Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
gro71
Kort karma: 16
Likede indlæg: 230

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf gro71 » 7. jul 2016, 13:20

sigge skrev:
HappyHippo skrev:
sigge skrev:Ældre dame siddende i meget rank position på klassisk damecykel krydser vejen med præcis samme hastighed som wannabe cykelrytter iklædt tætsiddende spandex fra top til tå samt aerodynamisk hjelm på racercykel efter koldstart fra modsatte vejside.

Og du er sikker på, det ikke var en elcykel?

Det lignede det ikke, jeg syntes ikke, der var et batteri på bagagebæreren. Men nu så jeg dem også kun lige krydse landevejen foran mig, da jeg kom kørende med 80 km/t. Jeg gætter lidt på, at hr cykelrytter nok har givet hende baghjul på distancen.

På de nye elcykler ligger batteriet i stellet og ikke på bagagebæreren, så de kan være sværere at spotte. Man kan som regel se det på navet på forhjulet, som er meget stort på elcyklerne.
0
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 871
Likede indlæg: 11756

Indlægaf Dirtylittledevil » 7. jul 2016, 13:52

Lang nervekrig imellem kontorstol og undertegnede er nu afsluttet med et kompromis. To skruer er igen skruet fast i stolen, jeg NÆGTER at hente den sidste skrue som er rullet helt ind under 3/4-seng.
2
The more I eat the butter I feel
Brugeravatar
Dirtylittledevil

Indlægaf Dirtylittledevil » 7. jul 2016, 13:54

Pga manglende sms'er fra ham den søde har jeg nu sat min tlf til ekstra høj ringetone ved sms. Indtil videre har det slet ikke hjulpet!
2
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 575
Likede indlæg: 5107

Indlægaf ManicNinja » 7. jul 2016, 15:05

Dirtylittledevil skrev:Pga manglende sms'er fra ham den søde har jeg nu sat min tlf til ekstra høj ringetone ved sms. Indtil videre har det slet ikke hjulpet!

Klag til dem, du har købt telefonen af! Og kommunen. Og DSB. Det er vigtigt at være dækket ind!
9
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Brugeravatar
Fyrst Eberhard
Kort karma: 268
Likede indlæg: 5112

Indlægaf Fyrst Eberhard » 8. jul 2016, 08:07

Overhører fodbold-diskussion i tilstødende lokale. Det er festligt når et ord bliver brugt helt forkert:

"Men når du som altid gestikulerer at de kommer foran fordi Frankrig er hjulpet af dommerne, så er det konspirationsteorier jo. Og det er trættende at høre på i længden. Kom nu videre"

Det bliver dog festligere når modparten tror han har lært et nyt ord, og således svarer med endnu en voldtægt af det:

"Nej det er det så ikke.. Ja jeg gestikulerer at dommerne har haft en negativ indflydelse på resultaterne til fordel for Frankrig"

Men altså, hvis der er tale om tegnsprog eller Gæt Og Grimasser, er det naturligvis mig der er galt på den.
11
Peace!
Brugeravatar
Fru Sunshine
Moderator
Kort karma: 1019
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 9236

Indlægaf Fru Sunshine » 8. jul 2016, 11:27

X-factor-folk sidder og tjekker YouTube, og når de hører noget, de ser underholdning/potentiale i, så skriver de og vil have folk til audition.
Det ved jeg, for min datter har lige fået sådan en opfordring fra en af producerne.
2
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Studsgaard
Kort karma: 194
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 2333

Indlægaf Studsgaard » 8. jul 2016, 11:54

Fru Sunshine skrev:X-factor-folk sidder og tjekker YouTube, og når de hører noget, de ser underholdning/potentiale i, så skriver de og vil have folk til audition.
Det ved jeg, for min datter har lige fået sådan en opfordring fra en af producerne.

Du har jo så også en knald dygtig datter
0
Brugeravatar
Dirtylittledevil

Indlægaf Dirtylittledevil » 8. jul 2016, 12:37

I kommentarsporet til en artikel på en celeb-sladderside har en anonym person skrevet verdens længste historie om hvorfor han/hun ikke har været på siden i årevis og heller ikke har tænkt sig nogensinde at besøge siden eller læse noget på den igen.
3
Brugeravatar
Charly
Kort karma: 52
Likede indlæg: 708

Indlægaf Charly » 8. jul 2016, 12:39

Den sidste halve time inden man går på ferie, føles som flere årtier...
4
Kan man ringe til en voksen?
Brugeravatar
Charly
Kort karma: 52
Likede indlæg: 708

Indlægaf Charly » 8. jul 2016, 12:40

ManicNinja skrev:
Dirtylittledevil skrev:Pga manglende sms'er fra ham den søde har jeg nu sat min tlf til ekstra høj ringetone ved sms. Indtil videre har det slet ikke hjulpet!

Klag til dem, du har købt telefonen af! Og kommunen. Og DSB. Det er vigtigt at være dækket ind!

Altid klage til DSB!
0
Kan man ringe til en voksen?
Brugeravatar
Fru Sunshine
Moderator

Indlægaf Fru Sunshine » 8. jul 2016, 13:30

Studsgaard skrev:
Fru Sunshine skrev:X-factor-folk sidder og tjekker YouTube, og når de hører noget, de ser underholdning/potentiale i, så skriver de og vil have folk til audition.

Det har jeg bestemt. Er bare lidt overrasket over, at de ligefrem sidder og gennemtrawler YouTube for st finde talenter.
0
Brugeravatar
Dirtylittledevil

Indlægaf Dirtylittledevil » 8. jul 2016, 13:37

Fru Sunshine skrev:
Studsgaard skrev:

Det har jeg bestemt. Er bare lidt overrasket over, at de ligefrem sidder og gennemtrawler YouTube for st finde talenter.

Sådan har det vist været i en del år, de opstøver deltagere alle mulige steder :)
"Antallet af fremmødte talenter, der selv møder op, er så ringe, at produktionsselskabet Blu, der står bag X Factor, selv håndplukker deltagere rundt omkring i landet og sender dem ind foran dommerne"
http://www.bt.dk/x-factor/x-factor-lucy ... andplukket
2
Brugeravatar
Fru Sunshine
Moderator

Indlægaf Fru Sunshine » 8. jul 2016, 14:12

Dirtylittledevil skrev:
Fru Sunshine skrev:
Studsgaard skrev:

Sådan har det vist været i en del år, de opstøver deltagere alle mulige steder :)
"Antallet af fremmødte talenter, der selv møder op, er så ringe, at produktionsselskabet Blu, der står bag X Factor, selv håndplukker deltagere rundt omkring i landet og sender dem ind foran dommerne"
http://www.bt.dk/x-factor/x-factor-lucy ... andplukket

Jeg tænkte nok, at der ikke er nok, der stiller op.
0
Brugeravatar
Flora
Kort karma: 259
Likede indlæg: 4276

Indlægaf Flora » 8. jul 2016, 17:03

Den der meget lange kø man altid ser udenfor studiet til auditions, er det så bare fake eller hvad? :gruble:
0
Debattens sødeste :engel:
Brugeravatar
Maoam
Kort karma: 70
Likede indlæg: 813

Indlægaf Maoam » 8. jul 2016, 19:42

Jeg har lige vundet i køleskabstetris :banan:
7
Love, love, peace, peace :pompom:

Tilbage til "Generelt"