Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
vUlpeS
Kort karma: 141
Geografisk sted: Bagest i køen
Likede indlæg: 1417

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf vUlpeS » 4. sep 2016, 12:47

Fyrst Eberhard skrev:Min kiosk-mand er igen ikke imponeret:

"Når jeg pensionist, jeg kriminel. Røve bank råb HÆNDERNE OP GI' MIG PENG! Så jeg ikk plejhjem, så jeg fængsel dø godt"

"Danske plejhjem ligge vent på dø. Dårlig behandle. Jeg sig min børn, I pas mig så I arv al min peng"

HAHAHA! Ham kan jeg allerede godt li'!
2
- That keen, tingling sense of danger which is so often mistaken for male arousal.
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 871
Likede indlæg: 11705

Indlægaf Dirtylittledevil » 4. sep 2016, 12:48

vUlpeS skrev:
Dirtylittledevil skrev:
vUlpeS skrev:... vilde byture og overtræk på dankortet når vi når op på ti 'followers' :)

Hvoraf mindst 4 af dem er jeres mødre og nogle hunde der har deres egne brugere :lol:

Billede

Jeg er så en af de resterende cirka 6 followers :love:
0
The more I eat the butter I feel
Brugeravatar
vUlpeS
Kort karma: 141
Geografisk sted: Bagest i køen
Likede indlæg: 1417

Indlægaf vUlpeS » 4. sep 2016, 12:55

Dirtylittledevil skrev:
vUlpeS skrev:
Dirtylittledevil skrev:
vUlpeS skrev:... vilde byture og overtræk på dankortet når vi når op på ti 'followers' :)

Hvoraf mindst 4 af dem er jeres mødre og nogle hunde der har deres egne brugere :lol:

Billede

Jeg er så en af de resterende cirka 6 followers :love:

ÅÅÅÅRHHHH! :love2:
1
- That keen, tingling sense of danger which is so often mistaken for male arousal.
Allmost_Famous
Kort karma: 107
Likede indlæg: 1669

Indlægaf Allmost_Famous » 5. sep 2016, 20:57

Den, der lægger leverpostej i kattens skål, må selv jage mus, thi katten smider musen til fordel for postejen.
3
:lol:

Stofbind sælges: viewtopic.php?f=58&t=4479
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 871
Likede indlæg: 11705

Indlægaf Dirtylittledevil » 5. sep 2016, 23:54

Jeg krydser næsten dagligt et ældre ægtepar, de er på gåben og det er jeg også. Og så har de en lille hysterisk hund som de har udstyret med et blinklys af en art, det er spændt fast på dens ryg med en lille rem. Og hver dag hilser vi på hinanden, og hver dag sker der det at hunden vender rundt og begynder at følges med mig (de lufter den uden snor) og HVER dag kommer det bag på dem. De er bare gået videre og opdager det først efter lidt tid og så starter et kæmpe postyr med at kalde hunden tilbage og derefter jagte den, for Tinka vil altså hellere gå med mig.
12
The more I eat the butter I feel
Brugeravatar
Lemonella
Kort karma: 251
Likede indlæg: 3540

Indlægaf Lemonella » 6. sep 2016, 05:13

Mennesker der synes det er sejt, at køre på cykel uden, at holde på styret, vælter tit.
1
I'm not supposed to be normal.
I'm supposed to be me.
POCKETKITTEN
Kort karma: 205
Likede indlæg: 2621

Indlægaf POCKETKITTEN » 6. sep 2016, 10:31

Nogle planter elsker vand og lys. Andre tager det ikke så tungt.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
6
my sexuality is James McAvoy angrily sitting in the desert in that lilac v neck shirt
Brugeravatar
Miss_no_More
Kort karma: 44
Geografisk sted: Nordjylland
Likede indlæg: 946

Indlægaf Miss_no_More » 6. sep 2016, 11:51

Alle med respekt for sig selv har et profilbillede fra Snapchat. Men altså ikke et af dem, man bliver grimmere af - nej nej, det med blomsterkransen som giver ansigtet en flot glød og øjnene en spændende farve.
4
HYTTEOST SAVES THE DAY :slem:
Brugeravatar
Aspargsen
Kort karma: 25
Likede indlæg: 437

Indlægaf Aspargsen » 6. sep 2016, 12:10

Miss_no_More skrev:Alle med respekt for sig selv har et profilbillede fra Snapchat. Men altså ikke et af dem, man bliver grimmere af - nej nej, det med blomsterkransen som giver ansigtet en flot glød og øjnene en spændende farve.

