Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Muddi
Kort karma: 58
Likede indlæg: 192

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf Muddi » 1. sep 2016, 05:27

En vandmelon kan springe i luften, eller i hvert fald lave hul i sig selv, så den kommer til at ligne/føles som en foldbold uden luft.
1
Brugeravatar
dgd2007
Kort karma: 317
Likede indlæg: 3399

Indlægaf dgd2007 » 1. sep 2016, 11:39

Dirtylittledevil skrev:Ja... The highfive of doom
[...]

Det kan være, det er samme syndrom som det, man hørte fra Estonias forlis. DNogle af dem, der var kommet over i redningsbådene, men døde af forfrysninger på vejen ... Lige før det skete, blev de tilsyneladende gennemstrømmet af varme, smed tøjet og stillede sig op og dansede ... og faldt så døde om. :gruble:
0
Brugeravatar
sigge
Kort karma: 115
Likede indlæg: 2130

Indlægaf sigge » 2. sep 2016, 06:30

Det pynter ikke på en Teslas lækre, strømlinede design, at man sætter tagbøjler på den.
0
Brugeravatar
Fyrst Eberhard
Kort karma: 266
Likede indlæg: 5030

Indlægaf Fyrst Eberhard » 2. sep 2016, 07:36

Jeg har vundet den snakkesalige, ældre svenske dame i toget i dag. Jeg fatter ikke en skid af hvad hun siger til mig.

Overfor, har to spirituelle damer hevet hækletøjet frem, for "Man finder sådan en fin indre ro når man hækler". De får også snakket ret meget om Birthe, i forhold til hvor meget de siger: "Ja nu skal vi jo ikke snakke om Birthe"

Der er også en kvinde som spiser agurk på en meget agressiv måde. Så meget må man ikke hade agurker.
13
Peace!
Brugeravatar
Fyrst Eberhard

Indlægaf Fyrst Eberhard » 2. sep 2016, 08:24

Agurk-kvinden er blevet udskiftet med to mænd, hvoraf den ene meget ofte siger "Det er én-taget......" Det irriterer mig mere end det burde.

Spiritist-damerne drikker nu funky lugtende te, og sætter små krydser i medbragte reklameblade, ved de ting de gerne vil have. De snakker også om Birthe, eller rettere, de snakker ikke om Birthe.
7
Peace!
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 869
Likede indlæg: 11678

Indlægaf Dirtylittledevil » 2. sep 2016, 09:55

To små drenge overhaler mig på deres cykler, og jeg får lige en lille snip af deres samtale, hvor den ene fortæller at hans cykel faktisk er så gammel at den er fra før håndbremsen blev opfundet.
6
The more I eat the butter I feel
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 869
Likede indlæg: 11678

Indlægaf Dirtylittledevil » 2. sep 2016, 13:13

To piger på tur i bil, høj musik, de skråler med og laver håndtegn. Denne situation er aldrig spændende TV.
1
The more I eat the butter I feel
Brugeravatar
Fyrst Eberhard

Indlægaf Fyrst Eberhard » 2. sep 2016, 16:00

*Smider mine varer og bakker langsomt ud af Brugsen med min søn*
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
8
Peace!
Allmost_Famous
Kort karma: 107
Likede indlæg: 1669

Indlægaf Allmost_Famous » 2. sep 2016, 17:10

"Mor, jeg har mødt en mand, der siger, han kender dig. Han kunne både dit fornavn, mellemnavn, og efternavn. Og han vidste hvor du studerer, og siger, at han kender dig rigtig godt" er umiddelbart ikke det fedeste at høre, når mandens fornavn ikke ringer en eneste klokke.
6
:lol:

Stofbind sælges: viewtopic.php?f=58&t=4479
Brugeravatar
Miss_no_More
Kort karma: 44
Geografisk sted: Nordjylland
Likede indlæg: 946

Indlægaf Miss_no_More » 2. sep 2016, 17:44

Allmost_Famous skrev:"Mor, jeg har mødt en mand, der siger, han kender dig. Han kunne både dit fornavn, mellemnavn, og efternavn. Og han vidste hvor du studerer, og siger, at han kender dig rigtig godt" er umiddelbart ikke det fedeste at høre, når mandens fornavn ikke ringer en eneste klokke.

