dag havde en meget gennemsigtig hudfarvet kjole på, og inden under et par meget synlige sorte g-strengs trusser, grundet kjolens omstændigheder.

Kjolefarve matchede hendes egne hudfarve ret godt, så på afstand så hun nærmest nøgen ud på nær den sorte g-streng. Mærkeligt at ingen i hendes følge havde påpeget det :gruble:

Huh? Hvornår skulle den nedkomme?

Aj, sorry - kunne bare ikke dy mig ... ahem ... :blomst:
0
Brugeravatar
didas
Kort karma: 223
Geografisk sted: Amager
Likede indlæg: 2268

Indlægaf didas » 25. jun 2016, 22:47

ManicNinja skrev:
didas skrev:En dame i Fakta i dag havde en meget gennemsigtig hudfarvet kjole på, og inden under et par meget synlige sorte g-strengs trusser, grundet kjolens omstændigheder.

Huh? Hvornår skulle den nedkomme?

Aj, sorry - kunne bare ikke dy mig ... ahem ... :blomst:

Ud fra snittet så den ud til at være cirka 6 måneder henne :-D
1
I was dropped as a baby into a pool of awesomeness and glitter :dance:
Brugeravatar
Fyrst Eberhard
Kort karma: 266

Indlægaf Fyrst Eberhard » 26. jun 2016, 17:42

To fyre med ansigtstatoveringer diskuterer lige om de skal på McDonald's eller Burger King.

Det er også en svær beslutning. Modsat den, at få malet en drage i panden.
10
Peace!
Brugeravatar
ManicNinja

Indlægaf ManicNinja » 26. jun 2016, 19:37

Jeg har siddet og læst et helt strategipapir uden at få kvalme. Først blev jeg nervøs. Men så var det, jeg tænkte efter: Det var bogstaveligt kun ét stykke papir. Somme tider er der en simpel forklaring (selv om de konsulenter, der skriver strategipapirer, desværre tit glemmer det). Strategikvalme type A (den, der indfinder efter ca fem minutters tale bestående af buzzwords) havde blot ikke tid nok til at indfinde sig. Der var ikke noget galt med min krop.

Nu har jeg så fulgt læsningen op med en - hold godt fast - minutiøs gennemgang af standarder for trafikinformation i Danmark. Og jeg var fuldstændigt opslugt og havde ingen umiddelbare symptomer (ud over, altså, at jeg ikke havde symptomer). Den var på 25 tætskrevne sider. Nu er jeg igen nervøs. Og har ingen simpel forklaring.
0
Brugeravatar
Fyrst Eberhard
Kort karma: 266

Indlægaf Fyrst Eberhard » 27. jun 2016, 07:50

ManicNinja skrev:
Fyrst Eberhard skrev:Efter en uge på All Inclusive-resort i Grækenland kan jeg konstatere, at alt er som det plejer at være sådanne steder:

Pulled pork-segmentet skaber, på daglig basis, lang kø i Happy Hour-baren. Aften-underholdning i form af dansetrup, der prøver at få én til at klappe i takt til Cotton Eye Joe. Linedance for begyndere, som altid er hyggeligt, mest fordi der altid er én der vender forkert. Køkkenchefen får som altid opfyldt sit ønske om, at overstege alting. Og hotellets husband; Nikos & The Golden Shadows' version af 'Lady In Red' fuldender turen, især fordi bassisten ikke var plugget ind.

Blå armbånd FTW!

Hahaha! Du har gjort det igen, Fyrst - pulled pork-segmentet. Hvorfor filan er der ingen, der har kaldt det dét før? Er det i øvrigt "opgraderingen" af dem, der i 1985 ville have været dampede ærter og gulerodstern-segmentet? :gruble:

Hov! Det var ikke min mening at ignorere dig, Ninja. Det var en smutter. Med hensyn til dit spørgsmål, må svaret være; højst sandsynligt, ja.

Kortærmet ternet skjorte Gary Moore er verdens bedste guitarist baseret på riff'et i Still Got The Blues-segmentet, kunne også være et bud.

Kært barn har....
1
Peace!
Brugeravatar
ManicNinja

Indlægaf ManicNinja » 27. jun 2016, 08:45

Mangoness skrev:
ManicNinja skrev:Giver det ikke mening, når jeg siger "med fip foran"? :D Det er lidt længere på hagen.

Billede

Pitt har nemlig lige præcis Svend Svin-skæg dér!
2
Brugeravatar
Mangoness

Indlægaf Mangoness » 27. jun 2016, 10:53

ManicNinja skrev:
Mangoness skrev:

Billede

Pitt har nemlig lige præcis Svend Svin-skæg dér!

Jeg fandt det rigtige skæg! :banan: :rock:
1

Billede

Tilbage til "Generelt"