Nedtur, jeg må straks hente snapchat så jeg kan få et profilbillede med blomstrer krans :ivrig:
0
NON-TRIMMER! - fordi utrimmede indlæg bare er bedre :rock:
Lulu
Kort karma: 55
Geografisk sted: Odense
Likede indlæg: 564

Indlægaf Lulu » 6. sep 2016, 12:26

Hvis man gerne vil have at ens mand skal blive ved med at holde af en.og ikke irritere ham unødigt, skal man ikke spørge om,
Hvorfor Gurli gris (dårlig tegneserie som ungen elsker) har er afsnit der hedder fruit Day, og første scene i tegneserien er foran et supermarked hvor man kun kan se grøntsager.
For så kan han ikke lade være med at undre sig og synes tegneserien giver endnu mindre mening (jeg er forøvrigt enig med ham).
3
Brugeravatar
Mulan
Kort karma: 287
Likede indlæg: 2182

Indlægaf Mulan » 6. sep 2016, 13:18

Shoppingcentre omkring Glostrup og Herlev har et bestemt segment. Særlig tidlig eftermiddag.
0
Rosa Espinosa skrev:Ville slet ikke magte en diller, når jeg bare kom efter en dagmartærte.

"thats typical bad male judgment not a cognitive disorder "
Brugeravatar
Mulan
Kort karma: 287
Likede indlæg: 2182

Indlægaf Mulan » 6. sep 2016, 13:20

Nogle gange kan jeg forveksle mig selv med Sheldon fra Big Bang Theory.
4
Rosa Espinosa skrev:Ville slet ikke magte en diller, når jeg bare kom efter en dagmartærte.

"thats typical bad male judgment not a cognitive disorder "
POCKETKITTEN
Kort karma: 205
Likede indlæg: 2621

Indlægaf POCKETKITTEN » 6. sep 2016, 16:39

Sidder og læser weekendens aviser - de er så store, at jeg aldrig når at komme igennem dem i weekenden - og snacker blommetomater.

Jeg har købt dem til aftensmad i morgen, og nu har jeg ikke nok, for jeg kan ikke stoppe.

Tænk, at jeg er blevet en, der snacker tomater.

Hvis jeg begynder at omtale dem som sund slik, vil jeg gerne bede om en frivillig bortvisning ASAP, tak.
5
my sexuality is James McAvoy angrily sitting in the desert in that lilac v neck shirt
Brugeravatar
Joe
Kort karma: 170
Likede indlæg: 2408

Indlægaf Joe » 6. sep 2016, 16:45

Jeg har nu tre dage i træk kigget på mit ur, da klokken var 18.10. Jeg har fødselsdag 18/10.
Det kan simpelthen ikke være et tilfælde. Nu skal jeg bare lige blive enig med mig selv om hvad det er, min underbevidsthed prøver at fortælle mig.
9
I'm Audrey Horne, and I get what I want
Brugeravatar
Vinaia
Kort karma: 12
Likede indlæg: 259

Indlægaf Vinaia » 6. sep 2016, 16:59

POCKETKITTEN skrev:Sidder og læser weekendens aviser - de er så store, at jeg aldrig når at komme igennem dem i weekenden - og snacker blommetomater.

Jeg har købt dem til aftensmad i morgen, og nu har jeg ikke nok, for jeg kan ikke stoppe.

Tænk, at jeg er blevet en, der snacker tomater.

Hvis jeg begynder at omtale dem som sund slik, vil jeg gerne bede om en frivillig bortvisning ASAP, tak.

Haha, jeg troede lige, det var aviserne du havde tænkt dig at spise til aftensmad imorgen. :lol:
4
Blessed with three dogs, a daughter, and the ability to find four-leaf clovers. :P

Tilbage til "Generelt"