Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Oddinary
Kort karma: 19
Likede indlæg: 254

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf Oddinary » 19. aug 2016, 15:55

At eje en flaske mayonnaise forløber således: En kort honeymoon med fritflydende mayo i uanet, lind strøm - og en måned med bandeord og ondt i håndfladen, fordi det kræver flere bank end man skulle tro, at få en beskeden mængde ud. Og 30 % af det, man FÅR ud, ender som små sovseprutklatter på ens jeans og køkkenbord.
Every.Damn.Time.
8
Guldfisk
Kort karma: 49
Likede indlæg: 1049

Indlægaf Guldfisk » 19. aug 2016, 16:57

"Fisse-fuck, skrid ud af København med din bil" råber cyklende kvinde.
Imens er politibetjent ved at forklare mænd, at deres båd på trailer vist ikke hører hjemme inde midt i byen. (Tror jeg - der var i hvert fald en bil med en båd bagefter, og jeg kunne ikke lige se andet, der var mærkeligt, så i mit hoved er tingene forbundet).
1
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 871
Likede indlæg: 11758

Indlægaf Dirtylittledevil » 19. aug 2016, 17:12

Oddinary skrev:At eje en flaske mayonnaise forløber således: En kort honeymoon med fritflydende mayo i uanet, lind strøm - og en måned med bandeord og ondt i håndfladen, fordi det kræver flere bank end man skulle tro, at få en beskeden mængde ud. Og 30 % af det, man FÅR ud, ender som små sovseprutklatter på ens jeans og køkkenbord.
Every.Damn.Time.

Min Mayo-romance forløber sådanher: Den korte Mayo-honeymoon som varer cirka 3 dage hvor jeg bader i kærlighed og Mayo.
Flere uger hvor mine tanker er på andre madvarer, Mayo står forladt og grædende på øverste hylde i køleskabet.
Pludselig husker jeg Mayo igen, haster ud og finder den, tårerne får frit løb, "Mindst holdbar til... I GÅR!!" :ad!: Fuck fuck fuck... Mayo! Kom tilbage! Jeg er i fornægtelse, slæber den med ind på bordet, spiller skuespil om at alt stadig er ved det gamle dage. Men intet kan blive som før, det er slut, jeg kigger den anden vej og lader kæresten gøre det beskidte arbejde med at skaffe Mayo af vejen :trist:
6
The more I eat the butter I feel
Brugeravatar
Novella
Kort karma: 334
Likede indlæg: 3768

Indlægaf Novella » 19. aug 2016, 21:14

Rødmalet svensk trægård med bondehuse rundt om gårdspladsen. Borde med rødternede duge under det store træ i midten og nogle legende børn. Let sommerregn. Store pink hortensier. Caféen serverer sprøde, duftende nybagte vafler med flødeskum og syltetøj, ostekage og kaffe. Mutter står i køkkenet med æg og mel og bager vaflerne. Fatter langer kaffekander over disken og skriver bestillingerne ned i hånden på et stykke papir. I det rustikke caférum hænger gamle save og værktøj, og der er kludetæpper og træstole.
7
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 576
Likede indlæg: 5107

Indlægaf ManicNinja » 19. aug 2016, 21:57

LadyFox skrev:To mænd i matchene sejlersko, sidder på cafe og drikker halvliters fadøl og snakker om andre folks mangel på god smag....

Tjekkede du, om den ene hele tiden tiltaler den anden med "Fritz"? "Åh, du er nu så sød, Fritz!"
5
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Brugeravatar
LadyFox
Kort karma: 427
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 6067

Indlægaf LadyFox » 20. aug 2016, 06:37

ManicNinja skrev:
LadyFox skrev:To mænd i matchene sejlersko, sidder på cafe og drikker halvliters fadøl og snakker om andre folks mangel på god smag....

Tjekkede du, om den ene hele tiden tiltaler den anden med "Fritz"? "Åh, du er nu så sød, Fritz!"

