Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Kort karma: 772
Likede indlæg: 10252

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf DetSorteCirkus » 29. jul 2016, 18:37

Ole Kibsgaards fortolkning af "Verden er i farver" formåede at få mig til at kigge op fra computeren for at se, hvad f..... der dog gik for sig.
1
Je suis un tableau noir.
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 871
Likede indlæg: 11726

Indlægaf Dirtylittledevil » 29. jul 2016, 22:44

Tilfældig mand på min bys facebookgruppe er tydeligvis på fornavn med de ansatte i alle byens pølsevogne.
0
The more I eat the butter I feel
Brugeravatar
dgd2007
Kort karma: 319
Likede indlæg: 3431

Indlægaf dgd2007 » 30. jul 2016, 10:06

DetSorteCirkus skrev:World traveler i Harzen :lun: Me like.

Hov, ikke gøre nar! Mine bedsteforældre var helt vilde med at tage til Harzen. For den generation (f. ca. 1900) var det jo som at tage til Hawaii nu til dags. :)
1
Brugeravatar
Dirtylittledevil

Indlægaf Dirtylittledevil » 30. jul 2016, 11:43

Hysterisk ringende Hjem-Isbil nægter at forlade mit nærområde.
7
Brugeravatar
Dirtylittledevil

Indlægaf Dirtylittledevil » 30. jul 2016, 13:26

Der er virkelig mange veganere som elsker at poste film på youtube om hvad de spiser på en dag (Prøv at søge på What I eat in a day), og de lever altså utroligt meget af blendet mad og "modemad" så som chiabowls.
3
Brugeravatar
Fyrst Eberhard
Kort karma: 266
Likede indlæg: 5056

Indlægaf Fyrst Eberhard » 30. jul 2016, 20:30

Hankat går ind i gårdhaven, nedstirrer mig, og pisser på lamelhegnet uden at sænke blikket.

No. Fucks. Given.
6
Peace!
MOGA
Kort karma: 55
Likede indlæg: 542

Indlægaf MOGA » 30. jul 2016, 21:49

Lørdagsberetning fra E45:

Mænd i store biler har virkelig svært ved at holde til højre. Og de KAN IKKE acceptere at blive overhalet. Hvis det på noget tidspunkt skulle ske, at de befinder sig i inderbanen (mikroskopisk chance, jeg ved det), er de derfor nødsaget til at overhale den overhalende igen, trække ind lige foran og sætte farten ned. Det manglede bare, naturligvis.
6
Brugeravatar
Spjaerten
Kort karma: 488
Likede indlæg: 1591

Indlægaf Spjaerten » 30. jul 2016, 21:53

MOGA skrev:Lørdagsberetning fra E45:

Mænd i store biler har virkelig svært ved at holde til højre. Og de KAN IKKE acceptere at blive overhalet. Hvis det på noget tidspunkt skulle ske, at de befinder sig i inderbanen (mikroskopisk chance, jeg ved det), er de derfor nødsaget til at overhale den overhalende igen, trække ind lige foran og sætte farten ned. Det manglede bare, naturligvis.

Turen t/r på Lyngby motorvejen var din beskrivelse x 10 :rulle: jeeezzzz altså bilister. Politiet kunne virkelig ha knaldet nogle stykker.

Det var ikke meget bedre da jeg var ude og køre igår.
2
Tryk på * :slem:
Brugeravatar
LadyFox
Kort karma: 423
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 6012

Indlægaf LadyFox » 31. jul 2016, 06:57

En mand løber efter en person "Hey, HEY! Du troede ikke jeg ville rulle dig, vel? HEEEY! Svar mig når jeg snakker til dig, troede du jeg ville rulle dig? HEY, HEY, HEEEEY!"
9
I don't mean to be a diva, but some days you wake up and you're Barbara Streisand.
Brugeravatar
Dirtylittledevil

