Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 871
Likede indlæg: 11747

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf Dirtylittledevil » 28. aug 2016, 19:39

dgd2007 skrev:
Dirtylittledevil skrev:Muligvis Sande Fakta: Stankelbenets uskyldige flaksende fremtoning er sikkert grunden til at mange mennesker stadig ikke er bevidste om at dette dyr lever af at suge blod ud af folk som ligger og sover.

:shock: Lige som ham, der lod som om han var fuld, da han skulle hen og skyde mod synagogen?

Lige præcis. Tingene faldt bare på plads for mig da jeg hørte om ham, sammenholdt med at ingen nogensinde har set et stankelben spise eller hørt om hvad de egentlig lever af!
1
The more I eat the butter I feel
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1151
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 9688

Indlægaf kidkomb » 28. aug 2016, 19:51

Dirtylittledevil skrev:
dgd2007 skrev:
Dirtylittledevil skrev:Muligvis Sande Fakta: Stankelbenets uskyldige flaksende fremtoning er sikkert grunden til at mange mennesker stadig ikke er bevidste om at dette dyr lever af at suge blod ud af folk som ligger og sover.

:shock: Lige som ham, der lod som om han var fuld, da han skulle hen og skyde mod synagogen?

Lige præcis. Tingene faldt bare på plads for mig da jeg hørte om ham, sammenholdt med at ingen nogensinde har set et stankelben spise eller hørt om hvad de egentlig lever af!

De lever kun i 2 uger og spiser pratisk taget intet. Og de stikker hverken mennesker eller dyr :-p
3
Walk tall and cry with dignity.
Jeg gider ikke engang.
Give free love.
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 871
Likede indlæg: 11747

Indlægaf Dirtylittledevil » 28. aug 2016, 19:54

kidkomb skrev:De lever kun i 2 uger og spiser pratisk taget intet. Og de stikker hverken mennesker eller dyr :-p

Jaja. Jeg påstår også at jeg spiser praktisk taget intet. Men enhver ved jo det ikke passer.
9
The more I eat the butter I feel
Brugeravatar
Flora
Kort karma: 258
Likede indlæg: 4270

Indlægaf Flora » 28. aug 2016, 19:54

kidkomb skrev:
Dirtylittledevil skrev:
dgd2007 skrev:

De lever kun i 2 uger og spiser pratisk taget intet. Og de stikker hverken mennesker eller dyr :-p

Dem der vælger at flytte ind hos mig når helt sikkert ikke 2-ugersalderen.

MUHAHAHAHA :devil:
2
Debattens sødeste :engel:
Allmost_Famous
Kort karma: 107
Likede indlæg: 1671

Indlægaf Allmost_Famous » 28. aug 2016, 20:39

Den der "invitation til arbejdsdag i SFO" røg i den mentale skraldespand før jeg overhovedet læste den. Det er alligevel ambitiøst at invitere forældre til arbejdsdag i SFO, når deres børn er for gamle til at gå i SFO. Point for forsøget, dog.
3
:lol:

Stofbind sælges: viewtopic.php?f=58&t=4479
Brugeravatar
Anilara
Kort karma: 162
Likede indlæg: 1833

Indlægaf Anilara » 28. aug 2016, 20:57

Dirtylittledevil skrev:Jeg synes der er en tendens til at anmeldelser på facebook og Trustpilot enten er med allerhøjeste eller allerlaveste antal stjerner man kan give.

Jeg tror, at det tit er ekstremer som øger folks lyst til at anmelde. Det enten helt exceptionelle, eller det helt katastrofale.
Hvis en kro gav en gang middelmådig, men stadig sådan ok omgang gullasch, så tror jeg heller ikke jeg ville berette om det til andre. Ikke af mig selv :-D
4
Brugeravatar
Fyrst Eberhard
Kort karma: 267
Likede indlæg: 5087

Indlægaf Fyrst Eberhard » 29. aug 2016, 07:47

Jessica fra YouSee har lige ringet for at høre 'hvor jeg har min telefon henne'. Jeg svarede "i hånden" - hun blev lidt stille.
22
Peace!
Brugeravatar
Fyrst Eberhard
Kort karma: 267
Likede indlæg: 5087

