Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
LadyFox
Kort karma: 758
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 11242

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf LadyFox » 18. aug 2016, 15:36

En dame i køen i Lidl sender først nogle børn op og plage ekspedienten om at åbne en kasse til. Da det ikke virker råber hun af sine lungers fulde kraft: "KAN VI VENLIGST FÅ ÅBNET EN KASSE TIL", maks. 2 sekunder efter råber hun det igen, denne gang endnu højere end før, så højt at hun overhøre robotstemmen der tilkalder en medarbejder til kassen, så hun når kun at blive færdig med sætningen før hun skriger samme sætning IGEN! Andre folk i køen fortæller damen at der er tilkaldt en medarbejder mere, så nu kan hun godt tage at slappe af, vi skal jo alle være der, hun undskylder det med hun har et barn med der har det lidt svært, barnet prøver at sige noget til hende i et lidt højt uden at være råbende toneleje og hendes respons er at tysse på ungen... :stoned: :rulle:
3
We used to play pretend, give each other different names
We would build a rocket ship and then we'd fly it far away
Used to dream of outer space but now they're laughing at our face
Saying, "Wake up, you need to make money."
Brugeravatar
Skralde
Kort karma: 332
Likede indlæg: 4126

Indlægaf Skralde » 18. aug 2016, 15:43

Jeg ligner overraskende meget manden fra "Skriget" af Edvard Munch når jeg gaber.
4
L, mit livs lys - 3.10.2010
@denkreativerappenskralde
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 1249
Likede indlæg: 18968

Indlægaf Dirtylittledevil » 18. aug 2016, 16:17

Kvælning er det nye numsedask
7
I'm a social vegan. I avoid meet.
Brugeravatar
Pityt
Kort karma: 267
Likede indlæg: 2293

Indlægaf Pityt » 18. aug 2016, 16:57

"Gå venligst længere tilbage i bussen så alle kan komme med" har absolut ingen effekt. Heller ikke selvom det bliver sagt flere gange. Der var en del mennesker, der måtte vente på den næste 350S på Amagerbrogade her til eftermiddag :rulle:
3
What's done in the dark will be brought to the light
Brugeravatar
Mangoness
Kort karma: 137
Likede indlæg: 1967

Indlægaf Mangoness » 18. aug 2016, 17:39

Pityt skrev:"Gå venligst længere tilbage i bussen så alle kan komme med" har absolut ingen effekt. Heller ikke selvom det bliver sagt flere gange. Der var en del mennesker, der måtte vente på den næste 350S på Amagerbrogade her til eftermiddag :rulle:

Selvom folk kan se, at der skal mange mennesker med bussen - så standser nogle mennesker alligevel ved midterdøren i stedet for at gå helt ned til enden af bussen, hvor der også er en dør og en check-ud til rejsekort.

Hvorfor går folk ikke bare ned til enden til at starte med? :gruble:

Det er det samme hver morgen, så det burde ikke komme bag på nogen, at bussen bliver fuld. Og typisk placerer de sig også sådan, at de andre ikke kan komme forbi og gå ned for enden. :stoned:
3
Jeg elsker dig lille sølvpapirshat-smiley :love:

Billede

Persnikedy skrev:Hvis jeg en dag føler at mine fødder er løg så skal de da være løg :lol:

Cheese Billede
Brugeravatar
Aspargsen
Bortvist
Kort karma: 53
Likede indlæg: 1381

Indlægaf Aspargsen » 18. aug 2016, 23:32

Pityt skrev:"Gå venligst længere tilbage i bussen så alle kan komme med" har absolut ingen effekt. Heller ikke selvom det bliver sagt flere gange. Der var en del mennesker, der måtte vente på den næste 350S på Amagerbrogade her til eftermiddag :rulle:

Gå ind af bagdøren, det plejer jeg når bussen er fyldt medpersoner der lider af frygt for trapper
0
NON-TRIMMER! - fordi utrimmede indlæg bare er bedre :rock:
Brugeravatar
Pityt
Kort karma: 267
Likede indlæg: 2293

Indlægaf Pityt » 19. aug 2016, 05:10

Aspargsen skrev:

Gå ind af bagdøren, det plejer jeg når bussen er fyldt medpersoner der lider af frygt for trapper

Jeg var i bussen, så det var ikke mig det gik ud over :)
0
What's done in the dark will be brought to the light
Brugeravatar
Dirtylittledevil

