Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
vUlpeS
Kort karma: 141
Geografisk sted: Bagest i køen
Likede indlæg: 1411

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf vUlpeS » 2. sep 2016, 21:12

Novella skrev:
vUlpeS skrev:Jeg er helt med hér, og jeg drikker ikke engang gin. Op i røven med de agurker. Aggressivt.

Nåja. Bevares. Med lidt vaseline :genert:

If you're brave enough, I suppose...
0
- That keen, tingling sense of danger which is so often mistaken for male arousal.
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1147
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 9634

Indlægaf kidkomb » 2. sep 2016, 21:17

Kommer hjem fra arbejde.
Er træt.
Læser denne tråd.
Griner. Aaah.
2
Walk tall and cry with dignity.
Jeg gider ikke engang.
Give free love.
Brugeravatar
Fyrst Eberhard
Kort karma: 266
Likede indlæg: 5033

Indlægaf Fyrst Eberhard » 2. sep 2016, 21:39

- Hej Facebook.
- Hej Fyrst.
- Jeg er kommet til at like et af kuglestøderens opslag.
- PUH! Den var grim.
- Jeg HAR ugjort det.
- Ja, men alligevel.
6
Peace!
Brugeravatar
dgd2007
Kort karma: 317
Likede indlæg: 3406

Indlægaf dgd2007 » 2. sep 2016, 21:43

Fyrst Eberhard skrev:Et par sider tilbage i denne tråd bagtalte jeg faktisk agurken i klare vendinger, og fik i den forbindelse slået fast hvor mit had til agurken begynder; i dét øjeblik den entrerer en Gin & tonic.

Men det kan man ikke bebrejde almindelige agurker for. Sådan noget gør de jo ikke! :naughty:
1
Brugeravatar
Fyrst Eberhard

Indlægaf Fyrst Eberhard » 2. sep 2016, 22:00

dgd2007 skrev:
Fyrst Eberhard skrev:Et par sider tilbage i denne tråd bagtalte jeg faktisk agurken i klare vendinger, og fik i den forbindelse slået fast hvor mit had til agurken begynder; i dét øjeblik den entrerer en Gin & tonic.

Men det kan man ikke bebrejde almindelige agurker for. Sådan noget gør de jo ikke! :naughty:

Jeg har ikke noget udestående med agurker som sådan, men der ér grænser. Min nabo giver dem i øvrigt ikke noget valg, og der er Gin & tonicen altså mere værd at værne om i min bog.
0
Peace!
Brugeravatar
Mi55y
Kort karma: 161
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 2518

Indlægaf Mi55y » 2. sep 2016, 23:45

Man skal ikke være mere end 32 år gammel for at høre følgende fra ung pige i byen: Jeg håber, jeg er lige så frisk som dig, når jeg når den alder...
17
Frisk på brætspil i Århus? viewtopic.php?f=5&t=4972

Frisk på at prøve en sjov og anderledes holdsport i Århus? Tjek Kin-Ball ud - gratis 4 første træninger :)
Brugeravatar
Lemonella
Kort karma: 249
Likede indlæg: 3523

Indlægaf Lemonella » 3. sep 2016, 06:20

Jeg kan nu konstaterer, at det er september. Måneden, hvor min mor døde for mange år siden og hun ville have haft fødselsdag.

Af en eller anden grund, drømmer jeg, de første 8-10 dage i denne måned om edderkopper. De kommer i drømmene i alle afskygninger og de mest mærkelige situationer.

En drømmetyder jeg talte med for en del år siden, fortalte mig, at netop drømme om edderkopper, tit handlede om ens mor.
Det skal nok passe. Hun var et kæmpe irritationsmoment i mit liv og mit forhold til hende, var mildest talt anstrengt.

Så gå nu væk drømme. Gider dem ikke!
0
I'm not supposed to be normal.
I'm supposed to be me.
Allmost_Famous
Kort karma: 107
Likede indlæg: 1669

Indlægaf Allmost_Famous » 3. sep 2016, 19:51

En af mine genboer har vist fundet et lager med rester fra nytår. I over en uge, har der hver aften været gang i fyrværkeri her i området. Ikke vildt højt, længe, eller prangende. Men hver aften. Jeg håber, vedkommende snart løber tør.
1
:lol:

Stofbind sælges: viewtopic.php?f=58&t=4479
Brugeravatar
Yossarian
Kort karma: 7
Likede indlæg: 134

Indlægaf Yossarian » 3. sep 2016, 20:22

Der er en ny medarbejder i mit lokale supermarked, der ligner et stort dovendyr. Når han kører varerne igennem, foregår det langsomt, afslappet og med et fredsommeligt smil om munden, og jeg bliver også selv helt afslappet af det. Jeg kan ikke lade være med at smile for mig selv, når jeg ser, at han står ved kassen.
10
HappyHippo
Kort karma: 48
Likede indlæg: 716

Indlægaf HappyHippo » 3. sep 2016, 21:23

Politikere tror børn har stemmeret. Det er i hvert fald dem de henvender sig til med deres balloner, vindmøller og flag...