Det gjorde den ene desværre ikke. :(
0
I don't mean to be a diva, but some days you wake up and you're Barbara Streisand.
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Kort karma: 772
Likede indlæg: 10277

Indlægaf DetSorteCirkus » 20. aug 2016, 07:00

Starthornet, der anvendes til ironman her i området, lyder fuldstændig, som om nogen hiver hovedet af en gås.
2
Je suis un tableau noir.
Brugeravatar
Daine
Kort karma: 723
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 6870

Indlægaf Daine » 20. aug 2016, 09:56

Formland messen 2016: Standen med 'Nordisk Tang' følte sig vist lidt malplaceret omgivet som de var af firmaer der solgte det lækreste chokolade og lakrids ...
5
"It is a truth universally acknowledged, that a single man in possession of a good fortune must be in want of a wife."
"Stol aldrig på et menneske, der ingen bøger har."
Brugeravatar
Dirtylittledevil

Indlægaf Dirtylittledevil » 20. aug 2016, 18:28

Mand til stede ved møde forleden lugtede virkelig voldsomt meget af sæd. Jeg tror vi alle bemærkede det, og kviede os ved at give ham hånden til farvel bagefter.
0
Brugeravatar
Lemonella
Kort karma: 251
Likede indlæg: 3565

Indlægaf Lemonella » 20. aug 2016, 18:51

Dirtylittledevil skrev:Mand til stede ved møde forleden lugtede virkelig voldsomt meget af sæd. Jeg tror vi alle bemærkede det, og kviede os ved at give ham hånden til farvel bagefter.

Måske han bare har spist brieost med skorpe på. :lol:
5
I'm not supposed to be normal.
I'm supposed to be me.
Brugeravatar
DetSorteCirkus

Indlægaf DetSorteCirkus » 20. aug 2016, 18:55

Noget af det fedeste ved at være lærer er, at man får lov til mange af de ting, som man som barn fandt dybt uretfærdigt, at man ikke måtte.
Fx. at have eneværelse på lejrskole :love:
5
Je suis un tableau noir.
Brugeravatar
Dirtylittledevil

Indlægaf Dirtylittledevil » 20. aug 2016, 18:59

DetSorteCirkus skrev:Noget af det fedeste ved at være lærer er, at man får lov til mange af de ting, som man som barn fandt dybt uretfærdigt, at man ikke måtte.

Jeg er så bare glad for at jeg ikke skal være til stede på en lejrskole OVERHOVEDET! :-D (PS. Jeg er også voksen)

Edit: Ups, der stod lærer, ikke voksen :klap: :lol:
0
Brugeravatar
DetSorteCirkus

Indlægaf DetSorteCirkus » 20. aug 2016, 19:01

Dirtylittledevil skrev:
DetSorteCirkus skrev:Noget af det fedeste ved at være lærer er, at man får lov til mange af de ting, som man som barn fandt dybt uretfærdigt, at man ikke måtte.

Jeg er så bare glad for at jeg ikke skal være til stede på en lejrskole OVERHOVEDET! :-D (PS. Jeg er også voksen)

Det kan der være noget om, men mit barnejeg fryder sig ikke desto mindre.
Og så er der jo også den lille detalje ved det hele, at man som voksen bliver betalt for at opholde sig på en lejrskole :klap:
3
Je suis un tableau noir.
Brugeravatar
DetSorteCirkus

Indlægaf DetSorteCirkus » 20. aug 2016, 19:02

Bundsørgelig musik for strygere og klaver + gymnastik med lille, pink bold = underligt
1
Je suis un tableau noir.
Allmost_Famous
Kort karma: 107
Likede indlæg: 1671

Indlægaf Allmost_Famous » 20. aug 2016, 20:00

Sommerhus med sønnike og de gamle. De voksne nyder en Irish Coffee efter mad og hygge. Personligt var der mere "Irish" end kaffe i min dessert. Der snakkes om OL, øvrige familiemedlemmer, dumme kollegaer, vind, vejr, og hvad der føles som alt imellem. Alle ligger i egne senge inden kl. 22, og jeg tænker, at jeg ikke helt ved om det er et skidt tegn, at det føltes som et helaftensshow, eller om vi mon bare var virkelig effektive i vores samtale. Hvem ved..
0
:lol:

Stofbind sælges: viewtopic.php?f=58&t=4479

Tilbage til "Generelt"