Indlægaf Dirtylittledevil » 31. jul 2016, 21:59

Grim gammel reklametallerken der har fået slået skår af på kanten, bortgives i en gratisgruppe på facebook. Ingen henvendelser.
0
Brugeravatar
Dirtylittledevil

Indlægaf Dirtylittledevil » 31. jul 2016, 22:02

Sorte handsker bortgives i samme gruppe. De er muligvis identiske med morderhandskerne fra OJ Simpson-sagen.

ojs.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
2
Smiling_Goat
Kort karma: 467
Likede indlæg: 5895

Indlægaf Smiling_Goat » 31. jul 2016, 23:10

Min kæreste og jeg laver rigtig mange ting med andre par. Jeg føler mig hver gang som et barn, der leger teselskab.

Jeg er på ingen måde gammel nok til at have rødvinsmiddag over samtaler om huskøb. Hvor pokker kom det fra? Og så er der det, med de børn nogen i vennekreds har VALGT at få.. Det var ikke engang fordi præventionen glippede. De valgte selv at droppe den. Så nu render der også børn rundt, som jeg skal forsøge at huske, at folk ikke har lånt og som ser mine venner som de klogeste mennesker i verden. Mine venner! Folk der har været så fulde, at de bl.a. har siddet midt i en fest og kastet op i et plastikkrus!

Hvornår skete det her?!
12
Brugeravatar
Dirtylittledevil

Indlægaf Dirtylittledevil » 1. aug 2016, 00:01

Smiling_Goat skrev:Min kæreste og jeg laver rigtig mange ting med andre par. Jeg føler mig hver gang som et barn, der leger teselskab.

Jeg er på ingen måde gammel nok til at have rødvinsmiddag over samtaler om huskøb. Hvor pokker kom det fra? Og så er der det, med de børn nogen i vennekreds har VALGT at få.. Det var ikke engang fordi præventionen glippede. De valgte selv at droppe den. Så nu render der også børn rundt, som jeg skal forsøge at huske, at folk ikke har lånt og som ser mine venner som de klogeste mennesker i verden. Mine venner! Folk der har været så fulde, at de bl.a. har siddet midt i en fest og kastet op i et plastikkrus!

Hvornår skete det her?!

Bare vent til du selv har født så, jeg husker stadig den følelse da jeg forlod sygehuset med MIT barn, og kiggede mig over skulderen fordi jeg næsten ikke kunne fatte de bare lod mig tage det der barn med hjem sådan uden videre, som om de regnede med at jeg havde forstand på at få sådan én til at overleve uden hjælp fra en voksen :forvirret2:
10
Brugeravatar
Novella
Kort karma: 331
Likede indlæg: 3744

Indlægaf Novella » 1. aug 2016, 02:56

Kroatiens største pålægsmærke hedder Pik. De sælger bla hele spegepølser. *Indsæt umodent fnis*
24
Brugeravatar
Marichen12
Kort karma: 289
Likede indlæg: 2038

Indlægaf Marichen12 » 1. aug 2016, 03:40

Dirtylittledevil skrev:
Smiling_Goat skrev:Min kæreste og jeg laver rigtig mange ting med andre par. Jeg føler mig hver gang som et barn, der leger teselskab.

Hvornår skete det her?!

Bare vent til du selv har født så, jeg husker stadig den følelse da jeg forlod sygehuset med MIT barn, og kiggede mig over skulderen fordi jeg næsten ikke kunne fatte de bare lod mig tage det der barn med hjem sådan uden videre, som om de regnede med at jeg havde forstand på at få sådan én til at overleve uden hjælp fra en voksen :forvirret2:

Det er SÅ syret :lol: Jeg venter stadig på at der er nogen der kommer og siger "hør hov, du er da vist ikke gammel nok til at være mor til de børn" - her efter 4. barn :fløjt: :blush:
2
Mor til 4... :pompom: :preggo1:

Tilbage til "Generelt"