De ville jo have noget, så den ene fik noget fra Ø og den anden fra V for at udligne lidt... De voksne ignorerer de
0
Brugeravatar
Fyrst Eberhard

Indlægaf Fyrst Eberhard » 3. sep 2016, 22:00

Ved fodgængerovergangen er der altid én, der ved grønt lys, kigger ned på egne fødder inden vedkommende går - som et "Er I der? Så er det nu!"
9
Peace!
Brugeravatar
vUlpeS

Indlægaf vUlpeS » 3. sep 2016, 22:19

Fyrst Eberhard skrev:Ved fodgængerovergangen er der altid én, der ved grønt lys, kigger ned på egne fødder inden vedkommende går - som et "Er I der? Så er det nu!"

Der er også somme tider een, der står og trykker løs på fodgænger-knappen mens vedkommende siger "kom nuuuu!" som om at knappen forstår alvoren i situationen.

Jeg er naturligvis selv skyldig i at skælde ud på elektriske og især elektroniske installationer med jævne mellemrum, men jeg synes nu alligevel det er lidt hyl, når man får lov at se det udefra.

Apropos utålmodighed: Jeg var lige landet med bussen første gang jeg skulle flytte til KBH, og spankulerede således ned mod S-toget. Ved vindfanget traf jeg på en fyr, der stod og sparkede på glasdøren, mens han råbte noget i retningen af "FUCKING PRES MAND! 4 FUCKING MINUTTER TIL DET NÆSTE S-TOG, MAND, HVAD SKER DER?!"
7
- That keen, tingling sense of danger which is so often mistaken for male arousal.
Brugeravatar
vUlpeS

Indlægaf vUlpeS » 3. sep 2016, 22:23

Midaldrende dame passer mig op der hvor jeg skater for at forklare mig, at jeg altså ser ud som om jeg koncentrerer mig alt for meget, og at jeg skulle tage at prøve at flyde mere med det.
Jeg forklarer hende, at jeg netop nu er i gang med at prøve at forbedre lidt på min teknik, og at det sikkert er meget smart at reflektere, når det nu er sådan fat, hvortil hun mere eller mindre bare gentager sig selv.
Derefter triller hun lidt videre på damecyklen og vælter lige ind i et buskads.
Jeg sagde ikke noget, men det ville nu være oplagt at sige nogett om at hun så ud som om hun koncentrerede sig for lidt.
22
Brugeravatar
Fyrst Eberhard

Indlægaf Fyrst Eberhard » 3. sep 2016, 22:57

vUlpeS skrev:
Fyrst Eberhard skrev:Ved fodgængerovergangen er der altid én, der ved grønt lys, kigger ned på egne fødder inden vedkommende går - som et "Er I der? Så er det nu!"

Der er også somme tider een, der står og trykker løs på fodgænger-knappen mens vedkommende siger "kom nuuuu!" som om at knappen forstår alvoren i situationen.

Jeg er naturligvis selv skyldig i at skælde ud på elektriske og især elektroniske installationer med jævne mellemrum, men jeg synes nu alligevel det er lidt hyl, når man får lov at se det udefra.

Apropos utålmodighed: Jeg var lige landet med bussen første gang jeg skulle flytte til KBH, og spankulerede således ned mod S-toget. Ved vindfanget traf jeg på en fyr, der stod og sparkede på glasdøren, mens han råbte noget i retningen af "FUCKING PRES MAND! 4 FUCKING MINUTTER TIL DET NÆSTE S-TOG, MAND, HVAD SKER DER?!"

Stærkt han lige spurgte glasdøren om hvad der skete. Overdreven utålmodighed i offentligheden gør mig omgående hidsig, uden undtagelse. Ikke sådan primitiv afstumpet-hidsig, men mere sådan spænde-i-kæben-hidsig.
2
Peace!
Brugeravatar
Fyrst Eberhard

Indlægaf Fyrst Eberhard » 3. sep 2016, 23:05

vUlpeS skrev:Midaldrende dame passer mig op der hvor jeg skater for at forklare mig, at jeg altså ser ud som om jeg koncentrerer mig alt for meget, og at jeg skulle tage at prøve at flyde mere med det.
Jeg forklarer hende, at jeg netop nu er i gang med at prøve at forbedre lidt på min teknik, og at det sikkert er meget smart at reflektere, når det nu er sådan fat, hvortil hun mere eller mindre bare gentager sig selv.
Derefter triller hun lidt videre på damecyklen og vælter lige ind i et buskads.
Jeg sagde ikke noget, men det ville nu være oplagt at sige nogett om at hun så ud som om hun koncentrerede sig for lidt.

....og flød lidt for meget med det.
1
Peace!

Tilbage til "Generelt"