Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Daine
Kort karma: 724
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 6889

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf Daine » 2. aug 2016, 19:43

Jeg talte 28(!) traktorer med diverse store påhængsvogne der krydsede igennem byen jeg bor i, her til aften, på den tre kvarter lange gåtur jeg var ude på. Så behøver jeg ikke en meterolog til at fortælle mig det bliver pisvejr i morgen.
7
"It is a truth universally acknowledged, that a single man in possession of a good fortune must be in want of a wife."
"Stol aldrig på et menneske, der ingen bøger har."
Brugeravatar
Skralde
Kort karma: 291
Likede indlæg: 3377

Indlægaf Skralde » 2. aug 2016, 20:17

Jeg fandt Holger i morges :banan:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
13
L, mit livs lys - 3.10.2010
Brugeravatar
Fyrst Eberhard
Kort karma: 268
Likede indlæg: 5190

Indlægaf Fyrst Eberhard » 3. aug 2016, 11:03

Vejfesten var igen i år ét stort skrækindjagende virvar af Shu-bi-dua, tvivlsom mad i foliebakker, plastikservice, Fleggaard-sprut, skrig og skrål, frisk permanent, tatoveringer med 40 år på bagen, småborgerlig humor, skabet/irriterende kvindelatter, sammenspist naboskab og skabsalkoholisme forklædt som en årlig tradition.
5
Peace!
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 872
Likede indlæg: 11829

Indlægaf Dirtylittledevil » 3. aug 2016, 12:59

Fyrst Eberhard skrev:Vejfesten var igen i år ét stort skrækindjagende virvar af Shu-bi-dua, tvivlsom mad i foliebakker, plastikservice, Fleggaard-sprut, skrig og skrål, frisk permanent, tatoveringer med 40 år på bagen, småborgerlig humor, skabet/irriterende kvindelatter, sammenspist naboskab og skabsalkoholisme forklædt som en årlig tradition.

Var der hoppeborg eller var det mere low key?
2
The more I eat the butter I feel
Brugeravatar
Fyrst Eberhard

Indlægaf Fyrst Eberhard » 3. aug 2016, 13:21

Dirtylittledevil skrev:
Fyrst Eberhard skrev:Vejfesten var igen i år ét stort skrækindjagende virvar af Shu-bi-dua, tvivlsom mad i foliebakker, plastikservice, Fleggaard-sprut, skrig og skrål, frisk permanent, tatoveringer med 40 år på bagen, småborgerlig humor, skabet/irriterende kvindelatter, sammenspist naboskab og skabsalkoholisme forklædt som en årlig tradition.

Var der hoppeborg eller var det mere low key?

Ikke som sådan, men Hanne inde fra Nr. 53 lignede en storblomstret hoppeborg.
12
Peace!
Brugeravatar
Badesandalen
Kort karma: 124
Likede indlæg: 1450

Indlægaf Badesandalen » 4. aug 2016, 07:04

Vi fik pizza udefra til aftensmad i går. De følelser man får når man åbner sådan en pizzaæske og bliver mødt af en sky af hvidløgsdunst kan godt tangere til det upassende. Jeg var meget tæt på at lave lyde man ikke laver når man spiser da jeg tog den første bid.

Jeg elsker hvidløg. :dåne:
7
Har brugt for lang tid på' gå rundt og dukke mig
Lukket døre til de rum hvor der var spejl
Skiftet kurs, nu' jeg forenet med mine fejl
De' jo o-o-o-o-o-o-okay

Brugeravatar
Fyrst Eberhard

Indlægaf Fyrst Eberhard » 4. aug 2016, 07:31

Køber, fra dba.dk, skriver sit fulde navn og bynavn som afslutning i sine SMS'er til mig. Alle SMS'er.
2
Peace!
Brugeravatar
Dirtylittledevil

Indlægaf Dirtylittledevil » 4. aug 2016, 10:36

Modebloggere. En flok unge kvinder på en mission. Noget er tabt på jorden og de har sat sig for at finde det!

my-oujjtfit-black-gestuz-dress0.jpg

ModernLegacyFashionBlogAcneJeansIsabelMarantsneakersShakuhachiLeSpecsoutfitpost.jpg

turtleneck5.jpg

e918f3573d8b18c21377aad055028c0c.jpg

Munthe-munthemuse-itsmypassions-aalborgblogger-aalborgmodeblogger-danskmodeblog-juliemaennchen-itsmypassions-selectedkjole-selectedhvidejeans-hvidejeans-outfit.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
24
Brugeravatar
Miss_no_More
Kort karma: 44
Geografisk sted: Nordjylland
Likede indlæg: 946