Indlægaf Fyrst Eberhard » 29. aug 2016, 10:45

Mandlig, nøjeregnende og smålig stakkel på DSB første, vil ikke lade to piger tage et tomt papkrus hver... "Det er kun til os på første klasse"

Pænt små sko.
7
Peace!
Brugeravatar
Lisva
Kort karma: 18
Likede indlæg: 393

Indlægaf Lisva » 29. aug 2016, 11:48

I København rækker cyklisterne nærmest altid hånden op, når de standser. I Aalborg sker det så sjældent, at jeg hver gang når at undre mig over, at en fremmed person vinker til mig.
1
Brugeravatar
catnip
Kort karma: 17
Likede indlæg: 535

Indlægaf catnip » 30. aug 2016, 13:17

Mænd der hasarderet kører overpimpede Range Rovers med tonede ruder og en personlig nummerplade, med hvad må formodes at være deres navn, er douches af den slags der går i lidt for stramme bukser og alt for spidse sko...
2
Brugeravatar
Lemonella
Kort karma: 251
Likede indlæg: 3564

Indlægaf Lemonella » 30. aug 2016, 13:31

Dirtylittledevil skrev:
kidkomb skrev:De lever kun i 2 uger og spiser pratisk taget intet. Og de stikker hverken mennesker eller dyr :-p

Jaja. Jeg påstår også at jeg spiser praktisk taget intet. Men enhver ved jo det ikke passer.

http://www.ksla.se/anh/files/2013/03/Stankelben.pdf

Hvordan suger de blod, hvis de ikke stikker? :gruble:
0
I'm not supposed to be normal.
I'm supposed to be me.
Brugeravatar
Evapeva
Kort karma: 105
Likede indlæg: 953

Indlægaf Evapeva » 30. aug 2016, 13:47

Det er utroligt, så forskellige gymnasieklasser kan være. I min ene 1.g-klasse er drengene utroligt hårde i munden, mens pigerne ruller med øjnene og rynker bryn over de mindste krav. Og så hører de techno, mens de sidder og stirrer ud i luften. I den anden 1.g-klasse griner og pjatter de sammen, synger gamle 90'er-hits, tør dumme sig og alt det der. Mærkeligt hvordan to klasser, der "bor" dør om dør, kan være SÅ forskellige allerede. :gruble:
2
Kom lad os gå. Kom lad os se. Gennem tusind verdner venter vægtløs kærlighed.

Et fyrtårn af fornuft i et hav af vrøvl. :engel:
Allmost_Famous
Kort karma: 107
Likede indlæg: 1671

Indlægaf Allmost_Famous » 30. aug 2016, 14:38

Allmost_Famous skrev:Den der "invitation til arbejdsdag i SFO" røg i den mentale skraldespand før jeg overhovedet læste den. Det er alligevel ambitiøst at invitere forældre til arbejdsdag i SFO, når deres børn er for gamle til at gå i SFO. Point for forsøget, dog.

"Kun ganske få har tilmeldt sig, så hermed en reminder om at deltage"

Optimistisk :lol:
3
:lol:

Stofbind sælges: viewtopic.php?f=58&t=4479
POCKETKITTEN
Kort karma: 206
Likede indlæg: 2645

Indlægaf POCKETKITTEN » 30. aug 2016, 14:46

Politiken har anmeldt det nye Ikea-katalog.
4
my sexuality is James McAvoy angrily sitting in the desert in that lilac v neck shirt
Brugeravatar
Daine
Kort karma: 719
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 6861

Indlægaf Daine » 30. aug 2016, 14:54

POCKETKITTEN skrev:Politiken har anmeldt det nye Ikea-katalog.

Jeg glæder mig allerede til anmeldelsen af Bilkakataloget i næste uge ...
5
"It is a truth universally acknowledged, that a single man in possession of a good fortune must be in want of a wife."
"Stol aldrig på et menneske, der ingen bøger har."

Tilbage til "Generelt"