:shock: :ninja: CREEPY! Kan sønnen ikke beskrive mandens udseende?
0
HYTTEOST SAVES THE DAY :slem:
Allmost_Famous
Kort karma: 107
Likede indlæg: 1669

Indlægaf Allmost_Famous » 2. sep 2016, 18:05

Miss_no_More skrev:
Allmost_Famous skrev:"Mor, jeg har mødt en mand, der siger, han kender dig. Han kunne både dit fornavn, mellemnavn, og efternavn. Og han vidste hvor du studerer, og siger, at han kender dig rigtig godt" er umiddelbart ikke det fedeste at høre, når mandens fornavn ikke ringer en eneste klokke.

:shock: :ninja: CREEPY! Kan sønnen ikke beskrive mandens udseende?

Jo, men det passer ikke på nogen, jeg kender. Vi har gloet løs på Facebook på alle, det umiddelbart kunne være, men uden held.
0
:lol:

Stofbind sælges: viewtopic.php?f=58&t=4479
Brugeravatar
vUlpeS
Kort karma: 141
Geografisk sted: Bagest i køen
Likede indlæg: 1405

Indlægaf vUlpeS » 2. sep 2016, 20:06

Fyrst Eberhard skrev:Jeg har vundet den snakkesalige, ældre svenske dame i toget i dag. Jeg fatter ikke en skid af hvad hun siger til mig.

Overfor, har to spirituelle damer hevet hækletøjet frem, for "Man finder sådan en fin indre ro når man hækler". De får også snakket ret meget om Birthe, i forhold til hvor meget de siger: "Ja nu skal vi jo ikke snakke om Birthe"

Der er også en kvinde som spiser agurk på en meget agressiv måde. Så meget må man ikke hade agurker.

Men hvor meget må man så? Må man f.eks. bagtale agurk?

Fantastisk fint still-leben fra togturen forresten, man føler næsten, at man er med :D
5
- That keen, tingling sense of danger which is so often mistaken for male arousal.
Brugeravatar
Fyrst Eberhard

Indlægaf Fyrst Eberhard » 2. sep 2016, 20:41

vUlpeS skrev:
Fyrst Eberhard skrev:Jeg har vundet den snakkesalige, ældre svenske dame i toget i dag. Jeg fatter ikke en skid af hvad hun siger til mig.

Fantastisk fint still-leben fra togturen forresten, man føler næsten, at man er med :D

Et par sider tilbage i denne tråd bagtalte jeg faktisk agurken i klare vendinger, og fik i den forbindelse slået fast hvor mit had til agurken begynder; i dét øjeblik den entrerer en Gin & tonic.
4
Peace!
Brugeravatar
vUlpeS
Kort karma: 141
Geografisk sted: Bagest i køen
Likede indlæg: 1405

Indlægaf vUlpeS » 2. sep 2016, 20:47

Fyrst Eberhard skrev:
vUlpeS skrev:

Et par sider tilbage i denne tråd bagtalte jeg faktisk agurken i klare vendinger, og fik i den forbindelse slået fast hvor mit had til agurken begynder; i dét øjeblik den entrerer en Gin & tonic.

Jeg er helt med hér, og jeg drikker ikke engang gin. Op i røven med de agurker. Aggressivt.
0
- That keen, tingling sense of danger which is so often mistaken for male arousal.
Brugeravatar
Novella
Kort karma: 328
Likede indlæg: 3685

Indlægaf Novella » 2. sep 2016, 21:02

vUlpeS skrev:Jeg er helt med hér, og jeg drikker ikke engang gin. Op i røven med de agurker. Aggressivt.

Nåja. Bevares. Med lidt vaseline :genert:
5

Tilbage til "Generelt"