Indlægaf Miss_no_More » 4. aug 2016, 10:52

^Hende på det nederste billede....er det bukser ud over andre bukser...? :nerve:
4
HYTTEOST SAVES THE DAY :slem:
Brugeravatar
Dirtylittledevil

Indlægaf Dirtylittledevil » 4. aug 2016, 10:55

Miss_no_More skrev:^Hende på det nederste billede....er det bukser ud over andre bukser...? :nerve:

Det sorte ligner sådan en øøh dragt? Hvad hedder den slags? Sådan en der både er bluse og bukser og med snor i taljen.. åh jeg bliver vist aldrig modereporter :forvirret2:
0
Brugeravatar
Studsgaard
Kort karma: 195
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 2350

Indlægaf Studsgaard » 4. aug 2016, 12:25

Datteren på seks, kommer kun lige indenfor døren går direkte hen til sofaen hvor hun smider sig og begynder straks at smide bukserne :D
Hun magter bare ikke at have ret meget tøj på
2
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 580
Likede indlæg: 5117

Indlægaf ManicNinja » 4. aug 2016, 17:18

Den lokale Facebookgruppe. En kvinde spørger til, om nogen har et ekstra toiletbræt, da hendes eget er knækket.
Jeg kommenterer i tråden, om jeg er den eneste, der får sjove, indre billeder.
Hendes svar: "Det var sådan set ret kedeligt: Jeg satte mig bare på det".

Æhm ... Jeg observerer og konstaterer, at min fantasi måske er sværere at stoppe end andres. Hvordan i alverdens riger og lande havde hun tænkt sig, at dét svar skulle forhindre flere billeder? :gruble:
2
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Brugeravatar
Pityt
Kort karma: 213
Likede indlæg: 1644

Indlægaf Pityt » 4. aug 2016, 19:53

"Hav en fortsat god dag" kan i munden på den rette kassemedarbejder lyde forbavsende meget som "pis nu af med dine varer :rulle: for O.M.G. jeg er livstræt :rulle: selvom jeg kun lige er fyldt 18 :rulle: og alle mennesker skal bare gå et andet sted hen :rulle: for selvom jeg får penge for at sidde her :rulle: KAN det altså ikke være meningen at jeg rent faktisk skal arbejde :rulle: :rulle: :rulle: :rulle: "
4
What's done in the dark will be brought to the light
Brugeravatar
DD_81
Kort karma: 328
Geografisk sted: Stæævns
Likede indlæg: 3278

Indlægaf DD_81 » 4. aug 2016, 20:49

Pityt skrev:"Hav en fortsat god dag" kan i munden på den rette kassemedarbejder lyde forbavsende meget som "pis nu af med dine varer :rulle: for O.M.G. jeg er livstræt :rulle: selvom jeg kun lige er fyldt 18 :rulle: og alle mennesker skal bare gå et andet sted hen :rulle: for selvom jeg får penge for at sidde her :rulle: KAN det altså ikke være meningen at jeg rent faktisk skal arbejde :rulle: :rulle: :rulle: :rulle: "

jeg har bemærket at det typisk forholder sig sådan med unge mennesker i større byer.
Flyttede tilbage til min barndomsby, mindre stationsby syd for køge, og her kan alle de unge mennesker der nu engang har fået sig et job i et af byens 2 supermarkeder, sagtens kigge folk i øjnene, sige Det bliver ET-hundre,treoghalvfjersenhalv, og ønske folk en fortsat god dag med et smil.
Fremfor bare at glo fjendsk på en imens de har trykket på dankort knappen inden man overhoved nåede at sige "på beløbet tak"
0
- tid til nyt debatnavn, - tidligere Dirtydancing, voksede fra det for læææænge siden ;)
Brugeravatar
dgd2007
Kort karma: 321
Likede indlæg: 3480

Indlægaf dgd2007 » 4. aug 2016, 20:57

Pityt skrev:"Hav en fortsat god dag" kan i munden på den rette kassemedarbejder lyde forbavsende meget som "pis nu af med dine varer :rulle: for O.M.G. jeg er livstræt :rulle: selvom jeg kun lige er fyldt 18 :rulle: og alle mennesker skal bare gå et andet sted hen :rulle: for selvom jeg får penge for at sidde her :rulle: KAN det altså ikke være meningen at jeg rent faktisk skal arbejde :rulle: :rulle: :rulle: :rulle: "

Ja, det er lidt synd, at de skal sige det der. :fløjt: Det er klart at føje spot til skade.
0

Tilbage til "Generelt"