Indlægaf Dirtylittledevil » 19. aug 2016, 15:29

Sandhed: Dryp fra ketchupflasker vil søge mod hvidt stof, lyse møbler og smalle sprækker hvor det kan ses men ikke fjernes.
13
Brugeravatar
LadyFox

Indlægaf LadyFox » 19. aug 2016, 15:32

To mænd i matchene sejlersko, sidder på cafe og drikker halvliters fadøl og snakker om andre folks mangel på god smag....
13
Oddinary
Kort karma: 34
Likede indlæg: 517

Indlægaf Oddinary » 19. aug 2016, 15:55

At eje en flaske mayonnaise forløber således: En kort honeymoon med fritflydende mayo i uanet, lind strøm - og en måned med bandeord og ondt i håndfladen, fordi det kræver flere bank end man skulle tro, at få en beskeden mængde ud. Og 30 % af det, man FÅR ud, ender som små sovseprutklatter på ens jeans og køkkenbord.
Every.Damn.Time.
8
Guldfisk
Kort karma: 54
Likede indlæg: 1256

Indlægaf Guldfisk » 19. aug 2016, 16:57

"Fisse-fuck, skrid ud af København med din bil" råber cyklende kvinde.
Imens er politibetjent ved at forklare mænd, at deres båd på trailer vist ikke hører hjemme inde midt i byen. (Tror jeg - der var i hvert fald en bil med en båd bagefter, og jeg kunne ikke lige se andet, der var mærkeligt, så i mit hoved er tingene forbundet).
1
Brugeravatar
Dirtylittledevil

Indlægaf Dirtylittledevil » 19. aug 2016, 17:12

Oddinary skrev:At eje en flaske mayonnaise forløber således: En kort honeymoon med fritflydende mayo i uanet, lind strøm - og en måned med bandeord og ondt i håndfladen, fordi det kræver flere bank end man skulle tro, at få en beskeden mængde ud. Og 30 % af det, man FÅR ud, ender som små sovseprutklatter på ens jeans og køkkenbord.
Every.Damn.Time.

Min Mayo-romance forløber sådanher: Den korte Mayo-honeymoon som varer cirka 3 dage hvor jeg bader i kærlighed og Mayo.
Flere uger hvor mine tanker er på andre madvarer, Mayo står forladt og grædende på øverste hylde i køleskabet.
Pludselig husker jeg Mayo igen, haster ud og finder den, tårerne får frit løb, "Mindst holdbar til... I GÅR!!" :ad!: Fuck fuck fuck... Mayo! Kom tilbage! Jeg er i fornægtelse, slæber den med ind på bordet, spiller skuespil om at alt stadig er ved det gamle dage. Men intet kan blive som før, det er slut, jeg kigger den anden vej og lader kæresten gøre det beskidte arbejde med at skaffe Mayo af vejen :trist:
6
Brugeravatar
Novella
Kort karma: 486
Likede indlæg: 5512

Indlægaf Novella » 19. aug 2016, 21:14

Rødmalet svensk trægård med bondehuse rundt om gårdspladsen. Borde med rødternede duge under det store træ i midten og nogle legende børn. Let sommerregn. Store pink hortensier. Caféen serverer sprøde, duftende nybagte vafler med flødeskum og syltetøj, ostekage og kaffe. Mutter står i køkkenet med æg og mel og bager vaflerne. Fatter langer kaffekander over disken og skriver bestillingerne ned i hånden på et stykke papir. I det rustikke caférum hænger gamle save og værktøj, og der er kludetæpper og træstole.
7
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 1004
Likede indlæg: 8037

Indlægaf ManicNinja » 19. aug 2016, 21:57

LadyFox skrev:To mænd i matchene sejlersko, sidder på cafe og drikker halvliters fadøl og snakker om andre folks mangel på god smag....

Tjekkede du, om den ene hele tiden tiltaler den anden med "Fritz"? "Åh, du er nu så sød, Fritz!"
5
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
LadyFox

Indlægaf LadyFox » 20. aug 2016, 06:37

ManicNinja skrev:
LadyFox skrev:To mænd i matchene sejlersko, sidder på cafe og drikker halvliters fadøl og snakker om andre folks mangel på god smag....

Tjekkede du, om den ene hele tiden tiltaler den anden med "Fritz"? "Åh, du er nu så sød, Fritz!"

Det gjorde den ene desværre ikke. :(
0

Tilbage til "Generelt"